תוצאות החיפוש


  1. איציק ירקוני

    מה המסך 4K OLED או 77 -65 האיכותי ביותר שיש לסוני ?

    לפני שאתה רץ לרכישת מסך אולד חדיש. ממליץ לך לבחון את מסכי האולד של סוני מהשנה החולפת מסדרת המאסטר A90J המגיעים בגדלי 65 ו83.
  2. איציק ירקוני

    אשמח להמלצה על מסך טלויזיה לסלון, כ "70 + מסכים קטנים יותר

    פרט מה מרחק הישיבה שלך מאותם מסכים. ומהם תנאי התאורה שלך בסלון.
  3. איציק ירקוני

    מה המסך 4K OLED או 77 -65 האיכותי ביותר שיש לסוני ?

    נכון יותר לומר שסוני מזמינה פאנלים מחברת LG לפי דרישת לקוח. לדוגמה, ציפויי הפאנל במסכי אולד של סוני שונים מ-LG בפאנלים של סוני מוטמעת מערכת האודיו בתוך הפאנל. הפאנלים בסדרת 90J הינם מסדרת המאסטר משמע כל פאנל מיוצר בדרישות תקן סופר מחמירות, והמחיר למסך בהתאם. כך שאין שום קשר בין הפאנל במסכי אולד...
  4. איציק ירקוני

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    הפוך. אני דיי שמח ומאושר מאתמול מכמה טעמים. יום שלישי פעמיים כי טוב.
  5. איציק ירקוני

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    נמר יקר. אתה מוזמן בברכה. את האמת שהמגבר הזה עשה לי חשק לחשוב לכיוון פטיפון.
  6. איציק ירקוני

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    שלום לכולם. הגיע זמן להתחדש במגבר אינטגריטד חדיש ומשובח. את מוצרי מקינטוש אני מכיר היטב היה ברשותי במשך כמה שנים דגם הדגל MA8000, והתאפשר לי גם להאזין ממושכות למחליפו האגדי MA9000 שזכה לשבחים רבים ברחבי העולם ע"י מגזינים וסוקרים רבים. כך שהכיוון היה דיי ברור מבחינתי להמשיך עם מוצרי החברה...
  7. איציק ירקוני

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    בסופו של דבר שמיעת מוסיקה ענין של טעם אישי. מה שנעים לאוזניך, אינו מחייב את האחר. העיקר שכל אחד שמח בחלקו.
  8. איציק ירקוני

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    איתי. תתחדש ותהנה. נראה כאחת מהמערכות המשובחות ביותר הקיימות בישראל.
  9. איציק ירקוני

    ביקור ב cinemart

    משמע שמדובר בדגם החדש מודל 2022
  10. איציק ירקוני

    ביקור ב cinemart

    תתחדש על הרמקולים! הזאפיטי שלך תומך אנדרואיד 10?
  11. איציק ירקוני

    ביקור ב cinemart

    תתחדש איזה דגם רכשת?
  12. איציק ירקוני

    השמים התבהרו לחלוטין, או התגלית הקלאסית

    היי רן. תוכל לפרט. האם אתה מכוון שאיכות השמע טובה יותר דרך הסטרימנג מאשר אותו קובץ המנוגן ע"ג תקליטור?
  13. איציק ירקוני

    רכשתי PerListen 4Sb

    תתחדש ותהנה רכשת רמקול סופר מרשים. בזמנו נחתו אצלי לבחינה רמקולי הריצפה שדיי התרשמתי מהם. יצא לי להאזין גם לדגם שרכשת, אישית התחברתי יותר לרמקול המדף מכוון שיחידת המיד טוויטר ממוקמת בחלקו העליון של הרמקול שנשמע אוורירי יותר.
  14. איציק ירקוני

    אטמוס עדיין לא עובד עם נטפליקס ורסיבר רב ערוצי ..

    שלום לפני שמתחילים. פורמט דולבי אטמוס מחייב בפועל 7 ערוצים פעילים. משמע 7 רמקולים מחוברים פיזית. ללא קשר לערוץ הסאבוופר. הפורמט יכול לפעול בתצורה של 7.1 ערוצים היקפיים. וגם בתצורה של 5.1.2 שזו התצורה הניתנת להתקנה ברוב חללי האזנה הבייתים. במידה ובחרת בתצורה של 5.1.2 אופציה ראשונה. ניתן להציב...
  15. איציק ירקוני

    רמקולים פרליסטון - רמקול מדדהים

    הכוונה למגברי מקינטוש בעלי גוון נעים מרוכך, לא אגרסיבי!
  16. איציק ירקוני

    רמקולים פרליסטון - רמקול מדדהים

    ראוי לציין ששודכו להגברה מתאימה בעלת גוון קטיפתי. לפחות לטעמי.
  17. איציק ירקוני

    מגבר ATI דו ערוצי

    יובל. תתחדש ותהנה מהמגבר הפנטסטי שרכשת. ATI חברה אמריקאית פנטסטית בעלת מבחר רחב של מגברים. החל מקלאס A-B מ-2 ערוצי הגברה ועד 7 ערוצים. במגוון עוצמות הגברה. ומגברי קלאס D משובחים ביותר מ-2 ערוצים ועד 8 ערוצים. שאלה. מה השדרוג הבא?
  18. איציק ירקוני

    המסע האישי שלי – רמקולים של PERLISTEN, הגברה של AUDIO SPL וחברת CINEMART

    משה. בנית חדר מרשים ביותר אשר מכניס את הצופה לאווירה קולנועית סופר אינטימית עם ציוד משובח ביותר המניב תוצאת קולנועית אטמוספרית מרשימה. מאחל לך ליהנות בכל רגע אפשרי. תתחדש ותהנה. ותודה על הארוח הלבבי.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור