מה ההבדל בין הdac's האלה

  • פותח הנושא פותח הנושא Audiolover
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

זה שאני לא מטומטם כמוך כדי להשתמש בגוגל טרנסלייט שהוא לא מתרגם מדוייק ואני גם לא צריך אתה השתמשת בזה לא אני אני יכול לקרוא בלעדי זה יותר נכון
דבר בשם עצמך והוא לא עוזר הוא רק מקלקל
ואידיוט חסר בינה ? יותר חכם ממך היחידי שמעיק פה זה אתה ימשועמם הייתי רוצה לראות אותך מדבר אליי ככה בפנים פחדן
רוצה שאדבר אליך לפנים? היית מקבל את ההזמנה שלי כשהיא היתה על השולחן.
אופס. נראה לי שאתה לא באמת מחפש DAC, יותר בכיוון של מחפש מי ינענע אותך. תודה אבל אני סטרייט, אז לא בעניין.
 
בשונה ממך, אני יודע לקרוא, חוסך מאנשים חפירות מטומטמות ויש לי כסף.
שמח ששאלת :)
כן אני בטוח שיש לך כסף הרבה כסף
כן רואים בגלל זה היית צריך גוגל טרנסלייט אני מניח
 

בשונה ממך, אני יודע לקרוא, חוסך מאנשים חפירות מטומטמות ויש לי כסף.
שמח ששאלת :)
עאלק כסף אם זה אתה בתמונה אני מרחם עליך יקבצן אתה נראה כמו תפרן מהתחת
 
רוצה שאדבר אליך לפנים? היית מקבל את ההזמנה שלי כשהיא היתה על השולחן.
אופס. נראה לי שאתה לא באמת מחפש DAC, יותר בכיוון של מחפש מי ינענע אותך. תודה אבל אני סטרייט, אז לא בעניין.
עבריין מקלדת חחחחחח יחתיכת ליצן אתה מעז לעצמך לדבר ככה כן אני רוצה שתדבר אליי ככה בפנים תראה מה קורה לך
אתה יותר בכיוון של גיי לא סטרייט בארון מסתתר צא כבר מהארון צא
 
עבריין מקלדת חחחחחח יחתיכת ליצן אתה מעז לעצמך לדבר ככה כן אני רוצה שתדבר אליי ככה בפנים תראה מה קורה לך
Promises, promises... Google translate that, asshole.
See ya, you poor ass loser.
 

Promises, promises... Google translate that, asshole.
See ya, you poor ass loser.
אתה גבר? תגיד איפה אתה גר אם אתה כזה גבר עוד לא אמרת איפה אתה נמצא ונראה אותך מדבר אליי ככה ואומר את המילים האלה שאתה מרגיש אומץ מאחורי מסך להגיד
 
אתה גבר? תגיד איפה אתה גר אם אתה כזה גבר עוד לא אמרת איפה אתה נמצא ונראה אותך מדבר אליי ככה ואומר את המילים האלה שאתה מרגיש אומץ מאחורי מסך להגיד
עזוב, כבר אמרתי לאמא שלך.
 
Promises, promises... Google translate that, asshole.
See ya, you poor ass loser.
לא צריך הבנתי מה אמרת ואני שוב מזכיר לך אתה זה שהשתמשת בגוגל טרנסלייט יכולת לתרגם בעצמך אה בעצם טעות שלי אתה לא יודע
 

איזה שניים יש לך כתבת הרבה לא אמרת כלום אני רוצה לדעת מה ההבדלים בין הממירים שאמרתי ולא אלה שציינת
זה לא רלוונטי עבורי ההשוואה שעשית
ההודעה שכתבת לי לא קשור לא ענית לי בכלל על מה ששאלתי
בנאדם מנסה לעזור לך בטוב לב ובשמחה, פותח את הבית שלו בפניך כדי שתוכל לנסות בעצמך,
לא מובן מאליו,
הוא לא חייב לך כלום!
מה התגובה הנוראית הזו?
מה עבר עליך?
לפעמים קשה מאוד להבין אנשים...
 

בנאדם מנסה לעזור לך בטוב לב ובשמחה, פותח את הבית שלו בפניך כדי שתוכל לנסות בעצמך,
לא מובן מאליו,
הוא לא חייב לך כלום!
מה התגובה הנוראית הזו?
מה עבר עליך?
לפעמים קשה מאוד להבין אנשים...
עליי לא עבר כלום אולי עליך עבר משהח אתם פשוט שמאלנים כבדים בפורום הזה הוא דיבר לא יפה מה זה בטוב לב ובשמחה הרבה טוב יש בבן אדם הזה מה אני יגיד לך ממש חבל על הזמן
מה בדיוק קשה לך להבין? אני לא מבין אותך אל תנסה להבין לא מתפלא שאתה מבין את ההתנהגות הזאת יש לכם את אותו סוג של ערכים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור