מאז שחברת חשמל החליפה את התשתית לאלומיניום הסאונד גרוע

  • פותח הנושא פותח הנושא gse
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הכבל הטוב ביותר שיש תתפלאו הוא מאלומיניום , ונקרא alumina של jps , מחירו אסטרונומי !
 
  • Like
Reactions: gtr
חברת dynaudio מייצרת סלילי רמקול מאלומיניום, וזה מנגן טוב
רק אומרים שצריך עבורם מגבר חזק.
תנסה לעלות ל 380V:)

בריק אין
או ציוד חם יותר
או שבסוף תתרגל
בעצם ענית לקפטן, שימוש באלומיניום לסליל הרמקול מעצם משקלו הקטן מאפשר יותר כריכות ובכך מאפשר תנועה קלילה ויותר עוצמתית.
איפה שאתה טועה זה שבניגוד לחשמל שעובר דרך רכיבים אלקטרוניים במכשירים ובעצם הופך לסיגנל החשמל שעובר בסליל הרמקול משמש למטרה מכנית בלבד ואין לו השפעה על הצליל.
 

הכבל הטוב ביותר שיש תתפלאו הוא מאלומיניום , ונקרא alumina של jps , מחירו אסטרונומי !
זה לא אלומיניום טהור אלא סגסוגת של אלומיניום עם חומרים אחרים והם טוענים שהמוליכות של הסגסוגת הזו יותר טובה מנחושת ומכסף, עמיר הבמה שלך.
 
בעצם ענית לקפטן, שימוש באלומיניום לסליל הרמקול מעצם משקלו הקטן מאפשר יותר כריכות ובכך מאפשר תנועה קלילה ויותר עוצמתית.
איפה שאתה טועה זה שבניגוד לחשמל שעובר דרך רכיבים אלקטרוניים במכשירים ובעצם הופך לסיגנל החשמל שעובר בסליל הרמקול משמש למטרה מכנית בלבד ואין לו השפעה על הצליל.
מטרה מכנית של הרעדת אוויר או בשמה השני, "צליל"
(לא שאני חסיד של זיקה בין מתכת לסאונד...)
 
מטרה מכנית של הרעדת אוויר או בשמה השני, "צליל"
(לא שאני חסיד של זיקה בין מתכת לסאונד...)
תוך כדי שכתבתי ידעתי שמישהו יעשה את ההקשר הזה אבל הייתי כל כך עייף ש...
האלומיניום לא מרעיד את האוויר הוא סוג של אלקטרו מגנט שמניע ממברנה שמרעידה את האוויר, בכל מקרה לא יוצר ממתח שקשור לסיגנל. באת על סיפוקך?
 

תוך כדי שכתבתי ידעתי שמישהו יעשה את ההקשר הזה אבל הייתי כל כך עייף ש...
האלומיניום לא מרעיד את האוויר הוא סוג של אלקטרו מגנט שמניע ממברנה שמרעידה את האוויר, בכל מקרה לא יוצר ממתח שקשור לסיגנל. באת על סיפוקך?
האלומיניום הוא הסליל, יחד עם המגנט וכשהוא מחובר לממברנה קיבלת דרייבר (אני בטוח שאתה יודע את זה...). התכונות שלו מן הסתם משפיעות על הצליל ומשפיעות אגב גם "אחורה" על הסיגנל משום שהוא מציג למגבר עכבה משתנה שבבסיסה גם ההיבטים המכנים.
הערתי כי יצא לך משעשע, זה הכל...

אגב, gse זה G Second Edition?
 
האלומיניום הוא הסליל, יחד עם המגנט וכשהוא מחובר לממברנה קיבלת דרייבר (אני בטוח שאתה יודע את זה...). התכונות שלו מן הסתם משפיעות על הצליל ומשפיעות אגב גם "אחורה" על הסיגנל משום שהוא מציג למגבר עכבה משתנה שבבסיסה גם ההיבטים המכנים.
הערתי כי יצא לך משעשע, זה הכל...

אגב, gse זה G Second Edition?
פשוט מדהים ההתעקשות שלך לצאת צודק בכל מחיר כמו עוד...ובדרך מתנשאת תמיד מה שעושה את הרצון לכתוב משהו כאן לקשה כמו לחצות כביש מהיר שהרמזורים בו הפסיקו לעבוד.
רוצה להתפלסף כמו דף גמרא בבקשה.
אמר רבי טרפון שאם אלומיניום בסליל של רמקול עובר בו זרם בשבת ומזיז ממברנה הרי שיצר עבודה שמשפיעה על צליל הרמקול ולכן אסור. נשאל ומה אם זה סליל נחושת שמשפיע אלקטרומכנית על תנועת הממברנה באופן שונה כך שיש השפעה על הצליל, האם מותר בשבת? השיב רבי טרפון חד הם, תנועה היא תנועה. הקשו תלמידיו ושאלו ומה בין שינוי צליל הנובע מתנועה שונה של ממברנה עקוב הסליל מאלומיניום או מנחושת לבין זרם חשמלי המגיע דרך כבלי אלומיניום או נחושת לציוד שמע אלקטרוני שעובר את כל הדרך עד למוצא האנלוגי והדיגיטלי? השיב להם: מי שמבטל זמן תורה על התחכמויות סופו שמבטל זמן גם בתחומים אחרים בחייו ויכחיש זאת למען טפיחה על מה שהגויים קוראים אגו.
כמו שישאל אם אכילת אוכל סיני כשר במקלות טעימה יותר או פחות מאכילתו במזלג וכלל לא יתייחס לאוכל עצמו ולמרכיביו.
 
נערך לאחרונה ב:
פשוט מדהים ההתעקשות שלך לצאת צודק בכל מחיר כמו עוד...
רוצה להתפלסף כמו דף גמרא בבקשה.
אמר רבי טרפון שאם אלומיניום בסליל של רמקול עובר בו זרם בשבת ומזיז ממברנה הרי שיצר עבודה שמשפיעה על צליל הרמקול ולכן אסור. נשאל ומה אם זה סליל נחושת שמשפיע אלקטרומכנית על תנועת הממברנה באופן שונה כך שיש השפעה על הצליל, האם מותר בשבת? השיב רבי טרפון חד הם, תנועה היא תנועה. הקשו תלמידיו ושאלו ומה בין שינוי צליל הנובע מתנועה שונה של ממברנה עקוב הסליל מאלומיניום או מנחושת לבין זרם חשמלי המגיע דרך כבלי אלומיניום או נחושת לציוד שמע אלקטרוני שעובר את כל הדרך עד למוצא האנלוגי והדיגיטלי? השיב להם: מי שמבטל זמן תורה על התחכמויות סופו שמבטל זמן גם בתחומים אחרים בחייו ויכחיש זאת למען טפיחה על מה שהגויים קוראים אגו.
כמו שישאל אם אכילת אוכל סיני כשר במקלות טעימה יותר או פחות מאכילתו במזלג וכלל לא יתייחס לאוכל עצמו ולמרכיביו.
אוקי באבא
 

אני, רק שאלה, היות וכבר הגיעו למה תודלקו הטורבינות.

איך תשתית החשמל במקומות שונים בעולם משפיעה על הסאונד באולפני ההקלטה והיכן שעושים את המיקס של המוסיקה?
האם אולפני הקלטה דואגים למקם את עצמם היכן שתשתית החשמל טובה יותר או שהם משתמשים בגנרטורים יעודיים?

כי אם במקור, בהקלטה, הסאונד יבשושי בגלל כבלי אלומיניום, במה תשנה אותו התשתית הביתית?
 
אני, רק שאלה, היות וכבר הגיעו למה תודלקו הטורבינות.

איך תשתית החשמל במקומות שונים בעולם משפיעה על הסאונד באולפני ההקלטה והיכן שעושים את המיקס של המוסיקה?
האם אולפני הקלטה דואגים למקם את עצמם היכן שתשתית החשמל טובה יותר או שהם משתמשים בגנרטורים יעודיים?

כי אם במקור, בהקלטה, הסאונד יבשושי בגלל כבלי אלומיניום, במה תשנה אותו התשתית הביתית?
בוקר טוב.
אם אני מבין את שאלתך היא בשביל מה בכלל לבזבז הון על כבלי חשמל אודיופילים?
כבל חשמל אודיופילי לפי דעתי ודעת מומחים כמו PS Audio למשל אינו המשך של תשתית החשמל אלא שלוחה של השנאי במכשיר, לכן כבל איכותי מוצדק לפחות ברמת ההשקעה בשנאי אבל מה שקורה בפועל שהעולם השתגע ואנשים מוציאים סכומים מטורפים על כבל כזה שהפך לסוג של EQ ופילטר.
לגבי אולפנים, לא מכיר אולפן שמכבד את עצמו שתשתית החשמל שלו לא עוברת דרך שנאי מבדל/מבדד ראשי.
לגבי השאלה האחרונה, בטוח שאתה כמו כל אחד אחר מתבאס מהקלטות גרועות, ואני מתייחס לכאלה מהעת המודרנית. האם זה הטכנאי שקילקל? המאסטרינג? ציוד גרוע בשלבים האלה? מה הסיבה? תהיה בטוח שחשמל רע מעורב היכן שהוא.
 
ברגע שהשילוב חדר-רמקולים-מגבר , נכון
לא תתעסקו בשטויות כמו תשתיות של חברת חשמל
 

ברגע שהשילוב חדר-רמקולים-מגבר , נכון
לא תתעסקו בשטויות כמו תשתיות של חברת חשמל
צודק. גם לא עם משככים, כבלים, תיאומי עכבות, לולאות אדמה, הפרעות אלקטרומגנטית וכל השטויות האלה.
 
אני, רק שאלה, היות וכבר הגיעו למה תודלקו הטורבינות.

איך תשתית החשמל במקומות שונים בעולם משפיעה על הסאונד באולפני ההקלטה והיכן שעושים את המיקס של המוסיקה?
האם אולפני הקלטה דואגים למקם את עצמם היכן שתשתית החשמל טובה יותר או שהם משתמשים בגנרטורים יעודיים?

כי אם במקור, בהקלטה, הסאונד יבשושי בגלל כבלי אלומיניום, במה תשנה אותו התשתית הביתית?
אם נתעמק עוד יותר נגיע למסקנה שכדאי לנו לרכוש רק מוזיקה שהוקלטה באולפנים של 230V ולא 110V
 
אם נתעמק עוד יותר נגיע למסקנה שכדאי לנו לרכוש רק מוזיקה שהוקלטה באולפנים של 230V ולא 110V
אתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך?
שואל בשביל אודיופיל יפני שסלל קו יעודי עד לעמוד החשמל, אבל מי הוא המלוכסן לעומת האודיופילים הישראלים הגיבורים.

 

נערך לאחרונה ב:
אז יש איזה יפני מטורלל שסלל קו לדירה . אז מה?
היית אצלו בחדר ושמעת מוסיקה? הבן אדם בן 82 , כנראה חצי חירש כבר

רמקולים שקועים בקיר….

אתה חושב שהחשמל לא מספיק טוב?
שים שנאי מבדל
 
אז יש איזה יפני מטורלל שסלל קו לדירה . אז מה?
היית אצלו בחדר ושמעת מוסיקה? הבן אדם בן 82 , כנראה חצי חירש כבר

רמקולים שקועים בקיר….

אתה חושב שהחשמל לא מספיק טוב?
שים שנאי מבדל
ואתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך ואיך הוא שיפר את הצליל?
 
אתה מוכן לספר לקהל כמה שילמת על כבל החשמל הכי יקר שלך?
שואל בשביל אודיופיל יפני שסלל קו יעודי עד לעמוד החשמל, אבל מי הוא המלוכסן לעומת האודיופילים הישראלים הגיבורים.

סכום נכבד ביותר ולא התחרטתי לרגע
משתתף בצערך על אובדן החדווה שבסאונד
אבל רשמו לך (וגם אני רשמתי) מספר פתרונות
קח עוד אחד - תרכוש כבל חם שאתה מעריך שיפלטר לטובה
בכל אופן מעולם לא העמסתי על אחרים תיאוריות משונות על חתכי מוליכים. (בפוסט השני שפתחת)
שהרי את הכבל שהוא פילטר ניתן להנדס ע"י מספר מוליכים שבו
ע"י עובי מוליכים
ע"י מידת ליפוף
ע"י סוג המבודד
וע"י עוד הרבה משתנים שונים
כך שלטעמי זו שיחה בטלה.
אגב dynaudio בחרה באלומיניום גם על מנת להוריד טמפרטורה בסליל
 

מי שפוסל אנשים על "תיאוריות משונות" על חתכי מוליכים ועל השפעה של תשתית החשמל מהשנאי המרכזי עד לביתו מחד, ומתגאה בכך שהוציא סכום נכבד על מטר וחצי של כבל חשמל מאידך הוא גם בוּר, גם לא סובלני לדעות של אחרים, גם חמוץ, וגם לצערי פניו של האתר בשנים האחרונות.
לכתוב על מישהו שמחזיק דעה מסויימת "מעמיס על אחרים" זו גסות רוח, לך תמצא לך חיים.
 
לי זה נשמע פיתרון ששווה לנסות.
היי ארז, היי חני, בהחלט פתרון. גם נשאלה מקודם שאלה אם כדאי למקם אולפן הקלטות באזור בו התשתית הכללית מתאימה בסרקסטיות הנודעת למדור ועניתי שבכל אולפן שמכבד את עצמו יש שנאי מבדל.
העניין הוא ששנאי מבדל מנקה הפרעות טפיליות בחשמל הנכנס אך לא משנה את הדבר הבלתי מדיד הזה שמשפיע על הצליל כמו שקורה בכבלי רמקול מחומרים שונים מעבר להבדל במוליכות כי מדובר בד"כ במרחקים קצרים.
אודיופיליה גם עוסקת בדברים שמעבר לשידרוג ציוד וזה יופיה, חבל שנתקלים בתגובות שמטרתן "להוריד".
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור