ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500


בוקר טוב איציק
יש חשיבה לשדרג את הקדמיים ?
אולי לקליפש פלדיום כפי שהיה לך בזמנו לבדיקה וכה אהבת אותם...?

ראיתי עכשיו שיש גם DAC בנוי

ללא ספק
חסכון מאוד גדול (בכל פרספקטיבה קיימת)
כאשר עובדים עם משולב שכולל בפנים הכל.

נשאר לשבת
ללגום איזה דרינק
ולשמוע מוזיקה באיכות.
אכן מדובר בדאק מודולארי משובח בעל 7 כניסות כולל HDMI ARC מה עוד ניתן לבקש.
 
מגבר מגניב והכל
אבל ממה שהבנתי המגבר עולה בערך כפול מהרמקולים
אישית לי זה לא עושה הגיון מבחינת חלוקת התקציב והייתי משדרג את הרמקולים לפני המגבר
אתקן אותך המגבר עולה פי 3 ויותר 15 אלף £
 
תתחדש איציק ולבריאות
 

בוקר טוב איציק
יש חשיבה לשדרג את הקדמיים ?
אולי לקליפש פלדיום כפי שהיה לך בזמנו לבדיקה וכה אהבת אותם...?

ראיתי עכשיו שיש גם DAC בנוי

ללא ספק
חסכון מאוד גדול (בכל פרספקטיבה קיימת)
כאשר עובדים עם משולב שכולל בפנים הכל.

נשאר לשבת
ללגום איזה דרינק
ולשמוע מוזיקה באיכות.
איתי.
ה-RF7III מעולים.
לגבי קליפש פלדיום.
ביום שאצליח לשים את ידי על דגם הטופ P39 ארכוש.
 
איפה ניתן לשמוע בארץ קליפש לה סקאלה?
 
איתי.
ה-RF7III מעולים.
לגבי קליפש פלדיום.
ביום שאצליח לשים את ידי על דגם הטופ P39 ארכוש.

בהחלט רואה אותך שם !

בהצלחה עם זה !
 

:)
 

איציק יקירי,

קניה מעולה!
אחד מהמגברים המשולבים הטובים בשוק. מוצר שלם (המון אפשרויות) עם חתימת צליל בוגרת.
אני מאמין שתהנה ממנו שנים רבות.
 
במידה ואתה רואה או שומע עדכן אותי.
דבר איתי :)
 

איציק יקירי,

קניה מעולה!
אחד מהמגברים המשולבים הטובים בשוק. מוצר שלם (המון אפשרויות) עם חתימת צליל בוגרת.
אני מאמין שתהנה ממנו שנים רבות.
מגבר חלומי נהנה ממנו כל רגע אפשרי.
 
איציק יקירי,

קניה מעולה!
אחד מהמגברים המשולבים הטובים בשוק. מוצר שלם (המון אפשרויות) עם חתימת צליל בוגרת.
אני מאמין שתהנה ממנו שנים רבות.
אפשר הבהרה לגבי המינוח ״חתימת צליל בוגרת״, מה זה אומר?
 
תתחדש ותהנה אחלה מוצר בעלות תועלת, שלא נדבר על מוצר שתמיד כיף להסתכל עליו
 

אהלן איציק
אשמח להגיע לביקור ולהינות מהמגבר המדהים הזה.
למי שיש תקציב מומלץ מאוד.
 
איציק ירקוני באמת שמגיע לך מגבר בסדר גודל כזה.גם יפה וגם אופה...תתחדש,תהנה ותחייך.
 

איציק ירקוני באמת שמגיע לך מגבר בסדר גודל כזה.גם יפה וגם אופה...תתחדש,תהנה ותחייך.
חזק שלמה
יפה ואופה.
נראה שאני בכיוון של פטיפון
אתייעץ איתך בהקדם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור