מגבר איך הופכים רמקול עם בס צנוע לחיית פרא

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
יש לי בבית אלטק לנסינג 100DB שעד עכשיו הפעלתי אותו עם אייר טייגט 50W ,
אבל שלשום נמאס לי מהבאס האקסטנד לרוחב למרות שהשאר מוזיקלי להפליא ,
אז ברשותי מגבר קלאס די 2000 W של אנטם https://www.ultraaudio.com/index.ph...echnology-anthem-statement-m1-mono-amplifiers
כמובן שצריך ליצור הנחתה דרך הRC אחרת אי אפשר להזיז במילימטר הכפתור של הקדם שיוצר עוצמה מטורפת , טוב אחרי כיוונים שונים והחלפת כבלים התישבתי להאזין , נכון , לא בדיוק אודיופיל נורמלי אבל יודע לפחות מה רוצה לקבל ויש אפשרות לעשות זה ,
ובכן , הרמקול הפך לחיית טרף , באס מטורף , דינמיקה מהחלל והצליל ללא כחל וסרק כמו כבל עם הגבר ,
בשבת הופיעו לי דן נגר ושושו , עוד קצת כוונים בהטיה וקיבלתי גם מהם אישור שנשמע מדהים , נותן לא פחות דינמיקה מהאלבדו העצום , גודל לא יאומן (16 אינץ מיד) , החן של הקרטון נשאר למרות המגבר הניאוטרלי , בקיצור הרבה יותר טוב ממגבר שפופרות ,אני חושב שאני הדפוק היחידי שמעז לחבר מגבר 2000 W לרמקול של 102 DB אבל יש לי אפשרות לכוון הגיין בגמישות של חצי די בי עד 30 דיבי באמצעות ה RC ,
הבס הפך מרמקול שבקושי יורד ל40 הרץ למפלצת כאילו יש זוג סאבים בחדר ,גם המיד נשמר כמו השפופרות למרות הניאטרליות של המגבר ( אנטם M1) ,
כמובן שיש להתחשב במימדי הסלון הגדול ומה אתה מעוניין לקבל בנקודת הישיבה ,וזו לא גזרה משמיים למי שיש ציוד שונה וורסטילי , הקיצר , הדביק אותי לספה , נכון ,תמיד מתלהבים משינויים גם אם הם פחות טובים ,אבל מכיוון שהיו חברים מקצוענים וקיבלתי מהם אישור שזה אדיר כפי שאני הרגשתי (צריך גם אוזניים צעירות ) העברנו ככה כמה שעות ללא שום חשק לעבור למערכת העצומה השניה ,
רק סיפרתי לכם בכדי שתדעו שיש כאן אחד לא הכי שפוי :oops:
 

נערך לאחרונה ב:
ממליץ לך לנסות על מנת לקבל בס טוב יותר מגבר מנורתי :
Antique sound labs Hurrican
 
היה לי ; גם זה וגם cat מונובלוקים , זה לא אותו דבר , ותיק בתחום
 
  • Like
Reactions: arb
מכיר cat , מאה קילו כל מגבר 16 מנורות לצד
 

תבוא תשמע תבין
 
שניצל
אני מתחבר ב- 100% למה שכתבת. ממש לאחרונה אני עובר את אותה החוויה והרפתקאה, רק שבניגוד ל 2000W אני עושה זאת עם 500W ועל רמקול פחות נציל. מה שקורה לרמקול ווינטג' וליחידת הבס מקרטון שלו שמקבלת הגברה דיגיטלית, זו חגיגה סונית שקשה עד בלתי אפשרי להשיג באמצעות הגברה מנורתית.
זאת בניגוד לתאוריה, ולאקסיומות האודופיליות המקובלות שרמקול נציל צריך הגברה שפורפרתית ועדיף בהספק נמוך. גם בסט אפ שלי שילוב הדיגיטל מנצח ולא בנקודות, וזה רחוק מלהיות קשקוש. מדובר בקבלת שליטה על כל התחום בנוסף למשקל, עומק ותחושה של במה קוהרנטית, לצד גודל בפרופרציה, וראליסטיות בלתי נתפסת.
שאפו
 

נערך לאחרונה ב:
יפה , שמח שיש לי שותף , לא מתלהב לספר השגעונות שלי, אבלזו פשוט עובדה למרות כל מיני תפיסות אודיופיליות , ויש כאלו למכביר
 
  • Like
Reactions: arb
הכי חשוב, נשמע שאתם נהנים! :כל-הכבוד:
 
רק סיפרתי לכם בכדי שתדעו שיש כאן אחד לא הכי שפוי :oops:
תיהנה כל זמן שאפשר... ותתעודד, עם הזמן המצב רק ילך ויחמיר...:)...:oops:
 

האוזמן IN THE HOUSE
וזה גם קרוב...:אצבע מורמת
 

תמונות מצורפות

  • האוזמן.jpg
    האוזמן.jpg
    KB 98.6 · צפיות: 192
מאחל לי שאמות?לא מתאים לך להיות כל כך בוטה .
 

נערך לאחרונה ב:
שניצל, ברכות על ההתקדמות.
רק לא הבנתי:
1. איזה רמקול
2. איזה פתרון RC עשיתם

והעיקר שנהנים ושומעים מוזיקה.
 
:)...

משענת קנה רצוץ.
תוסיף, ליתר בטחון, ממברנות קרטון למלאי.האוזמן מציל ממות.
לא לפנות אלי יותר אם תואיל , הגדשת השאה , עסוק בעניינך !!!!
 

לא יקרסו ! יש הנחתה דרך הRC , מכוון בול לקדם (vac ), בכל זאת 40 שנה בתחום, מצטער שבכלל כתבתי “לנשמות הטהורות “ פה .
 
ביקרתי אצל אלדר העסק נשמע מעולה ודינמי ללא תחרות. הלינגדורף מסדר את עניין הגיינים ומקבלים מגבר שדוחף את הרמקולים ללא הגבלת זרם (כמות הזרם שהמגבר מסוגל להזרים היא בפועל אינסופית ביחס למה שהרמקול צריך, בקיצור headroom עצום בהגברה)
 

הדינמיקה היא לפחות מחצי ממה שצריך במערכת , השאר הוא טונאליות ,במה , ובעיקר שלא יהיה צבע אופנתי שפשה בקרב האודיופיליה המודרנית, מגברים חלשים שגורמים לכאורה לנדנד של הצליל ונעים באוזן זה לא בשבילי.
ֿואלה ששולחים אותי ל אוזמן ז״ל לא נראה לי מבינים משהו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור