התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial


איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,208
מעורבות
1,121
נקודות
113
שלום לכולם.

לפני כשנה וחצי רכשתי את אחד מנגני ה-CD-SACD הנחשקים בתעשייה LUXMAN D-10X למען האמת לא היו לי שום כוונות להחליפו, פשוט נגן על!
בשנה האחרונה התרוצצו שמועות שלקסמן מתכוונת לצאת עם סדרת מוצרים לרגל 100 שנים להיווסדה, בין מגוון המוצרים נכלל בניהם גם נגן חדש הנקרא D-100 CENTENNIAL. במבט ראשון מראהו החיצוני נראה זהה ל-D-10X שברשותי, מלבד לוגו הניקל CENTENNIAL המוטבע בחלקו השמאלי העליון. לאחר שהחלו לצאת פרסומים רשמים לגבי השינויים שה-D-100C מביא עימו, אמרתי לעצמי מדובר במוצר ייחודי דיי מרשים, יתכן ואנסה לבצע שדרוג. ככל שחפרתי והעמקתי הבנתי שלקסמן בנו מכונה חדשה! ולא באיזה שינוי קוסמטי פנימי. לאחר חפירה ובדיקה יסודית הבנתי שמדובר בנגן שתוכנן מחדש על כל מרכיבו. מכלול הנתונים הללו גרמו לי לרוץ לעברו.

ל-D-100 CENTENNIAL נוספו 3 ק"ג מקודמו, משקלו 25.4 ק"ג

חזית הנגן.
למעשה הם נראים די זהים מלבד לוגו המותג שעלה לחלקו השמאלי העליון, שלצידו מוטבע בניקל איכותי CENTENNIAL.
תצוגת המסך שודרגה לטכנולוגיית OLED בשיפור של 70% בשטח הפנים.

בחלקו האחורי של הנגן נקבל תוספת של טריגרים, ומחברי Neutrik shielded XLR

מתחת למכסה נקבל.
יחידת טרנספורט חדישה, ותושבת LxDTM-i בעובי 8 מ"מ
pb1.jpg

גרסה 1.1 מתקדמת יותר של מעגלי היציאה
pb3.jpg

ספק כוח מאסיבי מגובה ב-4 קבלים גדולים בנפח כולל של 40.000 מיקרו-פאראד
pb7.jpg

שעוני קריסטל חדישים
pb6.jpg

ממירים מתקדמים יותר דור שני מבית ROHM BD34302EKV DUAL-MONO
pb2.jpg

רגליות בידוד משופרות
pb8.jpg

תצוגת OLED גדולה ומשופרת המאפשרת ZOOM לקריאה מטווח רחוק.
pb5.jpg


הנגן החדש מבית לקסמן יפן D-100C מציג תג מחיר גבוהה יותר מקודמו. מבחינתי השדרוג הנ"ל העלה אצלי את איכות הסאונד בכמה כיתות למעלה.
ה-LUXMAN D-100 Centennial נותן תחושת סאונד פטיפוני עגלגל יותר מבלי לפגום באיכות ההפרדה ורמת הפירוט.


WhatsApp Image 2026-06-20 at 21.38.57 (1).jpeg

WhatsApp Image 2026-06-20 at 21.38.59 (4).jpeg

WhatsApp Image 2026-06-20 at 21.39.00 (1).jpeg


בהזדמנות זאת ברצוני להודות לערן פוגל (אודיו פריק) היבואן הרשמי של לקסמן בישראל, שהגשים עבורי חלום להיות מבין בעליו הראשונים בעולם של נגן על LUXMAN D-100 CENTENNIAL
 

איזה יופי. כמה כיף לראות ולקרוא. סחטיין עליך איציק!! מפגרן לך אש.
טוב נו, לא סוד שאני משוחד כשזה מגיע לנגני CD ברמות קצה.
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש איציק...לא זוכר היכן קראתי על הנגן הזה..רשום שהשקיעו שם כל מני שיפורים ע"מ לשדרג את רמת הצליל...מיקום של הטרנספורט,כולו ממתכת ע" מ למנוע רזוננסים מיותרים ועוד...אחלה תהנה.
צריך רק לחזק את פוגל שידרדר אותך לפטיפון של לאקסמן (שמעתי אותו ואהבתי) ואז תוכל להשוות :p
 

תתחדש , נראה מדהים , חברה מדהימה , האם אתה משתמש גם בסטרימינג
למרות שיש ברשותי סטרימר טרנספורט של לקסמן NT07, אינני משתמש בסטרימינג.
מה שכן, יש לי קבצים משלי על SSD
אין לנגן חיבור AES-EBU
 
תתחדש איציק...לא זוכר היכן קראתי על הנגן הזה..רשום שהשקיעו שם כל מני שיפורים ע"מ לשדרג את רמת הצליל...מיקום של הטרנספורט,כולו ממתכת ע" מ למנוע רזוננסים מיותרים ועוד...אחלה תהנה.
צריך רק לחזק את פוגל שידרדר אותך לפטיפון של לאקסמן (שמעתי אותו ואהבתי) ואז תוכל להשוות :p
תודה שלמה היקר.
 
קצה
 

תתחדש ותהנה.נגן קצה שנותן לאוסף תקליטורים חיים חדשים.:אצבע מורמתתמיד האמנתי שעדיין מוקדם מידיי לקבור את הפורמט.;)
יש ברשותי מבחר אלבומים מהשורה הראשונה. SACD HDCD XRCD
כשמשווים אותם לסטרימינג מערכים CD איכותי.

WhatsApp Image 2026-06-22 at 14.27.50.jpeg
 
תתחדש ותהנה יה איציק!
איזה כיף לך!
הלקסמנים האלו נראים יצירות אמנות.
תתחדש!
 

תתחדש חבר
 

תתחדש נראה אש!
 

מצחיק אותי שהדבר הראשון שבחרת לציין כשינוי הוא תוספת המשקל.
אילו המשקל היה יורד היית פוסל אותו ?
תתחדש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור