בשבחי הCHI-FI. חווותי האחרונות עם שדרוג האלקטרוניקה שמקיפה את הLiving Voice שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא Roip1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Roip1

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
42
נקודות
28
הי חברים,

לפני כעשור בערך רכשתי מערן (המלך) סט של living voice והגברה אחרי סיבוב לא קצר שכלל שמיעה של לא מעט מערכות שונות.
הliving voice נגעו אצלי בכל הנקודות. מיד חלומי, במה ענקית ובעיקר רמקול שאפשר לטפס איתו מעלה מעלה עם שאר השרשרת.

אחרי אפיזודה קצרה ומוצלחת (ביחס למחיר) עם hegel h90 עליתי מעלה בשרשרת ועברתי לagier הנהדר שהוציא עוד קצת חמימות מהרמקולים האלה ועם פרה + דק של audio alchemy והעסק היה די אחלה. האמת שהחיים והילדים לא באמת אפשרו לשבת יותר מידי ולהאזין למוזיקה כמו שרציתי ככה שהמערכת די נשכחה בלב הסלון ולא ניגנה יותר מידי.

לפני מספר חודשים אירוע חיים חיובי ששחרר קצת. מזומן ובעיקר פינה זמן אפשר לחזור לעסוק במוזיקה.

המטרה הראשונה היתה לעבור להגברת מנורות. שמעתי את הliving voice פעם אחת עם הגברת מנורות מעולה והחוויה היתה שמימית.
התייעצות קצרה עם ערן שלחה אותי מלחפש משהו עם מקצת בשר עליו ולא איזה מגבר 300b חלשלוש.

חפרתי לא מעט בגזרת התקציב שלי (10-15k) ולבסוף הגעתי דרך המלצה של אודיופיל ישראלי לאתר של נלסון

מדובר בבחור סיני שגר בהונג קונג ובונה כבר לא מעט שנים מגברי high end מנורות בעיקר לשוק הפנימי. הכל נבנה אל מול הזמנה (למגבר שלי לקח חודשיים להיות מוכן). הרכבים ברמה הכי גבוהה שיש ( שנאים של האשימטו, כבלים של Auricap XO, נגדים של חברות high end אחרות) והמחיר סביר ביחס לאיכות הרכיבים.

מרגע חיבור המגבר למערכת העסק כולו קפץ כיתה. המיד המתוק יצא החוצה, הבמה גדלה והסאונד נהיה הרבה יותר ׳גדול׳. להפתעתי גם בקטעים מאוד עמוסים ומהירים המגבר לא הרגיש כשנמנמן ואיטי אלא סיפק סאונד מהיר וחד. במקביל הדאק שודרג לchord 2quete שמצאתי במחיר טוב והשילוב בין האנליטיות של הקורד לבין המגבר הביא פנימה את הטוב שבין שתי העולמות.

ביקור אצל ערן עם חבר שרצה לרכוש גם הוא living voice וערן חיבר לו את הרמקולים למערכת המשנית עם מקור מעולה של לקסמן (dac + streamer) והגברה משתנה (גם מנורות וגם המשולב class a של לקסמן) הבהירו לי שאני יכול להגיע הרבה הרבה יותר רחוק עם הרמקולים. החוליה החלשה הבאה היתה השליטה על הווליום והפרה. השאלתי מערן את המדיסון - קדם + סטרימר + דאק של החברה השווצרית (עכשיו חלק מch audio) שניגן נפלא במערכת.

הבמה נשארה בערך באותו הגודל, אבל הדאק והסטרימה הפנימיים סיפקו סאונד יותר אורגני ויותר מרגש בעיקר בווליום נמוך. המיד קפץ עוד קדימה והכל הפך להיות יותר מושך. המחסור בשלט ששולט על הווליום ולאחר מחשבות רבות החלטתי לבסוף ללכת בדרך הארוכה יותר ולרכוש קדם. וdac ברמה גבוהה כדי להגיע קרוב למה שהliving voice יכולים לתת.

הודעה לנלסון והתייעצות לגבי קדם מתאים והוא הציע לי לרכוש קדם יד שנייה של לקוח שלו ששדרג לקדם גבוה יותר. שנאים של tango, יחידת חשמל נפרדת ושליטה על הגיין במחיר מצויין שלחו אותי שוב להזמין את הקדם ממנו.

במקביל רציתי לקפוץ כמה כיתות בגזרת הdac. אחרי המון זמן ששמעתי מהצד dacי r2r החלטתי שעכשיו אני הולך הכל הכוח על זה. המון חפירה באינטנרט ושיחות עם אנשים הובילו אותי בסופו של דבר לכוון ל holo may dac. דאק סיני high end מעולה שגם נמדד מצויין וגם עושה מוזיקה. איכות הבניה שלו פסיכית וכל חתיכה בפנים נראית כמו יצירת אומנות. אין כמעט יחידות למכירה ביד שניה והמחיר שלו די נשמר בשוק האודיו האכזרי שלנו. פנייה מקרית לספק האירופאי הבהירה שבמקרה הוא בדיוק מוכר את היחידת הדגמה שלו. קפצתי על המציאה והמאי מצא את דרכו אלי (הבחור אפילו שדרג את מאי עם הפיוז הורוד של synergtic research - אל תשאלו אותי עם זה עושה משהו).

הגיע הרגע והכל התחבר בסלון. לקח קצת זמן למצוא קונפיגורציית כבלים שעבדה טוב (rca) אבל וואו כמה שהכל עכשיו במקום.
הקומבינציה של המאי והקדם נותן במה ענקית. כזו שנאלצתי להזיז את הרמקולים עוד כחצי מטר אחד מהשני כדי לתת להכל להסתדר יפה באמצע. המיידיות של מדהימה. הכל שם מיד ובמקום. הפירוט מעולה ובמקביל שום דבר לא מעייף. מוזיקה ווקאלית נשמעת נהדר וכך גם הקלטות ג׳ז אבל לצד זה עכשיו גם מ וזיקה קלאסית מורכבת ומטאל נשמעות פשוט נפלא.

יש שמועות שעם hqpalyr שעושה dsd אפשר לטפס עוד קדימה ככה שזה גם בתוכניות לעתיד הקרוב ואולי גם לשדרג את הסטרימר לסטרימר של הולו ולשחק עוד קצת עם כבלים אבל סה״כ עכשיו הכל ממש במקום.המוזיקה מכושפת ומושכת אותך פנימה.

בקיצור אפשר לרדת מהbeaten track ולמצוא מציאות אודיפוליות גם במזרח.
 

תמונות מצורפות

  • WhatsApp Image 2025-12-26 at 07.37.53.jpeg
    WhatsApp Image 2025-12-26 at 07.37.53.jpeg
    KB 95.2 · צפיות: 155
  • WhatsApp Image 2025-11-02 at 08.52.22.jpeg
    WhatsApp Image 2025-11-02 at 08.52.22.jpeg
    KB 86.2 · צפיות: 138
  • WhatsApp Image 2025-11-02 at 08.52.23.jpeg
    WhatsApp Image 2025-11-02 at 08.52.23.jpeg
    KB 134.5 · צפיות: 152
  • WhatsApp Image 2025-12-26 at 07.38.00.jpeg
    WhatsApp Image 2025-12-26 at 07.38.00.jpeg
    KB 87.6 · צפיות: 149
לא יודע כמה הדברים המגניבים שקנית נכללים בהגדרה של CHI-FI :). זה האמ-אמא של הייצור בוטיק לפי הזמנה.
אני קניתי משחורי לפני כמה חודשים דאק של AUDIO-GD הגדול. עשה בית ספר ל- DAC ישן יותר, אמריקאי, שעלה פי 1.5 ממנו, ושאהבתי *מאד*.
בהחלט יש דברים מעניינים שם.
 
היי @Roip1

שמח לשמוע!

לפי התמונות המגבר והקדם נראים פצצה! בניה נוראה איכותית.
גם אני עם EL34

עם איזה LV אתה?

ה ibx-rw4 שלי עדיין מפתיעים אותי בביצועים שלהם
 
תודה על השיתוף, תהנה מהמערכת.
 

אני עם אודטיריום r3. רמקול נהדר.
מתישהו אולי נשדרג לibxים.

עם איזה הגברה ודאק אתה?
 
היי @Roip1

שמח לשמוע!

לפי התמונות המגבר והקדם נראים פצצה! בניה נוראה איכותית.
גם אני עם EL34

עם איזה LV אתה?

ה ibx-rw4 שלי עדיין מפתיעים אותי בביצועים שלהם

תודה!
אני עם auditorium r3. מתישהו עולי נשדרג לibx
עם איזה הגברה ודאק אתה?
 
תודה!
אני עם auditorium r3. מתישהו עולי נשדרג לibx
עם איזה הגברה ודאק אתה?
מגבר משולב kondo overture pm-2i
דאק weiss 501 mk2
 

יפה מאוד.
לפי איכות הבניה מהתמונות ...
ובעיקר איכות הרכיבים שהבחור משתמש למוצרים שלו ....
פשוט ליגת על.
אין לי מושג איך הסאונד, אבל יש לי הרגשה שהיא תואמת את הבניה/רכיבים.
סחתיין.
.
תתחדש.
: -)
 
יפה מאוד.
לפי איכות הבניה מהתמונות ...
ובעיקר איכות הרכיבים שהבחור משתמש למוצרים שלו ....
פשוט ליגת על.
אין לי מושג איך הסאונד, אבל יש לי הרגשה שהיא תואמת את הבניה/רכיבים.
סחתיין.
.
תתחדש.
: -)
כן. אין לי כל כך רפרנס להשוואה במערכת שלי אבל אין לי ספק שקפצתי לא מעט ליגות עם הסטאפ הזה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור