הבנתי אותך.
ואני לא מסכים :D:D:D
אבל זה בסדר
דיברת על שקט/ניקיון/צלילות/טבעיות אוטנטית/דיוק/תחום תחתון איכותי/פוקוס -
אני לוקח כדוגמה L300
שקט/ניקיון/צלילות - לא רואה שום בעיה
טבעיות אוטנטית - זה סובייקטיבי, לי אישית רוב הקולות (אולי אפילו כל הקולות) שבוקעים ממינו נשמעו BELEIVABLE לגמרי
תחום...