exupgh12
חבר משקיען
- הודעות
- 5,429
- מעורבות
- 3,335
- נקודות
- 113
דן, בהינתן תנאים שווים, חדר מטופל, מיקום אופטימלי, ציוד תואם וכיוצא... האם שמעת מערכת ב 50k טובה יותר ממערכת ב 250k ומעלה ?אני חושב שיש גבול ובו הציוד מפסיק להשתפר ברמה הסונית , אוביקטיבית .
הרבה מתחת ל 500k .
אני לא מצאתי שום קשר בין תוצאה למחיר מעל מחיר מסוים ובהנחה שבחרת את הטוב ביותר ( לא מוצר ספציפי אלא כמה ) באותו מחיר מסוים .
יעשה טוב האודיופיל לעצמו , לנפשו ולכיסו - אפ יתחיל ללמוד את החומר מאשר אוסף חוויות סובייקטיבית / אקראיות / חסרות משמעות .
אחת הגדולות שבהן היא שמיעת מוצר ספציפי מתוך מערכת שלמה בחדר ספציפי .
למשל - בא שלמה לשמוע את הדאק במערכת x .
הוא שמע את הדאק .
בא אבי אחריו לאותה מערכת - הוא בכלל שמע את הרמקול . לא שמע את הדאק .
וכך זה ממשיך .
ועוד לא התחלנו לדבר על החדר .
...לגבי ציוד ממחיר מסויים מפסיק לתת ערך, לא מסכים, ערך זה לרוכש, לא לצד ג'.
לדוגמה; אחד יכול להיות מבסוט ממקור אנלוגי ב 1k, שני ב 10k, אחר ב 50k ואחד נוסף ב 200k, הערך הוא בעיני הרוכש.
אתה עצמך יכול להעיד על ההבדל בין מקורות אנלוגים, בתמחור שונה על סטאפ זהה.
האם יש ערך להחלפת מקור יקר באחד יקר פי כמה ומאותה החברה, שאל את הבעלים