תוצאות החיפוש


  1. Roip1

    התייעצות חשמל

    לא קו ייעודי לאודיו. כלומר אני לא בטוח אם יש עוד צרכנים על הקו הזה, אבל זה שקע נפרד שלמיטב הבנתי לא פוצל ממנו שקעים אחרים בשיפוץ
  2. Roip1

    התייעצות חשמל

    זה יכול להתחבר לקופסה המלבנית? היכן אני רוכש כזה?
  3. Roip1

    התייעצות חשמל

    אין שקעים שמתחברים לקופסה כזו?
  4. Roip1

    התייעצות חשמל

    הי חברים, אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי. הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס. יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של...
  5. Roip1

    איך אתם בוחרים רמקולים?

    צריך ללכת ולשמוע הרבה מערכות ( וכמו שאמרו - תתחיל עם תקציב). יבואנים זו התחלה טובה ויכול לכתוב גם כאן בפורום. מניח שלא מעט יסכימו לארח אותך (מוזמן אלי כמובן)
  6. Roip1

    רמקולים Marten Parker duo במבחן

    נראה לי שחיברת את הערוצים הפוך.. אצל אריק לביא התיפוף משמאל והגיטרה מימין :) בדקתי כמה פעמים אצלי לראות שאני לא הוזה...
  7. Roip1

    Eversolo a6

    עדיין למכירה
  8. Roip1

    Eversolo a6

    מוצר נהדר עם אפליקציה מעולה
  9. Roip1

    בשבחי הCHI-FI. חווותי האחרונות עם שדרוג האלקטרוניקה שמקיפה את הLiving Voice שלי

    כן. אין לי כל כך רפרנס להשוואה במערכת שלי אבל אין לי ספק שקפצתי לא מעט ליגות עם הסטאפ הזה.
  10. Roip1

    בשבחי הCHI-FI. חווותי האחרונות עם שדרוג האלקטרוניקה שמקיפה את הLiving Voice שלי

    תודה! אני עם auditorium r3. מתישהו עולי נשדרג לibx עם איזה הגברה ודאק אתה?
  11. Roip1

    בשבחי הCHI-FI. חווותי האחרונות עם שדרוג האלקטרוניקה שמקיפה את הLiving Voice שלי

    אני עם אודטיריום r3. רמקול נהדר. מתישהו אולי נשדרג לibxים. עם איזה הגברה ודאק אתה?
  12. Roip1

    בשבחי הCHI-FI. חווותי האחרונות עם שדרוג האלקטרוניקה שמקיפה את הLiving Voice שלי

    הי חברים, לפני כעשור בערך רכשתי מערן (המלך) סט של living voice והגברה אחרי סיבוב לא קצר שכלל שמיעה של לא מעט מערכות שונות. הliving voice נגעו אצלי בכל הנקודות. מיד חלומי, במה ענקית ובעיקר רמקול שאפשר לטפס איתו מעלה מעלה עם שאר השרשרת. אחרי אפיזודה קצרה ומוצלחת (ביחס למחיר) עם hegel h90 עליתי...
  13. Roip1

    WiiM Mini – סטרימר אודיו

    מי אמר שדיסקיות הוקי לא יודעות לעשות מוזיקה?
  14. Roip1

    Audio Alchemy DDP-1 + PS-5 Power Supply

    וגם מגבר אוזניות! צרפו מקור בסיסי + אוזניות טובות ואתם בעולם אחר
  15. Roip1

    Eversolo a6

    מוצר פגזז

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור