סטרימר של ווים אודיו הוא לא פשוט כל כך, זול כן, פשוט לא.
גם בשנאים לא צריך להשתגע ולהפוך את זה לאירוע, שנאי משודרג של IFI בכמה מאות בודדים משפר משמעותית, ההבדל ביינו לבין שנאי של כמה אלפים הוא פעוט ביותר. ויש גם רכיב נוסף שמתחבר בין החיבור של השנאי לחיבור שיש במכשיר מאחורה (לנקבה), לא יודע מה זה...