האם כדאי לי להוסיף מגבר כח סטריאופוני?

  • פותח הנושא פותח הנושא ציון 2010
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ציון 2010

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,

ברשותי:
רמקולים - FOCAL SOPRA 2
סאבוופר - JL AUDIO E-112
רסיבר - NAD T 778

שאלתי היא האם כדאי לי להוסיף לזה גם מגבר כח סטריאופוני?
 

נערך לאחרונה ב:
אחלה מערכת,
מה המקור שלך?
למה הרסיבר..? אינטגרייטד טוב יעשה לך שינוי מאוד מבורך לעניות דעתי..
 
רסיבר זה לחובבי קולנוע ביתי ושומעי ספוטיפי
אינטגרייטד מיועד לשחקני שש בש הרוצים גם מוזיקת רקע
מגבר כח וקדם מתאים לחובבי אודיו מתחילים
ומונובלוקים שייך כבר לליגת המיקצוענים

עכשיו ברצינות ;)

בגדול מגבר כח כנראה ישפר אני מנחש בעיקר תלת מימדיות, משקל ואולי גם דינמיות. השאלה איך אתה לא נגרר להחלפות ציוד ושדרוגים אינסופיים, כי נראה לי שפתחת דלת מסוכנת...

הייתי קודם בודק/דואג שהחדר שלך סביר אקוסטית, אין הדהודים בולטים, המרקולים ממוקמים במרחק סביר מקירות ולא צמודים וכו. על ידי משחק במיקום רמקולים ניתן לשדרג את המערכת בחינם.

לאחר שעברנו את השלב הזה אתה יכול לבדוק אצליך בבית שילובים ולהחליט. מכיוון שכתבת שיש סאב, הייתי בודק אולי nad m33 שיש לו דיראק ויכולות rc. אמור לצאת גם nad m66 בקרוב, עם איזה פואר נחמד ואתה מקבל גמישות שתאפשר לך לעצב את הסאונד לטעמך. עוד אופציה זה לקנות פואר של nad ולעבוד עם הדיראק דרך הרסיבר ככה שאפשר יהיה לעבור מצבים בקלות בין קולנוע בייתי לסטיראו

רק טוב שיהיה לנו
 
הרמקול הזה דורש כוח אז במקרה שלך חד משמעית כן, ובכלל, פאוורים זה ממכר.
תצליח.
 

רסיבר זה לחובבי קולנוע ביתי ושומעי ספוטיפי
אינטגרייטד מיועד לשחקני שש בש הרוצים גם מוזיקת רקע
מגבר כח וקדם מתאים לחובבי אודיו מתחילים
ומונובלוקים שייך כבר לליגת המיקצוענים

עכשיו ברצינות ;)

בגדול מגבר כח כנראה ישפר אני מנחש בעיקר תלת מימדיות, משקל ואולי גם דינמיות. השאלה איך אתה לא נגרר להחלפות ציוד ושדרוגים אינסופיים, כי נראה לי שפתחת דלת מסוכנת...

הייתי קודם בודק/דואג שהחדר שלך סביר אקוסטית, אין הדהודים בולטים, המרקולים ממוקמים במרחק סביר מקירות ולא צמודים וכו. על ידי משחק במיקום רמקולים ניתן לשדרג את המערכת בחינם.

לאחר שעברנו את השלב הזה אתה יכול לבדוק אצליך בבית שילובים ולהחליט. מכיוון שכתבת שיש סאב, הייתי בודק אולי nad m33 שיש לו דיראק ויכולות rc. אמור לצאת גם nad m66 בקרוב, עם איזה פואר נחמד ואתה מקבל גמישות שתאפשר לך לעצב את הסאונד לטעמך. עוד אופציה זה לקנות פואר של nad ולעבוד עם הדיראק דרך הרסיבר ככה שאפשר יהיה לעבור מצבים בקלות בין קולנוע בייתי לסטיראו

רק טוב שיהיה לנו
המלצה מצוינת.

הקלאס D של NAD כמו הM23 אייגנטאקט, יכול להתמודד בקלות עם רמקולים שיורדים ל-2 אוהם בלי למצמץ.

מומלץ.
 
רמקולים ממש טובים.
די בזבוז על מערכת קולנוע ביתי.
תוסיף הגברה רצינית והסאונד יעוף…
שיהיה הצלחה במסע :)
 
רמקולים ממש טובים.
די בזבוז על מערכת קולנוע ביתי.
תוסיף הגברה רצינית והסאונד יעוף…
שיהיה הצלחה במסע :)
צודק 100%
יש ברמקול הזה המון פוטנציאל. שידוך הגברה מתאימה תוציא ממנו פנינים.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור