נתקלתי ביחס מתנשא מחלק (לא גדול) מהאנשים בתחביב(ללא סיבה ברורה)
וזה דבר לא ברור כי בחו"ל הדבר הוא הפוך לגמרי
האודיופילים שם הכי נחמדים מסבירי פנים ולא מתנשאים למרות שהם יודעים הרבה יותר ממני.
למה לדעתכם יש הבדל בין חלק מהאנשים בתחביב בארץ לאנשים בחו"ל?
יש אנשים מתנשאים בתחום שחושבים שהם מבינים משהו בסאונד והם לא מבינים כלום
לעומת זאת יש אנשים כמוך שלא רק שהם מבינים על מה הם מדברים אלא יש בך את היושרה כדי להגיד שהיקר הוא לא תמיד הכי טוב אחרי שניסית את שניהם ואין בך התנשאות בכלל
ואת זה צריך מאוד להעריך:בעד: