רק שהמפלצת לא תטרוף אותי

  • פותח הנושא פותח הנושא zapilak
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אתה יודע שאני צודק ואין לך שום דבר נוסף חכם להגיד חוץ מלענות שטויות.
תלמד לקבל ביקורת גם כשהיא לא נוחה.
לא אבזבז יותר זמן עליך יושב בך מגלומן נרקיסיסטי.
יום טוב.
 
לא אבזבז יותר זמן עליך יושב בך מגלומן נרקיסיסטי.
יום טוב.
לפחות הוצאתי ממך איחולי יום טוב שזה דבר נדיר במחוזותינו.
 

אלה שלא שומעים הבדלים בין כבלים הסיבה המערכת נחותה
בלי פוטנציאל לביטוי הכבלים שאמורים לשדרג את הביצועים,
זה לא הפורום האודיופילי פה, _____ שלך נחותה.
 
דיון ברמה גבוהה. לאן הפורום הידרדר...
 
זה לא הפורום האודיופילי פה, _____ שלך נחותה.
אתה יודע יותר על אנשים שלא שומעים הבדלים בין כבלים במערכות שלהם, ספר לנו.
 

אתה יודע יותר על אנשים שלא שומעים הבדלים בין כבלים במערכות שלהם, ספר לנו.
אני יודע על אנשים שלא יורדים על אנשים עם דמיון פחות מפותח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור