תגובה אחרונה ע"י איציק ירקוני


  1. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    יש כיום מספיק חברות איכות מהשורה הראשונה שממשיכות לפתח נגני איכות. לקסמן אקיופייז מקינטוש איזוטריק VADAX ועוד ...
  2. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    תודה גיא היקר.
  3. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    תודה יעקב היקר.
  4. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    יש ברשותי מבחר אלבומים מהשורה הראשונה. SACD HDCD XRCD כשמשווים אותם לסטרימינג מערכים CD איכותי.
  5. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    תודה שלמה היקר.
  6. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    למרות שיש ברשותי סטרימר טרנספורט של לקסמן NT07, אינני משתמש בסטרימינג. מה שכן, יש לי קבצים משלי על SSD אין לנגן חיבור AES-EBU
  7. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    נגן קצה.
  8. איציק ירקוני

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    שלום לכולם. לפני כשנה וחצי רכשתי את אחד מנגני ה-CD-SACD הנחשקים בתעשייה LUXMAN D-10X למען האמת לא היו לי שום כוונות להחליפו, פשוט נגן על! בשנה האחרונה התרוצצו שמועות שלקסמן מתכוונת לצאת עם סדרת מוצרים לרגל 100 להיווסדה, בין אותם מוצרים נכלל בניהם גם נגן חדש הנקרא D-100 CENTENNIAL במבט ראשון...
  9. איציק ירקוני

    המסע נמשך אל ה"מפל"

    תתחדש ותהנה איתי. לקחת את תחום הדו ערוצי למחוזות חדשים. ממתין לרשמים.
  10. איציק ירקוני

    שלום WADAX

    גיא. תתחדש ותהנה. סטאפ מרשים ביותר!! איך התחושות בניגון CD/SACD
  11. איציק ירקוני

    Phasemation EA1200 phono stage התחדשתי.

    תתחדש ותהנה שלמה היקר.
  12. איציק ירקוני

    מי אמר שהסופה לא מביאה גם דברים טובים?

    תתחדש ותהנה ישלמה.. התחדשות המחייבת ביקור.
  13. איציק ירקוני

    מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

    240v מתח זה מעבר למה שצריך. החשמל בישראל אמור להיות עד 230v, כך זה פועל אצלי.
  14. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    דן לפי הנתונים הפרליסן s7 דורש זרם במינימום 100W RMS כך שכל המרבה הרי הוא משובח.
  15. איציק ירקוני

    תוספת מגבר נוסף מדגם LUXMAN M10X כנראה שאין דרך חזרה.

    גם אני בעד מערכת אחת משובחת!! BOULDER 3060 מחיר 164.000$ איך הגעת למחיר של 40.000$

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור