קניתי fold 5 בזמנו,
טעות חיי :)
דבר כזה כבד, מכביד על הכיסים,
נפל לי כל הזמן,
בסופו של דבר, כאשר זה נופל, אולי ויזואלית מכשיר עובד, אבל הוא כבר לא עמיד ללחות
.. הוא נרטב לאחר ריצה, היה בתיקון.. פעמיים...שום דבר לא עזר,
Total loss.. לאחר 5 חודשים בלבד
כמעט 6000 שח
עזבו אותכם.
קנו טלפון רגיל...