רמקולים פרליסטון - רמקול מדדהים

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
הקרוס שלי בדרך לאלבדו , בינתיים הלווה לי רן נגר פרליסטון לאו דווקא הטופ אוף דה ליין ,למזלי יש לי חדר יותר טוב מכאלה שיש להם הטופ אוף דה ליין , סאונד מדהים כמעט בלי כסף , ממש ממולץ , מי שרוצה לשמוע היי אנד מרמקול ב9000דולר ,זה פשוט לא יאומן , מוזמן !
 

9000 $ על מה זה רמקול סיני איזה אלמנטים יש בו ?
 
תבוא עכשיו תשמע לא תדבר ככה - 0524066617
 
תודה מודה ומעריך, אני חי בשלום גם ככה הטראנסמישן ליין שכתבתה מתחיל להכניס לי רעיונות לראש .... מודה ומעריך, אבל לא, שמיעה שלהם כנראה תגרור רכישה ואני לא רוצה להיכנס לזה.
בעבר עברו אצלי המיסטראל זאג 500 בזמנו גם סיני נשמעו ממש טוב. כל עוד אתה לא יודע ממה הוא מורכב אז הכל טוב, הסיני הכוונה לא שזה לא נשמע טוב אלה, שזה לא אמור לעלות ככה .... אבל שוב צליל הם ישבו אצלי טוב !
 

נערך לאחרונה ב:
תודה מודה ומעריך, אני חי בשלום גם ככה הטראנסמישן ליין שכתבתה מתחיל להכניס לי רעיונות לראש .... מודה ומעריך, אבל לא, שמיעה שלהם כנראה תגרור רכישה ואני לא רוצה להיכנס לזה.
בעבר עברו אצלי המיסטראל זאג 500 בזמנו גם סיני נשמעו ממש טוב. כל עוד אתה לא יודע ממה הוא מורכב אז הכל טוב, הסיני הכוונה לא שזה לא נשמע טוב אלה, שזה לא אמור לעלות ככה .... לצורך העניין אם למיסטראל היו אלמנטים של seas או משהו בסגנון, לא הייתי מוכר אותם, הבעיה היא שיש שם אלמנטים של דולר וחצי וזה מציק, כי הם לא באמת שווים כמה שהם עולים 7 אלף דולאר לצורך העניין (על מה בדיוק)אבל שוב צליל הם ישבו אצלי טוב !
מבלי לזלזל באף אחד , בטח לא בסינים - לא מדובר בחברה סינית .
מדובר בחברה אמריקאית( ויסקונסין) שיש לה מפעלים בבעלותה בסין - בה מייצרים ומפתחים לא מעט רמקולים, תיבות , דרייברים , קרוסאוברים גם לרמקולים שעולים כמו בית .
מפעל בין עשרות שנים .
רק שדברים יהיו מדויקים
 
הסינים אלופים בתחום(גם בתחום הזה) על זה אין עוררין !
 
נערך לאחרונה ב:
באמת לא מכיר את הרמקול המדובר . רק משמועות וחברים . לכן באמת לא יכול להגיד כלום .

אבל פה מדובר באמריקאים - חשוב להבין - כמו שטסלה ואייפון הם לא ״סינים״ .

תציץ :

 

דן הוא נשמה טובה :שתוי:.

הנה הביקורת אתמול מ-hifinews על הרמקולים Perlisten Audio S7t:

 
באמת לא מכיר את הרמקול המדובר . רק משמועות וחברים . לכן באמת לא יכול להגיד כלום .

אבל פה מדובר באמריקאים - חשוב להבין - כמו שטסלה ואייפון הם לא ״סינים״ .

תציץ :

ראוי לציין ששודכו להגברה מתאימה בעלת גוון קטיפתי.
לפחות לטעמי.
 
מה זה גוון קטיפתי ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור