יש אנשים מתנשאים בתחום שחושבים שהם מבינים משהו בסאונד והם לא מבינים כלום
לעומת זאת יש אנשים כמוך שלא רק שהם מבינים על מה הם מדברים אלא יש בך את היושרה כדי להגיד שהיקר הוא לא תמיד הכי טוב אחרי שניסית את שניהם ואין בך התנשאות בכלל
ואת זה צריך מאוד להעריך:בעד: