נשבר לי. אין מה לראות בטלוויזיהבכבלים/לווין

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ספורט זו ה-בעיה, במיוחד ליגת העל, ליגת הכדורסל, ליגת האלופות, ליגה ספרדית, יורוליג. פרמיירליג בספורט 1,2. ימבה כסף. על ה NBA אפשר להתגבר באמצעות מנוי ישיר אבל זה לא פותר את הבעיה.
גם סדרות וסרטים לא מעניינים אותי. אני מעדיף לצאת לקולנוע כמה פעמים בחודש.
אני מנוי של סלקום רק כי זו הדרך הכי פחות כואבת (החבילה הכוללת גם קו ביתי, אינטרנט ושלושב קווים סלולריים).
 
חשבתי לעבור לYES אבל אני רואה שהכל אותו XXX. האם יש עדין הפרעות/שלג בקליטה שיורד גשם?



בחייאת, כדורגל ישראלי בערוצים בתוספת תשלום. כאילו לא מספיק הכמה מאות שקלים בחודש שמשלמים לחברות הכבלים אנחנו צריכים לשלם יותר כדי לראות כדורגל ארץ ישראלי "משובח".
 

כדורגל ישראלי מבייש אולי אתה מתכוון. חח נישפך שם הכסף בשביל האגו ותו לא. לא כלום ולא נעליים
הכדורסל מכבי תל אביב שווה יותר
הביא תוצאות. מה הכדורגל הישראלי
הביא חח
 
ביום שהתנתקתי מרשתות הכבלים הבנתי ש ... טוב חבל לכתוב.
50 $ סטרימר פשוט על כל מסך, והכל פתוח בחינם באיכות 4K, מוסיפים נטפליקס ו השמיים הם הגבול.
אין שום סיבה באמת שאין, מלבד דבר 1 וזה ערוצי פח הספורט (שאותי לא מעניינים).
חבל על כל שקל אחד שהולך לכיוון.
 
לגבי yes אין מה לראות ... אני רואה חדשות ולאחר3 דקות מקסימום מכבה המסך.
נטפליקס - אין שום דבר. רק אלימות ואימה , וזה יש בחינם בחדשות.
שומע מוסיקה עם המערכת האהובה !
 

בזכותכם עשיתי לייק לפוסט בן 6, תיכף כיתה א' :)
 
בזכותכם עשיתי לייק לפוסט בן 6, תיכף כיתה א' :)
לפחות אז היו פוסטים ענייניים לא כמו היום שכל פוסט בעכוריו פוליטיקה לקדם ולפאר מוצרים של אופנה שחולפת.... שלאחרי כן יורדים למחתרת עד שמגיע לשכונה כוכב חדש.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור