נשבר לי מהשוקו וחזרתי לאמריקאי, חוות דעת על שקע Sine

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אכן המבחר מצומצם יותר משקעים אמריקאים, אבל מסתבר שגם ל SINE קיים תקע אירופאי






עכשיו אני מבין שאתה לא קורא את רוב מה שאני כותב כי אם כן היית רואה שהתייחסתי לרוב הדגמים וקישור שנתת ל"רגילים" abl sursum למשל לא שונה מכל מוצר מדף אחר. כשאני כותב 'פורוטק' לא עברתי את כל הווריאציות בעיקר המבניות אבל ניסיתי את הרודיום, גולד ונחושת.
 
(דן - נתתי לך 10 כאלה ), לי יש סוללה של 20 מכל הסוגים , ותתפלאו , לרוב משתמש ב JPS עם ציפוי ניקל בכלל , שהוא זוועה בעיני אטדיופילים, אבל לי ממש לא משנה לאיזה דופלקס מחובר , מחבר למה שפנוי . יש דברים שקובעים הרבה יותר .....,בטח לא הדופלקס
 

(דן - נתתי לך 10 כאלה ), לי יש סוללה של 20 מכל הסוגים , ותתפלאו , לרוב משתמש ב JPS עם ציפוי ניקל בכלל , שהוא זוועה בעיני אטדיופילים, אבל לי ממש לא משנה לאיזה דופלקס מחובר , מחבר למה שפנוי . יש דברים שקובעים הרבה יותר .....,בטח לא הדופלקס
הדופלקס לא והכבל כן? והתקע של הכבל כן או לא? והאם העפת מבט בלוח החשמל שלך איזה חברת מיתוג זו ואיזה סוג וחתך גישורים?
ירדת מ100 ל25 מבחינתי. שקראתי במשך השנים את הניסיונות וההשחתה של מוצרים שעשית ואמרתי נחכה לתוצאה כי כל דבר קובע גם זה שהכי לא הגיוני.
פעם אחת הייתי רוצה שתתלווה אלי לבית של חובב ותשמע לפני: עם לוח מפסקים של hager או של chint או ABB מהסדרה הכי זולה ומחורבנת כי זה מה שחשמלאים רוצים לשלם, מגושרים עם חוטי חשמל מהסוג שמחזקים משהו על הגג שלא יעוף ברוח, ותשמע אחרי עם מה שאני אשים.
 
נערך לאחרונה ב:
הדופלקס לא והכבל כן? והתקע של הכבל כן או לא? והאם העפת מבט בלוח החשמל שלך איזה חברת מיתוג זו ואיזה סוג וחתך גישורים?
ירדת מ100 ל25 מבחינתי. שקראתי במשך השנים את הניסיונות וההשחתה של מוצרים שעשית ואמרתי נחכה לתוצאה כי כל דבר קובע גם זה שהכי לא הגיוני.
פעם אחת הייתי רוצה שתתלווה אלי לבית של חובב ותשמע לפני: עם לוח מפסקים של hager או של chint או ABB מהסדרה הכי זולה ומחורבנת כי זה מה שחשמלאים רוצים לשלם, מגושרים עם חוטי חשמל מהסוג שמחזקים משהו על הגג שלא יעוף ברוח, ותשמע אחרי עם מה שאני אשים.
ומה אתה מבצע בלוח?
 
הדופלקס לא והכבל כן? והתקע של הכבל כן או לא? והאם העפת מבט בלוח החשמל שלך איזה חברת מיתוג זו ואיזה סוג וחתך גישורים?
ירדת מ100 ל25 מבחינתי. שקראתי במשך השנים את הניסיונות וההשחתה של מוצרים שעשית ואמרתי נחכה לתוצאה כי כל דבר קובע גם זה שהכי לא הגיוני.
פעם אחת הייתי רוצה שתתלווה אלי לבית של חובב ותשמע לפני: עם לוח מפסקים של hager או של chint או ABB מהסדרה הכי זולה ומחורבנת כי זה מה שחשמלאים רוצים לשלם, מגושרים עם חוטי חשמל מהסוג שמחזקים משהו על הגג שלא יעוף ברוח, ותשמע אחרי עם מה שאני אשים.
טוב , אני בא ! אשמח ללמוד ! :לב:מתי ואיפה , ?
 

נערך לאחרונה ב:
הלוח שלי מפוצץ נBAYBEE פורוריפייר למרות שהוא די סטנדרטי (יש שנאי מבדל ענק לפאסה של הסטריאו של HP בביודם 10 KVA מאוזן , )
מודד נרעש מדי פעם עם מכשיר מיוחד , אבל באמת מעולם לא ניסיתי לשפר הלוח עצמו !
אתה יודע מה , שלח לי החשמלאי שלך , שיבוא עם הלוח הכי טוב שאתה מכיר !!!!!
0524066617
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור