מגבר ATI דו ערוצי

  • פותח הנושא פותח הנושא Yuval a
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yuval a

עוסק בתחום
הודעות
160
מעורבות
95
נקודות
28
לאחר קניית ה-PERLISTEN SB 4, חיפשתי מגבר דו ערוצי אשר ייתן מענה "דואלי"- הן למוזיקה והן לקולנוע ביתי.
לאחר בדיקה, הוחלט להזמין את המגבר CLASS D של ATI AT542 בעל הספק של 500 וואט לערוץ (2 ערוצים).
לטעמי, ממש לא מגבר CLASS D טיפוסי...
ברצוני להודות לקובי וחנן מחברת ט.ר על הטסת המגבר וההיענות המהירה לבקשתי...
יובל
 

תמונות מצורפות

  • M.jpg
    M.jpg
    KB 143.4 · צפיות: 128
  • M2.jpg
    M2.jpg
    KB 150.8 · צפיות: 139
  • B.jpg
    B.jpg
    KB 169.7 · צפיות: 141
יובל תתחדש ושתהנה מהמגבר עוד הרבה שנים :בעד:
 
קובי מט.ר רציני ואחראי וגם...גילוי נאות, חבר טוב טוב שלי...
ט.ר מייצגים יבואן שאוהב את מה שהוא עושה , חברה עם אופי משפחתי. וקובי מנהל המכירות הארצי , כל מי ששלחתי אליו יצא מרוצה וקיבל שרות מדהים ומחיר סביר+. תהנה ויישר כח על הפירגון שלך, גם זה חשוב.
 
יובל תתחדש ותהנה,
ATI מגברים נהדרים.
 

יובל.
תתחדש ותהנה מהמגבר הפנטסטי שרכשת.

ATI חברה אמריקאית פנטסטית בעלת מבחר רחב של מגברים.
החל מקלאס A-B מ-2 ערוצי הגברה ועד 7 ערוצים. במגוון עוצמות הגברה.
ומגברי קלאס D משובחים ביותר מ-2 ערוצים ועד 8 ערוצים.

שאלה. מה השדרוג הבא?
 
יובל.
תתחדש ותהנה מהמגבר הפנטסטי שרכשת.

ATI חברה אמריקאית פנטסטית בעלת מבחר רחב של מגברים.
החל מקלאס A-B מ-2 ערוצי הגברה ועד 7 ערוצים. במגוון עוצמות הגברה.
ומגברי קלאס D משובחים ביותר מ-2 ערוצים ועד 8 ערוצים.

שאלה. מה השדרוג הבא?
לא נראה לי שאזדקק לשדרוגים.. אולי עוד סאב S3012 ?;)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור