הי חברים,
אני רוצ להתקין שקע אירופאי כדי שאוכל לחבר אותו למפצל/קונשינר שיש לי.
הבעיה היא שאחרי השיפוץ שעשיתי בבית כל הקופסאות שיש אצלי בקיר הן קופסאות מלבניות עם מתאמים של ניסקו או גוויס.
יש פיתרון אלגנטי לחיבור שקע אירופאי אודפיולי לקופסאות האלה? מה שראיתי עד כה זה רק שקעים שהם בהתקנה של...