מגבר איך הופכים רמקול עם בס צנוע לחיית פרא


שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
הייתי רוצה לחזור לשנות ה 80 ...
עם רמקול כמו ששניצל בנה אין מה לחפש איזון. והאמת אני אישית היום כבר לא מחפש אחרי זה...להיפך, רוצה נפוח וצבוע כמו jbl של פעם.
אתה טועה בגדול
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
אחת הבעיות העיקריות של אלטק לנסינג הוא חוסר הגמישות של הסראונדים הקשיחים יחסית שמונעים תנועה משמעותית של הממברנה , בנוסף היה מקובל בשנים הללו לצפות הסראונדים בחומר כעין "דבש " שהלך והתקשה במהלך השנים והוריד התנועתיות מאוד , אז מה שאפשר לעשות הוא לקחת ממיס אורגני מיוחד (לא טרפנטין בשום אופן )שבמקרה יש לי במרפאה לצרכים מקצועים שלי ובעדינות לסלק את הדבש הקשה הזה , זה כבר מביא לשינוי דרמטי , לאחר מכן יש לצפות הסראונדים בלבד בכעין גריז שחור מיוחד שאינו מתקשה לעולם ,ולאחר שהוא מחלחל (כמה שעות ) התנועתיות של הממברנה משתנה דרמטית וכל התכונות של הצליל משתנות לטובה בצורה דרמטית (אלו סודות מחדר המיטות שהחלטתי לחלוק עמכם ), ואז הממברנה נעה כמו רמקול מודרני ואז יש אפשרות לקבל משקל קרוב מאוד לרמקול סופר מודרני שיש לו סראנדים מגומי .......
לא ממליץ לעשות לבד באם אינכם יודעים באילו חומרים להשתמש .
 
נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
בקשר לכוונים לטעמכם של צליל הרמקול
אצלי הרמקול מחובר לרומקורקשיין שמאפשר לכוון הDELAY בדיוק בהתאם למרחק מנקודת האזנה , אז לוקחים ליזר או מטר ומודדים המרחק בדיוק ,ואז מקלידים לתוך ה RC המרחק , פונקציה זו מאפשרת גם לשים המרחקים של הרמקול אסימטרית ועדיין לשמור על הפוקוס .
בנוסל יש צורך להתאים הגיין בין הקדם למגבר דרך הRC, זה אפשר גם לעשות ב60 שלבים של חצי DB עד שמקבלים שהקדם ב 80 DB נמצאת החוגה שלו בערך בשעה 11 12
בנוסף יש לכוון בRC את רגישות הכניסה וכמובן גם את סוג החיבור (XLR, RCA } ,
בנוסף יש לכוון בקדם את סוג הארקה שמתאים לחיבור (בלנס או RCA )
בנוסף יש ברמקול עצמו כוונים של הקרוס ,ששולט על עוצמת הוופר והטויטר בנפרד ,וגם אותם יש לכוון לטעמכם !
ולסיום , יש בRC מספר מצבים של גרפים מובנים מראש שעובדים רק אחרי שכיילתם , נאוטרל , מיוסיק1 מיוסיק 2 ועוד ,
מיוסיק 1 למשל הוא הBBC CURV המפורסם למי שיודע , מיוסיק 2 מוריד הדיפ בעור 3 דיבי בערך 1 הרץ ,
אז כמו שאתם רואים יש ורסטיליות עצומה בכוונים לטעמכם ולרמקול הספציפי שבו אתם משתמשים ובשאר המכשירים ,
אצלי העסק מחובר ב3 כבלים שונים , אופטי ,AES , USB , כל אחד והחן שלו ורמת הרזולוציה שברצונך להגיע ( היי רסולושיין רק בUSB )
וזה המעט שעולה לי בבוקר שבת ב6,
יש כמובן לכוון במגבר את הגיין הרצוי , אצלי יש 0DB או לחליפין מינוס 6 די בי
ועכשיו תנו לי סיבה למה לא יכול לקבל הצליל כרצוני?
( חרא של RC הליינגדורף , ויש לי 2 כאלו מכוונים דיפרנציאלית לשתי מערכות שונות הן מבחינת רמקולים וציוד שונה :D)
חולה על הדרך הפיוריסטית , רק שנשמע כמו תחת !
בסופו של יום מה שקובע זה טעמכם והאוזן שלכם (ודן נגר:oops:)
image-jpg.61928
 

נערך לאחרונה ב:

Croc

חבר משקיען
הודעות
540
מעורבות
111
נקודות
43
אלדר, נראה שיש פה הרבה משתנים והעיקר שהגעת לתוצאה טובה.
הייתי אומר "הגעת לנחלה" אבל זה כנראה מושג שלא קיים חחחחח

אני מבין מה SLIM אומר - אין מצב שמגברים כל כך שונים שוקלים אותו דבר, יש שם עיגולי פינות בשנאים.
מה ש ARB רושם בכלל לא סותר את זה.
אני מבין שהוא מדבר על מגבר שעובד על זוג KT88 שעובדות במגביל בטריוד - כמה הדבר הזה שוקל?
אם עשו כמו שצריך הייתי מהמר על 35 קילו אם הוא סטריאו, או איזה 20 קילו אם זה מונובלוקים.

וד"א יכול דחיפה מול משקל - זה גם פונקציית כמה משוב שלילי נתנו שם.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור