- הודעות
- 4,201
- מעורבות
- 1,120
- נקודות
- 113
שלום לכולם.
לפני כשנה וחצי רכשתי את אחד מנגני ה-CD-SACD הנחשקים בתעשייה LUXMAN D-10X למען האמת לא היו לי שום כוונות להחליפו, פשוט נגן על!
בשנה האחרונה התרוצצו שמועות שלקסמן מתכוונת לצאת עם סדרת מוצרים לרגל 100 להיווסדה, בין אותם מוצרים נכלל בניהם גם נגן חדש הנקרא D-100 CENTENNIAL במבט ראשון מראהו החיצוני נראה זהה ל-D-10X שברשותי, מלבד לוגו הניקל CENTENNIAL המוטבע בחלקו העליון. לאחר שהחלו לצאת פרסומים רשמים לגבי השינויים שה-D-100C מביא עימו, אמרתי לעצמי ייתכן ואבצע שדרוג, ככל שחפרתי הבנתי שלקסמן בנו נגן חדש! ולא באיזה שינוי קוסמטי פנימי, לאחר חפירה ובדיקה יסודית הבנתי שמדובר בנגן שתוכנן מחדש על כל מרכיבו, הנתונים הללו גרמו לי לרוץ לעברו.
ל-D-100 CENTENNIAL נוספו 3 ק"ג מקודמו, משקלו 25.4 ק"ג
חזית הנגן.
למעשה הם נראים די זהים מלבד לוגו המותג שעלה לחלקו השמאלי העליון, שלצידו מוטבע בניקל איכותי CENTENNIAL.
תצוגת המסך שודרגה לטכנולוגיית OLED בשיפור של 70% בשטח הפנים.
בחלקו האחורי של הנגן נקבל תוספת של טריגרים, ומחברי Neutrik shielded XLR
מתחת למכסה נקבל.
יחידת טרנספורט חדישה, ותושבת LxDTM-i בעובי 8 מ"מ
מעגלים חדישים
4 קבלים גדולים בנפח כולל של 40.000 מיקרו-פאראד
שעונים חדישים
ממירים מתקדמים יותר דור שני מבית ROHM BD34302EKV DUAL-MONO
רגליות בידוד משופרות
תצוגת OLED גדולה ומשופרת המאפשרת ZOOM לקריאה מטווח רחוק.
הנגן החדש D-100C מציג תג מחיר יקר יותר מקודמו, אך מבחינתי השדרוג הנ"ל העלה את המערכת שלי בכמה כיתות למעלה.
ה-D-100C נותן תחושה של סאונד פטיפוני עגלגל יותר מבלי לפגום באיכות ההפרדה ורמת הפירוט.
בהזדמנות זאת ברצוני להודות לערן פוגל (אודיו פריק) היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, שהגשים עבורי חלום להיות מבין בעליו הראשונים בעולם של נגן על LUXMAN D-100 CENTENNIAL
לפני כשנה וחצי רכשתי את אחד מנגני ה-CD-SACD הנחשקים בתעשייה LUXMAN D-10X למען האמת לא היו לי שום כוונות להחליפו, פשוט נגן על!
בשנה האחרונה התרוצצו שמועות שלקסמן מתכוונת לצאת עם סדרת מוצרים לרגל 100 להיווסדה, בין אותם מוצרים נכלל בניהם גם נגן חדש הנקרא D-100 CENTENNIAL במבט ראשון מראהו החיצוני נראה זהה ל-D-10X שברשותי, מלבד לוגו הניקל CENTENNIAL המוטבע בחלקו העליון. לאחר שהחלו לצאת פרסומים רשמים לגבי השינויים שה-D-100C מביא עימו, אמרתי לעצמי ייתכן ואבצע שדרוג, ככל שחפרתי הבנתי שלקסמן בנו נגן חדש! ולא באיזה שינוי קוסמטי פנימי, לאחר חפירה ובדיקה יסודית הבנתי שמדובר בנגן שתוכנן מחדש על כל מרכיבו, הנתונים הללו גרמו לי לרוץ לעברו.
ל-D-100 CENTENNIAL נוספו 3 ק"ג מקודמו, משקלו 25.4 ק"ג
חזית הנגן.
למעשה הם נראים די זהים מלבד לוגו המותג שעלה לחלקו השמאלי העליון, שלצידו מוטבע בניקל איכותי CENTENNIAL.
תצוגת המסך שודרגה לטכנולוגיית OLED בשיפור של 70% בשטח הפנים.
בחלקו האחורי של הנגן נקבל תוספת של טריגרים, ומחברי Neutrik shielded XLR
מתחת למכסה נקבל.
יחידת טרנספורט חדישה, ותושבת LxDTM-i בעובי 8 מ"מ
מעגלים חדישים
4 קבלים גדולים בנפח כולל של 40.000 מיקרו-פאראד
שעונים חדישים
ממירים מתקדמים יותר דור שני מבית ROHM BD34302EKV DUAL-MONO
רגליות בידוד משופרות
תצוגת OLED גדולה ומשופרת המאפשרת ZOOM לקריאה מטווח רחוק.
הנגן החדש D-100C מציג תג מחיר יקר יותר מקודמו, אך מבחינתי השדרוג הנ"ל העלה את המערכת שלי בכמה כיתות למעלה.
ה-D-100C נותן תחושה של סאונד פטיפוני עגלגל יותר מבלי לפגום באיכות ההפרדה ורמת הפירוט.
בהזדמנות זאת ברצוני להודות לערן פוגל (אודיו פריק) היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, שהגשים עבורי חלום להיות מבין בעליו הראשונים בעולם של נגן על LUXMAN D-100 CENTENNIAL
תמיד האמנתי שעדיין מוקדם מידיי לקבור את הפורמט.