תוצאות החיפוש


  1. zs

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    הגזמתה....בשלב כזה מוקדם רציתה לסיים את הדיון?
  2. zs

    משפחת dtown מרכינה ראש לזכרה של גילי אדר

    נורא...פשוט לא נתפס. יהי זכרה ברוך.
  3. zs

    Denon DCD-A110 Limited 110th Anniversary Edition במבחן

    נכון 17.5kשח...אבל בסוף היום איכות הצליל זה מה שמשנה לאודיופיל..כותרים אין בעיה להשיג ולרובם יש מעל ומעבר.אם לא הייתי רוכש את הקרל שלי ביד 2,הייתי שוקל בשיא הרצינות את הדנון. תודה על הסקירה,מקווה שרכשתה אותו..
  4. zs

    כישוף מוזיקלי

    שלום לכולם... ביקרתי את רן ,המערכת וההנסי XO שלו.הבחור השקיע...סחטיין. אומרים שזיכרון מוזיקאלי הוא קצרצר ביותר.אני החלטתי שאני הולך עם זה ולא מטריד את עצמי לנסות לזכור איך ההוא היה נשמע. אבל היו דברים,קטעים ספציפים שהשאירו לי זיכרון ,כי אני ביקשתי אז לשמוע אותם. ובכן,הגעתי למערכת שבבום שפכה עלי...
  5. zs

    Jeff Beck RIP

    לא זוכר אם זה הסרט על מיילס דיויס או על צ'אט בייקר. אבל כשהאמרגן היהודי של צ'אט סידר לו עליה לבמה לנגן קטע או שניים ,במועדון של מיילס,כולם צחקו על הנגן ה" לבן" שהולך לנגן כאן.הזלזול היה כל כך גדול ,כשהוא עלה לבמה אף אחד לא הרים את הראש לראות מי מנגן.אחרי 20 שניות של ניגון,מיילס קם וניגש לאמרגן...
  6. zs

    המערכת היקרה ביותר בישראל שאני מכיר...

    בסדר,אבל הטון של התגובה הקודמת ממש לא מכוונת לתגובה הזו.תשווה,בטוח תבחין. בהזדמנות זו ,ברכות לבעל המערכת המיוחדת הזו. אהה...אהבתי לראות עוד מיושן כמוני עם סידי..
  7. zs

    אספרסו מוזיקה ושרת

    ולא הייתי ממליץ להם אספרסו של גיא,מעלה את הלחץ דם. אפשר לקבל את שלהם?:p
  8. zs

    מזל טוב נמר!

    מזל טוב יא אח...עד 120 שנים,בריאות,חזקות,שמחות ומאושרות. תמשיך להיות מי שאתה ,לםחות עוד 79 שנים....
  9. zs

    התחדשתי במסך סוני חלומי Sony XR-85X95K mini led

    וואלה איציק...סחטיין על הרכישה.מערכת ק.ב. משובחת,הן בסאונד והן בויז'ן.. חבל"ז.
  10. zs

    Zellaton Klassic Stage - רשמים מביקור לֵילֵי

    אכן הדרייברים עשויים מחומרי ,טכנולוגית חלל ולא בטכנולוגיה של נייר חדרה...מה לעשות.
  11. zs

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    כך זה בדיוק בסטריאו.... לכן אין זה נכון לקבוע פרמטרים למע סטריאו... מדובר ברגש אנדבידואלי לחלוטין.מי שקונה טויוטה מאושר סוף הדרך...אמינות,חסכונית..דלק ביטוח,מגיעה לכל מקום.. לא מעניינת אותו פרארי. קראתי את הריויו על הרמקול שלך...הפיל כמה אנשים ששמעו במחיר טויוטה...מצויין לא? החוויה שהם חוו כנראה...
  12. zs

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    אני לא יודע אם בדיוק הבנתי/ירדתי לסוף דעתך. אבל אשאל ואז אולי אבין טוב יותר. האם אתה טוען/ חושב שטויוטה קורולה חדשה פרמיום,זה רכב לא טוב?
  13. zs

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    אין שחור או לבן...לדעתי. רוב האנשים יאמרו לך שטויוטה קורולה החדשה ,אחלה רכב. אבל לא תמצא אותו בחצר של הבן של שומאכר.אבל אם תתן לו לעשות ריביו על הטויוטה והוא יודע שזה עולה 22.000$ (מחיר חול) הוא יכתוב שזה אחד הרכבים הטובים למחירו. בבית יש לו פרארי...
  14. zs

    אלבומים ישראלים אודיופילים?

    פרט לאהוד בנאי,לא שמעתי cd ישראלי טוב.רובם בינוני
  15. zs

    האם יש לשים לב להתרשמות של חברים בקשר למערכת הפרטית ?

    שלום לכולם...האמת פתחתי אחרי 9 עמודים וכנראה יהיה המשך של עוד כמה.. אז אני יעצור כאן כי ממילא אין לאף מילה השפעה אמיתית. פותח הפוסט אומר במפורש שיש לו חוג ידידים,בעלי מערכות על...הן בכסף והן בסאונד. ומשתמע מכך ( לפחות לי) שהם גם מיומנים בהבחנה בין סוגי סאונד,מבנה של הסאונד בחלל ובסוף איך זה...
  16. zs

    אלבומים ישראלים אודיופילים?

    CD באופק אחר...אהוד בנאי. הדפסה טובה מאוד...אודיופילי ??? תקליטים ישראלים ישנם כמה הדפסות ראשונות טובות,נוטות קצת להיס גבוה..אבל אפשר בהחלט להנות. אריק איינשטיין חלק מאיר אריאל אהוד בנאי והפליטים חלונות הגבוהים.. זה מה עולה לי בשלוף
  17. zs

    המקור הדיגיטלי בעולם הקצה של האודיו, מהפך?

    לא הבנתי אילו מוצרים מדובר?

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור