תקלת עומס VirtualDJ - המחשב בעומס, מה עושים??

  • פותח הנושא פותח הנושא Tivrahs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Tivrahs

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
3
נקודות
3
שלום לכולם,
חדש פה,
נעים להכיר !

אני דיג'יי ביתי בזמני הפנוי ולאחרונה השקעתי בSetup חדש שכולל מוניטורים של PioneerDj VM50 וקונטרולר של Numark Platinium Pro.
אלו מתחברים למחשב מסוג Asus Zenbook Core i7 10TH GEN, וזהו..
אני לא מתכוון למקסס בחוץ וחשבתי שזה יספיק כדי להשיג מיקס איכותי, ביחד עם תוכנה מלאה שרכשתי מהאתר של VirtualDJ

הבעיה היא שהמחשב שלי נמצא בעומס רציני בזמן המיקס, ואני די בטוח שאני מטגן לו את הליבה בשל כך.
הוירטואל מקפיץ לי הודעה בנושא ומבקש ממני לקנות כרטיס מסך מתקדם כדי שאוכל לעבד אלתגוריתם כראוי.

עכשיו השאלה שלי היא באמת מה לעשות?
מה קשור כרטיס מסך בכלל? זה כולה מיקס
האם כרטיס קול חיצוני יפתור לי את הבעיה הזו?
האם יש סיכון ממשי למחשב?

אשמח ליותר מידע בנושא.
תודה רבה וחג שמח !
זו ההודעה שאני מקבל בוירטואל..
והביצועים של המחשב על 80 אחוז ! :(

WhatsApp Image 2023-12-12 at 19.14.10_caa24572.jpg
 

היי,
כן, וירטואל טוענים שאם אשמור את נתוני השיר (קיק, אקפלה, בס וכו') אז יהיה למחשב שלי קל לעבד את המיקס להבא. דבר טכני.
העניין הוא שזה לא אידיאלי ואני לא רוצה לשמור את המיקס בצורה הזו, אלא אני רוצה לנגן לייב ללא הפרעה, חומרים חדשים וכו'..
 
כרטיס מסך חזק עוזר בחישובים ומקל על הליבות של המחשב, בלי קשר לתצוגה על המסך. לדוגמה חישובי AI קורים בדכ על כרטיסים גראפיים.
 

היי,
כן, וירטואל טוענים שאם אשמור את נתוני השיר (קיק, אקפלה, בס וכו') אז יהיה למחשב שלי קל לעבד את המיקס להבא. דבר טכני.
העניין הוא שזה לא אידיאלי ואני לא רוצה לשמור את המיקס בצורה הזו, אלא אני רוצה לנגן לייב ללא הפרעה, חומרים חדשים וכו'..
נראה שעדיף היה לך לקנות מחשב נייד "גיימרים" עו בעדיפות גבוהה יותר מחשב נייח בו לכרטיס המסך יש זיכרון עצמאי ומהיר הרבה יותר מזה שעל לוח האם.
 
שלום לכולם,
חדש פה,
נעים להכיר !

אני דיג'יי ביתי בזמני הפנוי ולאחרונה השקעתי בSetup חדש שכולל מוניטורים של PioneerDj VM50 וקונטרולר של Numark Platinium Pro.
אלו מתחברים למחשב מסוג Asus Zenbook Core i7 10TH GEN, וזהו..
אני לא מתכוון למקסס בחוץ וחשבתי שזה יספיק כדי להשיג מיקס איכותי, ביחד עם תוכנה מלאה שרכשתי מהאתר של VirtualDJ

הבעיה היא שהמחשב שלי נמצא בעומס רציני בזמן המיקס, ואני די בטוח שאני מטגן לו את הליבה בשל כך.
הוירטואל מקפיץ לי הודעה בנושא ומבקש ממני לקנות כרטיס מסך מתקדם כדי שאוכל לעבד אלתגוריתם כראוי.

עכשיו השאלה שלי היא באמת מה לעשות?
מה קשור כרטיס מסך בכלל? זה כולה מיקס
האם כרטיס קול חיצוני יפתור לי את הבעיה הזו?
האם יש סיכון ממשי למחשב?

אשמח ליותר מידע בנושא.
תודה רבה וחג שמח !
זו ההודעה שאני מקבל בוירטואל..
והביצועים של המחשב על 80 אחוז ! :(

צפה בקובץ המצורף 64507

מחשב עמוס זה בסדר גמור, זה אפילו מצוין!
מבחינת אופטימיזציית תוכנה, אם אתה מגיע ל-75-80% ניצולת CPU זה טוב מאוד

שאלה שאתה צריך לשאול האם הזמן עיבוד (elapsed time כאילו) מספק אותך

או

האם זאת עבודת real-time אתה מרגיש latency

למחשב יש הגנות בכל מיני רמות, הוא יכבה את עצמו אם משהו לא יהיה כשורה מבחינת טמפרטורה למשל
 
מחשב עמוס זה בסדר גמור, זה אפילו מצוין!
מבחינת אופטימיזציית תוכנה, אם אתה מגיע ל-75-80% ניצולת CPU זה טוב מאוד

שאלה שאתה צריך לשאול האם הזמן עיבוד (elapsed time כאילו) מספק אותך

או

האם זאת עבודת real-time אתה מרגיש latency

למחשב יש הגנות בכל מיני רמות, הוא יכבה את עצמו אם משהו לא יהיה כשורה מבחינת טמפרטורה למשל
מעניין! אז בעצם זה לא הורס לי את המחשב ואת הליבה?

מבחינת ביצועים המחשב עובד יפה, אין תקיעות במיקס, או בתצוגת התוכנה, המיקס מתנהל בצורה נקייה, והמחשב עצמו לא מתריע לי על שום בעיה, אבל עם זאת, אני כן מרגיש ש"כבד לו" לעשות כל פעולה אחרת בזמן המיקס עצמו.
הLatency גם בסדר גמור, אבל זה תודות למוניטורים ולקונטרולר שמעבדים את הסאונד בצורה מעולה בזמן המיקס.
 

נראה שעדיף היה לך לקנות מחשב נייד "גיימרים" עו בעדיפות גבוהה יותר מחשב נייח בו לכרטיס המסך יש זיכרון עצמאי ומהיר הרבה יותר מזה שעל לוח האם.
זו גם אופציה שאני שוקל, אבל אני לא אוהב מאק, ומחשב הנוכחי שלי הוא בן שנתיים לכל היותר, הוא חדש, 1טרה SSD, עם נתונים חזקים, וכרטיס מסך מקצועי יחסית (Nevidia Geforce MX250)
 
מעניין! אז בעצם זה לא הורס לי את המחשב ואת הליבה?

מבחינת ביצועים המחשב עובד יפה, אין תקיעות במיקס, או בתצוגת התוכנה, המיקס מתנהל בצורה נקייה, והמחשב עצמו לא מתריע לי על שום בעיה, אבל עם זאת, אני כן מרגיש ש"כבד לו" לעשות כל פעולה אחרת בזמן המיקס עצמו.
הLatency גם בסדר גמור, אבל זה תודות למוניטורים ולקונטרולר שמעבדים את הסאונד בצורה מעולה בזמן המיקס.

אז הכל בסדר אם כך.

אני מתמחה בתחום ביצועיי תוכנה כבר מעל ל-20 שנה..

אתה יכול לבדוק טמפרטורה של הרד דיסק אם זה לא מתחמם יתר על המידה. יש בטח משהו שמגיע עם המחשב
 
אז הכל בסדר אם כך.

אני מתמחה בתחום ביצועיי תוכנה כבר מעל ל-20 שנה..

אתה יכול לבדוק טמפרטורה של הרד דיסק אם זה לא מתחמם יתר על המידה. יש בטח משהו שמגיע עם המחשב
מיכאל, תודה ענקית! הסרת דאגה מליבי.
 

אז הכל בסדר אם כך.

אני מתמחה בתחום ביצועיי תוכנה כבר מעל ל-20 שנה..

אתה יכול לבדוק טמפרטורה של הרד דיסק אם זה לא מתחמם יתר על המידה. יש בטח משהו שמגיע עם המחשב

אשמח אם תוכל לתת לי חוות דעת גם על הבעיה הבאה:

 
אשמח אם תוכל לתת לי חוות דעת גם על הבעיה הבאה:


לא בטוח. ניסית להחליף כבלים? זאת כן אולי בעיה של חיבור
 
הכבלים חדשים, נקבנו לפני שבוע, הכל עובד תקין ויציב, למעט החשמל שזולג כאשר נוגעים בXLR.
מה זאת אומרת בעיה של חיבור?
האם חיבור הXLR אל כרטיס קול חיצוני יפתור לי את התקלה?

תודה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור