מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אדגיש יום לDM היום
Andy Fletcher RIP
כולו 60… איזה מכה ואובדן... כמה עצוב...
לאאאאא. גדלתי על המוסיקה שלהם בשנות ה80,כאשר גל חדש היה נוף חיי. יהיה זכרו ברוך.(ורד נבול):לב-שבור::בכי:
 

 

 

 

חימום לפני מופע מחר
831E682A-BEFD-439D-AB12-D8FB322B944D.jpeg
 

נערך לאחרונה ב:
Libra feat. My Dying Bride, Apocalyptica, Anneke Van Giersbergen,
Paradise Lost, Moonspell, Type O Negative, Athanasia, Ruud Jolie
 
Libra feat. My Dying Bride, Apocalyptica, Anneke Van Giersbergen,
Paradise Lost, Moonspell, Type O Negative, Athanasia, Ruud Jolie

אין עלך נירו איזה הרכב ניפלא
אשמח לקבל את שם ההרכב בבקשה
 

אין עלך נירו איזה הרכב ניפלא
אשמח לקבל את שם ההרכב בבקשה
זה שיר מחווה לדפש מוד והקלידן המנוח אנדרו פלטשר. אם תשים לב תוך כדי שיר יש כתוביות מול כל אחד עם השם ומאיזו להקה מגיע.
 
בגירסה המלאה יש מידע על כל המשתתפים (דקה 6:52)
 
בגירסה המלאה יש מידע על כל המשתתפים (דקה 6:52)

עכשיו הבנתי נירו ממש תודה עלה התיחסות איש יקר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור