מהו מקור המוסיקה העדיף באוזניכם והאם האוזן היא המחליטה הבלעדית או שמצב הרוח מתערב וקובע.


עם טיונר על וקליטה מעולה אולי
לא הייתי משקיע בטיונר היום

האמת לא מסכים. אפילו אומר, ואני מסתכן כאן ,כן, שטיונר טוב בקליטה טובה שווה לפטיפון בינוני.
אגב, טיונר "על" לא עולה יותר מכמה אלפי שקלים בודדים, ככה שנכניס לפרופורציה ;)
למרות שאין לי השוואה לצליל של לפני עשרים שנה, הגעתי למסקנה - נטולת גיבוי מדעי וחסרת הסבר טכני שאני יודע ואו מודע אליו - רק על סמך האזנה אמפירית והבנה אפיסטמיולוגית , כנראה שמקור הצליל ( פטיפון דיסק או קובץ) משנית לעצם פורמט שידור ה FM , ומשהו במדיה עצמה הופך את הצליל ליחודי ומהנה ונטול תחושת "קימפרוס".
 
במקום לכתוב פוסט חדש...
מה עדיף
טיונר fm
או סטרימר עם כמות סבירה של תחנות תחנות ?
השאלה מכוונת לאיכות השמע כמובן.

לא שמעתי יותר מידי סטרימרים , מבחינתי ה FM נותן צליל איכותי ושונה ואנלוגי ( חתוך בקצוות במידה שלא מפריעה, ורבדי ומפורט באזור המיד) ויש מספיק מוסיקה אגב, 88 99 100 89.7 90.2 91.8 97.2 - כל תחנה בשעתה .
אבל אני סגפן אולי, מספיק לי שיר אחד טוב ליום שגורם לי הנאה וצמרמורת בשביל להצדיק השקעה של כמה מאות או אלפי שקלים בודדים ברדיו FM.
 
האמת לא מסכים. אפילו אומר, ואני מסתכן כאן ,כן, שטיונר טוב בקליטה טובה שווה לפטיפון בינוני.
אגב, טיונר "על" לא עולה יותר מכמה אלפי שקלים בודדים, ככה שנכניס לפרופורציה ;)
למרות שאין לי השוואה לצליל של לפני עשרים שנה, הגעתי למסקנה - נטולת גיבוי מדעי וחסרת הסבר טכני שאני יודע ואו מודע אליו - רק על סמך האזנה אמפירית והבנה אפיסטמיולוגית , כנראה שמקור הצליל ( פטיפון דיסק או קובץ) משנית לעצם פורמט שידור ה FM , ומשהו במדיה עצמה הופך את הצליל ליחודי ומהנה ונטול תחושת "קימפרוס".
אכן טיונר טוב עולה יחסית זול
עד לפני שנה עוד החזקתי אחד של סנסוי מהימים הטובים שעבר שיפוץ רציני
יכול להיות שזה קשור למיקום שלי - הקליטה רוב הזמן חרא
המקור זה mp3 כך שאיכות גדולה אין כאן. אולי העיוות שמתקבל מהטיונר נעים לאוזן , יש גם קצת פסיכולוגיה
 

אכן טיונר טוב עולה יחסית זול
עד לפני שנה עוד החזקתי אחד של סנסוי מהימים הטובים שעבר שיפוץ רציני
יכול להיות שזה קשור למיקום שלי - הקליטה רוב הזמן חרא
המקור זה mp3 כך שאיכות גדולה אין כאן. אולי העיוות שמתקבל מהטיונר נעים לאוזן , יש גם קצת פסיכולוגיה

אני שמעתי mp3 וזה בד"כ מזעזע ( ככל שמגבירים), אז נוסיף לתעלומה איך זה שהמעוף באויר מהתחנה לאנטנה ולרדיו גוברת על מגבלות הפורמט הזה...? בחיי שתעלומה.
אין לי ניסיון עם טיונרים יפניים. בטוח שהיה ראוי, תנסה בשנית אולי הקליטה השתפרה.
 
אני שמעתי mp3 וזה בד"כ מזעזע ( ככל שמגבירים), אז נוסיף לתעלומה איך זה שהמעוף באויר מהתחנה לאנטנה ולרדיו גוברת על מגבלות הפורמט הזה...? בחיי שתעלומה.
אין לי ניסיון עם טיונרים יפניים. בטוח שהיה ראוי, תנסה בשנית אולי הקליטה השתפרה.
נמכר מזמן לשמחתה הרבה של אשתי שהעפתי עוד ״בוקסה״
 
נמכר מזמן לשמחתה הרבה של אשתי שהעפתי עוד ״בוקסה״
לי יש מזל, אישתי מתחברת לליין הגרמני עם העץ, נותן מראה חם וביתי לסלון שלנו....אבל אם היתה בעיה, אז קודם האישה ואחר כך היתר ;)
 

לי יש מזל, אישתי מתחברת לליין הגרמני עם העץ, נותן מראה חם וביתי לסלון שלנו....אבל אם היתה בעיה, אז קודם האישה ואחר כך היתר ;)
לאשתי יש רגישות עיצובית גבוהה מאד
עצבן אותה למשל שהמגבר כסוף והרסיבר שחור
החלפתי רסיבר בגלל זה
עכשיו לפני שיפוץ שהמטרה היא להעלים את כל הציוד במדף סגור ייעודי.
רק הרמקולים בעיה אבל עד כאן
 
לאשתי יש רגישות עיצובית גבוהה מאד
עצבן אותה למשל שהמגבר כסוף והרסיבר שחור
החלפתי רסיבר בגלל זה
עכשיו לפני שיפוץ שהמטרה היא להעלים את כל הציוד במדף סגור ייעודי.
רק הרמקולים בעיה אבל עד כאן
פתרתי את הבעיה
הזמנתי ארון - כמו מזנון אצל נגר והכנסתי הכל פנימה.
לא רואים שום חוט מאחור
את הכבלים של הרמקולים עטפתי בבד בצבע הריצוף
והזמנתי רמקולים קאסטום מייד בצבע החלונות.
 
פתרתי את הבעיה
הזמנתי ארון - כמו מזנון אצל נגר והכנסתי הכל פנימה.
לא רואים שום חוט מאחור
את הכבלים של הרמקולים עטפתי בבד בצבע הריצוף
והזמנתי רמקולים קאסטום מייד בצבע החלונות.
אז יש עכשיו משהו חדש
נגרות custom על כל הקיר
מדף תחתון לפי מידות הציוד הכל נסתר
קלאפות לסגירה
לא זול אבל יעזור מאד לאקוסטיקה
זורם עם הכל אבל ברמקולים לא מוכן לגעת.
 

אז יש עכשיו משהו חדש
נגרות custom על כל הקיר
מדף תחתון לפי מידות הציוד הכל נסתר
קלאפות לסגירה
לא זול אבל יעזור מאד לאקוסטיקה
זורם עם הכל אבל ברמקולים לא מוכן לגעת.

בדיוק עושה את זה עכשיו בבית חדש, בשילוב מזגן מובנה בנגרות שגם יונק אוויר חוזר מאיזור הציוד כדי לשחרר חום.
 
בדיוק עושה את זה עכשיו בבית חדש, בשילוב מזגן מובנה בנגרות שגם יונק אוויר חוזר מאיזור הציוד כדי לשחרר חום.
וואלה
איך דוחפים מזגן לשם? זה משהו מיוחד?
 
לאשתי יש רגישות עיצובית גבוהה מאד
עצבן אותה למשל שהמגבר כסוף והרסיבר שחור
החלפתי רסיבר בגלל זה
עכשיו לפני שיפוץ שהמטרה היא להעלים את כל הציוד במדף סגור ייעודי.
רק הרמקולים בעיה אבל עד כאן

לאישתי יש רגישות זוגית גבוהה....:נשיקה:
 

לאישתי יש רגישות זוגית גבוהה....:נשיקה:
אחרי החתונה אמרנו שכדי לא לריב נקבע שהחלטות גדולות יהיו באחריותי והיא תהיה אחראית על ההחלטות הקטנות
אבל אז אמרתי, רגע, איך נדע מה זו החלטה קטנה ומה זו גדולה ?
אז היא אמרה - ״זו החלטה קטנה , אני אחליט״
 
אחרי החתונה אמרנו שכדי לא לריב נקבע שהחלטות גדולות יהיו באחריותי והיא תהיה אחראית על ההחלטות הקטנות
אבל אז אמרתי, רגע, איך נדע מה זו החלטה קטנה ומה זו גדולה ?
אז היא אמרה - ״זו החלטה קטנה , אני אחליט״
האמת שגם אני נכנעתי, מעצמי, שמתי מזנון מעוצב של אנשים בוגרים ממסדיים ו
"סטנדרטיים" - במקום הסטנד הכאילו אודיופילי ( ויותר סטודנטיאלי) שחשף את כל הכבלים והקילופי קיר והאבק מאחורה. לא יכולתי כבר לראות את זה, לא בדקתי אודיופילית,ואולי קצת פגמתי בסאונד, אבל....לפחות נהנה בעין.
 
וואלה
איך דוחפים מזגן לשם? זה משהו מיוחד?

יחידת מיזוג שנועדה להטמעה אנכית:
https://www.mitsubishi-el.co.il/ac/אנכי-נסתר-נמוך-ללחץ-נמוך-ובינוני-pefy-pvmal/
 

האמת שגם אני נכנעתי, מעצמי, שמתי מזנון מעוצב של אנשים בוגרים ממסדיים ו
"סטנדרטיים" - במקום הסטנד הכאילו אודיופילי ( ויותר סטודנטיאלי) שחשף את כל הכבלים והקילופי קיר והאבק מאחורה. לא יכולתי כבר לראות את זה, לא בדקתי אודיופילית,ואולי קצת פגמתי בסאונד, אבל....לפחות נהנה בעין.

מצטער אבל את הכניעה הגדולה ביותר אני עשיתי כשהחלפתי רמקולים בני שנה וחצי רק בגלל שהיו בצבע חום כהה שלא מתאים לסלון. ולפי דרישתה הזמנתי רמקולים - שלא תאמינו- עם פסי מתכת צדדיים בדיוק ברוחב של הפרופיל הבלגי של החלונות וצבועים בדיוק באותו הצבע לפי קטלוג ראל.
אבל את הארונית הזמנתי לבד. כמובן שהכתיבה את הסיגנון והצבע אבל היי... את החלוקה הפנימית קבעתי לבד!
 
בהתייחס לכותרת השרשור,
רדיו בילדותי ונעורי, טיונר במערכת ורדיו ברכב, היו בסיס ידיעותי המוזיקליות ומירב שעות האזנתי היו משם,
וגם היום עם Tandberg 3001A הנאתי משם גדולה כשהקליטה סבירה, כשבקול המוזיקה ו - 88 התכנים לא לטעמי עובר לתקליט או נגן תקליטורים בהתאם להאזנה אקטיבית או רקע.
אם הייתי צריך לבחור מקור אחד, זה הרדיו, רק שלא יהרגו אותו
 

נערך לאחרונה ב:
כן, גם אני חושש לפעמים שמישהו יחסל את ה fm.... כבר עשו את זה בכמה מדינות.
לרדיו בכלל צפויה בעיה אחת עיקרית
המאסה הגדולה של המשתמשים הם נהגים.
בקרוב מאוד המכוניות האוטונומיות ישלטו בדרכים ואז הנהגים לא יהיו חייבים להביט לכביש.
והתוצאה הבלתי נמנעת היא השתלטות הטלוויזיה על המדיה של הרדיו בכלי הרכב.
הפרסומות יתמעטו והכדאיות תעלם
הרדיו יהיה נחלתם של כמה משוגעים בודדים.
מזכיר לכם משהו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור