נשבר לי מהשוקו וחזרתי לאמריקאי, חוות דעת על שקע Sine

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
בשנים האחרונות הייתי אדבוקט של שקעי וכבלי חשמל Schuko מן הסיבה שהחיבור ביניהם הוא היציב ביותר.
התקשיתי למצוא שקעי אודיו-גרייד כאלה ואלה שקיימים לא הניחו את דעתי מבחינת צליל.
גם בשקעים האמריקאים שבד"כ הם עם ציפוי אחד או יותר יש סוגי טעמים כמו בגלידריה. שקע לא צריך להגיע בטעמים ולא להכיל משפרי טעם ואפיה לצליל ולא לתקן אי התאמות במערכת. אני מכיר היטב את החשודים העיקריים בשוק השקעים האמריקאים אך החלטתי להמר על משהו אחר: http://sineworld.com/html/wall_ac_outlet/sw2xt-us.html
השקע כמעט כלל לא מתערב בצליל, לא מנחית בעוצמה, לא ברייט ולא מורח, יש לו רצפת רעש נמוכה ואופי של ממש קצת על הצד המעודן ופחות "קופצני" או אנליטי, שמתי לב שאפשר לשמוע איתו שעות והוא אצלי להישאר.
כדגם הדגל של החברה הוא לא זול 775 ש"ח אבל זה לא נגמר פה, צריך להוסיף 80 ש"ח עבור קופסת הפח הריבועית שרק לה הוא מתאים קופסה ריבועית סטנדרטית שאפשר להביא מחו"ל בעשרה דולר. להשיג אצל עופר שחורי "מאסטרו אודיו".
 

את דגם השוקו SW-1 EU שעופר משווק פסלת?
 
שקע שוקו זה גם מצופה בפלאטינום בדיוק כמו האמריקאים הרגילים של sine שלא כל כך אהבתי, הפלאטינום נותן צליל קצת רך משהו שפחות מורגש ב nano.
 
נערך לאחרונה ב:
יש לך נינוח שניצלאי משהו בפוסטים שלך. נחמד.
עם זאת לא הבנתי מה הקשר בין כותרת הפוסט לתוכנו.
למה זנחת שוקו? כי ה sine היה כזה טוב? או כי יש יותר מבחר או מה?
 

בעוד שבועיים כותרת, "חזרתי ל schuko כי נשבר לי מהסאונד של תקעים נושרים....".
 
  • Haha
Reactions: gds
ניחוח שניצלאי?
 
ניחוח שניצלאי?
אולי הוא התכוון לוינאי...
 

יש לך נינוח שניצלאי משהו בפוסטים שלך. נחמד.
עם זאת לא הבנתי מה הקשר בין כותרת הפוסט לתוכנו.
למה זנחת שוקו? כי ה sine היה כזה טוב? או כי יש יותר מבחר או מה?
אני צריך כנראה לעבוד על כישורי הכתיבה שלי כי נראה לי שדווקא הסברתי לא רע, הקשר בין כותרת הפוסט לתכנו זה פשוט שתי ציפורים במכה: למה זנחתי שוקו-אין מבחר ומוצר שהניח את דעתי, ביקורת שקע-כי זה חלק מלהיות חבר בפורום, לחלוק התרשמויות.
זנחתי שוקו וגם הקרבתי את העליונות החיבורית שלו לטובת הדופלקס של sine כי בסופו של דבר מה שבראש מעייני\נו זה הצליל.
ניסיתי ארבעה סוגי שוקו לאודיו אך הצליל שקיבלתי לא הצדיק את הפורמט מה שעם הsine כן, עצם העובדה שאני משתמש בכבלים רזים פיזית גם הטתה את הכף כי הם לא צריכים ויאגרה להישאר במקומם כפי שקורה עם כבלי כיבוי אש מגוחכים תחום הזוי בפני עצמו, לתשומת לב הקורא exupgh12.
 
נערך לאחרונה ב:
אני צריך כנראה לעבוד על כישורי הכתיבה שלי כי נראה לי שדווקא הסברתי לא רע, הקשר בין כותרת הפוסט לתכנו זה פשוט שתי ציפורים במכה: למה זנחתי שוקו-אין מבחר ומוצר שהניח את דעתי, ביקורת שקע-כי זה חלק מלהיות חבר בפורום, לחלוק התרשמויות.
זנחתי שוקו וגם הקרבתי את העליונות החיבורית שלו לטובת הדופלקס של sine כי בסופו של דבר מה שבראש מעייני\נו זה הצליל.
ניסיתי ארבעה סוגי שוקו לאודיו אך הצליל שקיבלתי לא הצדיק את הפורמט מה שעם הsine כן, עצם העובדה שאני משתמש בכבלים רזים פיזית גם הטתה את הכף כי הם לא צריכים ויאגרה להישאר במקומם כפי שקורה עם כבלי כיבוי אש מגוחכים תחום הזוי בפני עצמו, לתשומת לב הקורא exupgh12.
750 מיליון אירופאים + אין ספור חברות אודיו אירופאיות ואין מבחר?
 
ניחוח שניצלאי?
בהחלט. כתיבה מהמותן, בלי לקרוא מהתחלה לפני שמפרסמים, יצרית כזאת, כאילו מדברים פנים מול פנים. קח את זה כמחמאה ושב בשקט! :)
 

בהחלט. כתיבה מהמותן, בלי לקרוא מהתחלה לפני שמפרסמים, יצרית כזאת, כאילו מדברים פנים מול פנים. קח את זה כמחמאה ושב בשקט! :)
ויש מי שיוסיף אפילו: "זרם התודעה"
 
750 מיליון אירופאים + אין ספור חברות אודיו אירופאיות ואין מבחר?
בדיוק מה ששאלתי את עצמי, מוזר, ולכן עברתי ל-sine, אבל אם אתה מכיר כמה אשמח לדעת.
עשיתי מספר רב של חיפושים בכל מיני שפות, תתפלא יש מעט מאוד.
 

נערך לאחרונה ב:
בהחלט. כתיבה מהמותן, בלי לקרוא מהתחלה לפני שמפרסמים, יצרית כזאת, כאילו מדברים פנים מול פנים. קח את זה כמחמאה ושב בשקט! :)
גם אני צריך לקחת את זה כמחמאה? או לקחת קורס לכתיבת פוסטים באתר אודיו, ואולי עדיף לכתיבה אומנותית של טוקבקים באתרים פוליטיים.
 
גם אני צריך לקחת את זה כמחמאה? או לקחת קורס לכתיבת פוסטים באתר אודיו, ואולי עדיף לכתיבה אומנותית של טוקבקים באתרים פוליטיים.
אם היו אומרים את זה עלי, לא יודע אם הייתי לוקח את זה כמחמאה.
באשר לקורסים שלך - הייתי מתחיל עם קורס פיסוק למתקדמים, כדי שיהיה יותר קל להבין אותך. (בבסיס אתה שולט) או לחלופין, קורס תחביר למתחילים. אבל די, נו, זה נאמר בהלצה ובחיוך. לא באגרסיביות. הריבים שלי הם עם אנגלים מטומטמים, לא איתך. :)

לענייננו - אשכרה לא מצאת כמעט היצע של כבלי שוקו ברמה כזאת שהיית צריך להחזיר לאמריקאי? מבאס. גם אני שקלתי בעבר לעבור לשוקו. בדיעבד, כנראה שטוב שלא עשיתי את זה.
 
אני מתנצל. אני בור ועם הספר ואין לי מושג מה זה אומר.
טוב נו, אל תוציא אותי מתנשא עכשיו: https://he.m.wikipedia.org/wiki/זרם_התודעה
 

אם היו אומרים את זה עלי, לא יודע אם הייתי לוקח את זה כמחמאה.
באשר לקורסים שלך - הייתי מתחיל עם קורס פיסוק למתקדמים, כדי שיהיה יותר קל להבין אותך. (בבסיס אתה שולט) או לחלופין, קורס תחביר למתחילים. אבל די, נו, זה נאמר בהלצה ובחיוך. לא באגרסיביות. הריבים שלי הם עם אנגלים מטומטמים, לא איתך. :)

לענייננו - אשכרה לא מצאת כמעט היצע של כבלי שוקו ברמה כזאת שהיית צריך להחזיר לאמריקאי? מבאס. גם אני שקלתי בעבר לעבור לשוקו. בדיעבד, כנראה שטוב שלא עשיתי את זה.
אם אתה שואל איך לא מצאתי כבלי שוקו ברמה זה כבר לא התחביר שלי אלא קושי בהבנת הנקרא מצדך, השירשור הוא לגבי שקעי שוקו.
כל יום שעובר עם דופלקס ה sine nano האמריקאי כולל הקופסה המרובעת שלו, לאחר שניסיתי שוקואים של אויאידה, פורוטק, ג'יגהוואט, קארדאס וגם של sine, כנ"ל לגבי האמריקאים שלהם להוציא את סינרג'טיק ריסרץ' שהיה בסדר, מעלה חיוך על פני.
הגיוני לשאול האם כבלי השוקו שברשותי הם המקור לאי שביעות רצוני התשובה היא שניסיתי עם כמה דגמים.
מה שכן זנחתי מזמן את כבלי החשמל שני-צול שהיו הסיבה לזווית שקיבל התקע בתוך השקע, כבלים כאלה הם לא רק בעייתיים מבחינה זו מה גם שאני מוצא בהם סוג של איקיולייזר מיותר.
 
טוב נו, אל תוציא אותי מתנשא עכשיו: https://he.m.wikipedia.org/wiki/זרם_התודעה
חלילה. אני פשוט עמך.
 

בדיוק מה ששאלתי את עצמי, מוזר, ולכן עברתי ל-sine, אבל אם אתה מכיר כמה אשמח לדעת.
עשיתי מספר רב של חיפושים בכל מיני שפות, תתפלא יש מעט מאוד.

אכן המבחר מצומצם יותר משקעים אמריקאים, אבל מסתבר שגם ל SINE קיים תקע אירופאי






 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור