שלום לכולם,
לפני זמן מה שוחחתי עם יעקב (hificonect) שיחה סתמית, השיחה היתה אודות dac כלשהו שהיה לי צד קלוש לקנות...במהלך השיחה הוא זרק לי באגביות- תבוא לשמוע את הexpanse, זה אפילו יותר טוב מהsusvara- למי שלא יודע susvara היא סוג של אליל מקודש בקהיליית חובבי האוזניות, ובצדק, אלו אוזניות היי אנד...