תוצאות החיפוש


  1. M

    שנאי חיצוני

    התחום הזה משבש את המוח זה ברור .....
  2. M

    כבלים למישהו יש הסבר איך אותו הכבל התייקר ב 100% בקצת שנים?

    שילוח ימי אפשר לחשוב מי ישמע מביאים מכולות מי בכלל קונה פה כבלים כאלה ... המחיר חייב לעלות אני מתפלא שרק הכפיל
  3. M

    שנאי חיצוני

    https://www.hd-hifi.com/product/190921-199113/ifi-dc-ipurifier2-active-noise-cancelation לא מדובר על פאריט, פאריט כמו שהוא יכול לעזור בתנאים מסויימים גם עושה גרוע יותר, את זה אתה מחבר ולא מאמין פשוט (לא אשליה של כאילו בראש), אין מה לחרבש כל דבר.. קל.
  4. M

    שנאי חיצוני

    סטרימר של ווים אודיו הוא לא פשוט כל כך, זול כן, פשוט לא. גם בשנאים לא צריך להשתגע ולהפוך את זה לאירוע, שנאי משודרג של IFI בכמה מאות בודדים משפר משמעותית, ההבדל ביינו לבין שנאי של כמה אלפים הוא פעוט ביותר. ויש גם רכיב נוסף שמתחבר בין החיבור של השנאי לחיבור שיש במכשיר מאחורה (לנקבה), לא יודע מה זה...
  5. M

    חיפוש מעמד אודיו איכותי ואסטטי

    עם הכבלים שיש לנו עדיף הכי בעולם לא להסתיר אותם ...
  6. M

    נציגות חדשה של חברת הרמקולים הגרמנית Fisher&fisher

    וואו הרובוטריק הרצפתי וואו זה יפה.
  7. M

    שנאי מבדל ״מאוזן״

    תמשיכו לחרבש בחשמל ....
  8. M

    המלצה לזוג מדפיים איכותיים בסביבות 6-9 אלף שח

    היה לי המגבר שלך והוא טוב, היה גם הסאב 10 סאנפאייר וגם ה 12 שלהם והוא גם טוב. https://www.dtown.co.il/forum/threads/%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%93%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D-chario-constellation-mk2-delphinus.68238/ או אלו שמתחתם (וורפידל לינטון), עניין של טעם. תתחדש.
  9. M

    שנאי מבדל ״מאוזן״

    "טיפול טוב בחשמל הוא דווקאה כשאין שום שיפור" = אהבתי, ענק.
  10. M

    שנאי מבדל ״מאוזן״

    כל דבר בתחום הזה אפשר להפוך לאירוע, קל.
  11. M

    נגן הטוב בעולם? יש מצב...

    התחום הזה כמו שהוא יכול להיות קטן ומצומצם ברמת מגבר\רמקול, ככה הוא יכול להיות גם מורחב ועשיר, התחום גם נתון להגדרות אישיות והחלטות אינסופיות ניסיונות תהיות, לפעמים הולכים אחרי איכות הבניה, לפעמים אחרי תג המחיר ולפעמים כל זה לא מעניין רק האוזן, מה שבטוח שמגיעים לנקודה של הינה אני פה ו דיי, זה אף...
  12. M

    מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

    תכבה הכל, תדליק אחרי חודש והכל יעבור לך.
  13. M

    המלצה לטכנאי רמקולים

    לא לתקן, תבדוק איזה דרייבר יש שם ותזמין זוג חדש.
  14. M

    חיפוש מעמד אודיו איכותי ואסטטי

    קח אותה ואת המעצבת לחנות תראה להם כמה מעמדים, שתבחר 3, תביא אותם הביתה תחבר תרכיב תעמיד, תנסה מה שנשמע לך הכי טוב מבין ה 3 שהיא בחרה, תשאיר, רק עצה אישית, תסתיר את התג מחיר או שתדבר עם החנות לדבר על מחירים פחות 0 ראשון .
  15. M

    התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

    אני הייתי משקיע את הכסף הזה בשדרוג הרמקולים, ו היו לי אותם, מה רע לך בווים למה צריך את המחשב ביואסבי בכלל ?! וגם אם כן צריך, קונים דיסק חיצוני והווים ינגן לך אותו, כנ"ל כל סטרימר של זידו יתחבר לך לווים וינגן לך כל קובץ שתרצה מדיסק/מחשב/מהכל.
  16. M

    התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

    תלת מימדי זה נשמע טוב ... יש גם דאקים עם טכנולוגיה קצת אחרת תחפש R2R. תצליח.
  17. M

    התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

    תבדוק ווים אולטרא תבדוק איזה דאק יש בו אולי יתאים לך ...
  18. M

    מגבר מחפש מגבר משולב Anthem 225

    מגבר אנמי הוא אולי 225 על הנייר מספרים בפועל הוא לא יותר חזק ממגבר סטריאו של 100W טיפוסי. סה"כ מגבר טוב למחירו, אגב ראית פעם סקירה שלילית. תצליח.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור