שלום לכולם.
לפני כשנה וחצי רכשתי את אחד מנגני ה-CD-SACD הנחשקים בתעשייה LUXMAN D-10X למען האמת לא היו לי שום כוונות להחליפו, פשוט נגן על!
בשנה האחרונה התרוצצו שמועות שלקסמן מתכוונת לצאת עם סדרת מוצרים לרגל 100 להיווסדה, בין אותם מוצרים נכלל בניהם גם נגן חדש הנקרא D-100 CENTENNIAL במבט ראשון...