מניסיוני ואין ספור ממירים שעברו אצלי,
מה שקובע אם דאק נשמע באמת טוב זה כמה הוא בנוי נכון וכמה ההוצאה שלו למוזיקה טבעית ונקייה, לא איזה רכיב ספציפי יושב בפנים כמו ה latest chip.
לכן דאק יחסית ותיק (נניח בהערכה גסה של ה 7-5 שנים האחרונות, גם בחברות העל ל Dacים) אבל מתוכנן ברמה גבוהה יכול להישמע עשיר, רגוע ומדויק יותר מדאק זול עם "הצ’יפ הכי חדש" והכי מתקדם, שפשוט לא מצליח לתת את אותה תחושת זרימה, עומק ונוכח.
אני פוגש ונתקל בלא מעט חובבים שאני מרגיש שהתייאשו בצורה כזו או אחרת מהתחום ובהשקעה לבנות תוצאה איכותית יותר מתוך X סיבות, ומצדיקים כך או אחרת ציוד זול וברוב המקרים נחות.