מגבר מחפש מגבר משולב Anthem 225

  • פותח הנושא פותח הנושא eliranh1976
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eliranh1976

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
10
נקודות
3
בחיפושים אחרי מגבר משולב הגעתי לשרשור ישן בפורום בו דיברו על המגבר הזה בעקבות סקירה חיובית מאוד שנעשתה של ידי 'נמר', הקישור לסקירה כבר לא קיים.

האם יש סיפור מאחורי הסרת הקישור ?


אני מחפש את המגבר אם מישהו מציע למכירה אני זמין בנייד
050-3742699
אלירן

תקוע בפקקים בדרך לארוחת חג

שתהיה שנה טובה
 

מגבר אנמי הוא אולי 225 על הנייר מספרים בפועל הוא לא יותר חזק ממגבר סטריאו של 100W טיפוסי.
סה"כ מגבר טוב למחירו, אגב ראית פעם סקירה שלילית. תצליח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור