מגבר מגבר חזק מדי לרמקולים?


איתמר שלו

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
שלום חברים, קניתי רמקולים Wharfedale Diamond 9.5, ומצאתי הזדמנות למגבר חזק במחיר טוב מאד. מה שגם אולי אשדרגם בעתיד.

פניתי ליצרנית הרמקולים ושאלתי האם יש סיכון כשב-8OHM המגבר מעביר 200WATTS לכל מגבר בו-בזמן שהמומלץ על-ידם הוא 30-150WATTS.

הם אמרו שכל עוד אני בווליום נמוך יהיה בסדר אך אם אעלה את הווליום לעוצמה גבוהה מאד הדרייברים יתפוצצו/יהרסו.

במקום אחר ולא מהימן קראתי שדווקא מומלץ שהWATTS יהיה כמה שיותר גבוה וכן שאין סיכון.

בכל זאת אני מודאג, רציתי לשמוע חוות דעת נוספות.
 

הם צודקים.
תתחדש ותהנה.
 
וורפדייל צודקים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור