ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500


אם הבעלי אתר פה לא ינקו את הזבל זה ישאר פורום לעשרה אנשים וכל החבר'ה הטובים יפסיקו לכתוב ולעקוב.
 
תתחדש, ותהנה !!!
 

אתה לא רואה משהו בעייתי בכך שאתה כתב האתר ומפרסם פוסט אישי על קניה ?
אינך חושב שזה היה צריך להיות תחת פוסט מסחרי ואפילו כזה שהוא ביקורת משוחדת ?

למה אם הוא כתב האתר, הוא לא "אנושי" אסור לו להחזיק במערכת בבית ? אסור לו לפתוח פוסט "התחדשתי", ההפך. אם הוא קנה מכספו האישי ולא מבקר מוצר "מושאל" זה יותר מעניין אותי מאשר ביקורת סטנדרטית...ואל תתחיל עם "קיבל מחיר מיוחד בשביל הפרומו" לא רלוונטי ולא מעניין...
 
אציק הייקר ,
יש אנשים מסוימים שקצת קשה להם לפרגן אז לא שווה
לכעוס על אף אחד העיקר שתהיה לפרגן לחנות ושתהנה
מהמגבר החדש ואני מאחל לכה עוד המון פרסומים שלכה
ישר כוח אציק הייקר
 

בסופו של יום צריך לזכור שגם אנו העוסקים בתחום - בני אדם .
לא במקרה, אנו גם אודיופילים .
אודיו לוקח חלק מהותי מאוד בחיי , אולי החלק העיקרי
אני קם עם זה והולך לישון עם זה והאמת גם חולם על זה לפעמים .

וזה לא כיף שאי אפשר לחלוק , לדבר , ללמוד וגם להביא את דעתך וגם ללמד .
מכולם יש מה ללמוד - וגם אני כמו כולם - לומד מהמון אנשים פה .אין בושה להגיד את זה .ההיפך הוא הנכון .

אדם שלא לומד משול בעיני לאדם מת .
אדם שלא טועה - לא יכול להתקדם .
אותו דבר לגבי ההוא שיודע הכל . ממש לא הייתי רוצה להיות במצב שאני יודע הכל ( כמובן שזה לא אפשרי) - אבל כמה משעמם זה לדעת הכל !

במהלך הדרך גם יצרתי חברים פה. הם לא בני גילי אבל מרגישים לי בגילי ולפעמים הרבה פחות .

הכרתי הרבה אנשים מעניינים מאוד שאני בקשר יום יומי איתם . 99 אחוז מהם לא קנו ממני בורג ואני אפילו מרגיש לא בנוח למכור להם .
עבורי , זה שינוי של ממש - עד הפורום הזה הייתי צריך להתפלפל על אודיו באנגלית והיום יש לי את זה פה , במרחק נסיעה ובעברית .
תזכרו גם שכל יבואן פה , בסבירות גבוהה מאוד , הוא גם אוהב אודיו וזו הסיבה העיקרית שהוא נכנס לתחום הזה, מלכתחילה.

אני חותם שזו גם הסיבה - שהכתבים נמצאים פה .
אז קצת לראות את הצד הזה - שהוא אמיתי לגמרי פלוס אהבת חינם - יעשה רק טוב . בדוק .
 
עד הפורום הזה הייתי צריך להתפלפל על אודיו באנגלית והיום יש לי את זה פה , במרחק נסיעה ובעברית .
תזכרו גם שכל יבואן פה , בסבירות גבוהה מאוד , הוא גם אוהב אודיו וזו הסיבה העיקרית שהוא נכנס לתחום הזה, מלכתחילה.

ועדיין אתה נהנה מה"איכות האודיופילית" כאן?! אשריך....
 
עד הפורום הזה הייתי צריך להתפלפל על אודיו באנגלית והיום יש לי את זה פה , במרחק נסיעה ובעברית .
תזכרו גם שכל יבואן פה , בסבירות גבוהה מאוד , הוא גם אוהב אודיו וזו הסיבה העיקרית שהוא נכנס לתחום הזה, מלכתחילה.

ועדיין אתה נהנה מה"איכות האודיופילית" כאן?! אשריך....
מאוד מאוד נהנה וגם אוהב וגם לומד
 

מגבר אדיר, מהטובים יותר שיש במשולבים. תתחדש יא-איציק. מתי אני בא לשמוע?
 
מגבר אדיר, מהטובים יותר שיש במשולבים. תתחדש יא-איציק. מתי אני בא לשמוע?
נמר יקר.
אתה מוזמן בברכה.
את האמת שהמגבר הזה עשה לי חשק לחשוב לכיוון פטיפון.
 

אציק הייקר ,
יש אנשים מסוימים שקצת קשה להם לפרגן אז לא שווה
לכעוס על אף אחד העיקר שתהיה לפרגן לחנות ושתהנה
מהמגבר החדש ואני מאחל לכה עוד המון פרסומים שלכה
ישר כוח אציק הייקר
הפוך.
אני דיי שמח ומאושר מאתמול מכמה טעמים.
יום שלישי פעמיים כי טוב.
 
תתחדש,עשית מהלך יפה,
איזה רמקולים יהנו מהשידוך.
 

תתחדש איציק ותהנה הרבה!
 

אתה לא רואה משהו בעייתי בכך שאתה כתב האתר ומפרסם פוסט אישי על קניה ?
אינך חושב שזה היה צריך להיות תחת פוסט מסחרי ואפילו כזה שהוא ביקורת משוחדת ?
תתחדש איציק !!! GDS מוכרח לומר לך שיש כאן חובבים שהאימפקט של תגובותיהם ורכישותיהם גדול יותר מכתב ישר ומוצלח כמו איציק שפרסם בתמימות רכישה שלו , נניח לזה, גם הם אנושיים וגם להם יש טעם שלא תמיד מתאים לכולם , הנה - לטעמי מדובר במקינטוש צנוע שלא יכול להצתאים בשום אופן לחלל ולרמקולים שלי , אבל הוא קנה כי לו זה מתאים וכתב , אז מה?
 
לגבי הרמקולים.אין שינוי
Klipsch RF7III

בוקר טוב איציק
יש חשיבה לשדרג את הקדמיים ?
אולי לקליפש פלדיום כפי שהיה לך בזמנו לבדיקה וכה אהבת אותם...?

ראיתי עכשיו שיש גם DAC בנוי

ללא ספק
חסכון מאוד גדול (בכל פרספקטיבה קיימת)
כאשר עובדים עם משולב שכולל בפנים הכל.

נשאר לשבת
ללגום איזה דרינק
ולשמוע מוזיקה באיכות.
 
לגבי הרמקולים.אין שינוי
Klipsch RF7III
מגבר מגניב והכל
אבל ממה שהבנתי המגבר עולה בערך כפול מהרמקולים
אישית לי זה לא עושה הגיון מבחינת חלוקת התקציב והייתי משדרג את הרמקולים לפני המגבר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור