נשבר לי. אין מה לראות בטלוויזיהבכבלים/לווין

  • פותח הנושא פותח הנושא איתי ו.
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
חברים, אין דרך יותר עדינה לומר זאת אבל אני מרגיש פראייר.
מחובר ל- YES ומרגיש (במיוחד לאחרונה) שאין מה לראות. הכל ממוחזר עד דק.
HOT- לא יותר טובים.
הסיבה היחידה שאני עדיין מחובר ל- YES זה ערוצי הספורט.. כי מי יכול לוותר על זה?:)
האם יש דרך לצפות בערוצי ספורט בדרך אחרת, כמובן בתשלום.חוקי.
 

תתחיל להשקיע בתרבות פנאי. הרבה יותר מעניין...
 
א. תמצא דברים אחרים שאתה נהנה לעשות.
ב. כ 8 שנים שאין לי מנוי לווין או כבלים. שנים שכל התוכן נגיש מהאינטרנט. על הNAS יושבים לי עשרות סרטים וסדרות באיכות fhd ו uhd את שאר התוכן הרשת מספקת.

חבל על הכסף לכבלים או ללווין
 
נערך לאחרונה ב:
אני גם נראה לי כ-10 שנים ללא מנוי. מאז שהייתי צריך בבוקר להוציא את ילדים לגן. הזבל הזה ממכר.
 

אני נשאר רק בגלל הספורט...לא יכול בלי.
 
חשבתי לעבור לYES אבל אני רואה שהכל אותו XXX. האם יש עדין הפרעות/שלג בקליטה שיורד גשם?

אני נשאר רק בגלל הספורט...לא יכול בלי.

בחייאת, כדורגל ישראלי בערוצים בתוספת תשלום. כאילו לא מספיק הכמה מאות שקלים בחודש שמשלמים לחברות הכבלים אנחנו צריכים לשלם יותר כדי לראות כדורגל ארץ ישראלי "משובח".
 

גם בעידן אין מה לראות ועוד הערוץ החדש ממש
יבש אין מה לראות ואני לא רואה שום סיבה
לעשות מנוי כבלים
 
גם בעידן אין מה לראות ועוד הערוץ החדש ממש
יבש אין מה לראות ואני לא רואה שום סיבה
לעשות מנוי כבלים

אם היית רואה אתמול את באיירן מול פריז היית מבין שיש ויש מה לראות
וזו הסיבה היחידה שאני מנוי של YES.
 

סלקום TV + נטפליקס
 
  • Like
Reactions: omi
הסיבה היחידה שאני מנוי ב (HOT ) בגלל אשתי שתחיה..
בלי ויוה ו ויוה פלוס ? , הלך עלי :)
 
סלקום TV + נטפליקס

זה לא יוצא יותר זול בהשוואה למה שאני משלם ב- YES...

נכון שעל נטפליקס אני משלם בנפרד..
בסה"כ כמעט אותו דבר מבלי להתעסק עם סלקום. ( ורק בשביל זה מוכן לשלם עוד כמה ש"ח).
 

האמת שלאחרונה באמת אין מה לראות ב YES, הבעיה שהאלטרנטיבות לא מספקות איכות טובה יותר, אם כי אולי זולה יותר
 
חברים, אין דרך יותר עדינה לומר זאת אבל אני מרגיש פראייר.
מחובר ל- YES ומרגיש (במיוחד לאחרונה) שאין מה לראות. הכל ממוחזר עד דק.
HOT- לא יותר טובים.
הסיבה היחידה שאני עדיין מחובר ל- YES זה ערוצי הספורט.. כי מי יכול לוותר על זה?:)
האם יש דרך לצפות בערוצי ספורט בדרך אחרת, כמובן בתשלום.חוקי.

מה עם החבילה החדשה הזולה של YES?
האם היא שווה ?
 
18 שנה בלי מנוי לאף אחד משודדי המוח :-))
לא מרגיש בחוסר
ספרים ,מוזיקה, וסרטים לפי הצורך
ממממממ וחשבון בנק מסודר גם :))))))
 

בעלות מנוי של 250 ₪ חסכת 54,000 שקל ב-18 שנה...
 
פרטנר.סטינג טיוי.סלקום..הן חלופות זולות לצפות בטלוויה באיכות טובה וסבירה עם כל התחנות כולל ספורט...הייתי שנים קודם בYES עוד קודם בHOT לא מצדיק את המחיר
 
רבותיי אני ללא מסך כבר חודש!
נתתי אותו,ואתם יודעים מה?
לא חסר בכלל.
תנסו.
 

נטפליקס 60 ש"ח לחודש עד 5 צופים.
עידן שיש במילא בכל טלויזה.
לא צריך כלום מעבר לזה.

אריה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור