למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בוא רק נגיד שאיבדתי את המוטיבציה לענות לכל אחד ואחד ולהשקיע אחרי כל מה שספגתי בשרשור.

בתור אחד שאיבד מוטיבציה להגיב אתה לא מפסיק להגיב וממשיך לכתוב שטויות.
 

31 דפים
יפה
מתוחכם
תכלס אם נסכם מה הוא רצה לכתוב זה:
_____________________
אתם כולכם פראיירים
עובדים עליכם בעיניים, אני קונה בעשירית מחיר בדיוק את אותה איכות
פטיפון זה בכלל בדיחה, כל דאק ב 1000 דולר ישמע טוב יותר
__________________

רק אם היה כותב את זה היה נחסם מייד אז הוא התפתל והתפתל וסיבב אותנו כאילו המטרה עניינית
מיצינו
 
31 דפים
יפה
מתוחכם
תכלס אם נסכם מה הוא רצה לכתוב זה:
_____________________
אתם כולכם פראיירים
עובדים עליכם בעיניים, אני קונה בעשירית מחיר בדיוק את אותה איכות
פטיפון זה בכלל בדיחה, כל דאק ב 1000 דולר ישמע טוב יותר
__________________

רק אם היה כותב את זה היה נחסם מייד אז הוא התפתל והתפתל וסיבב אותנו כאילו המטרה עניינית
מיצינו

.
 
נערך לאחרונה ב:
אם להתווכח, אז שלפחות יהיה עם מה..
Why Tube Amps Sound Awesome
https://ampthesounds.com/tube-amps-guide/#tab-con-6
 

וזה רק קצה הקרחון.
אז טכנית לא אין לו
ויניל לא נמצא בכלל באותו יקום של דיגיטל.
מצד שני זה לגמרי מגניב ונוסטלגי וגורם לרומנטיזציה לכל מה שקשור לסאונד, כי רובנו גדלנו על פטיפון, ויש אנשים שלא אוהבים סאונד אנליטי ומוצאים את הפתרון בזה שזה סבבה לגמרי
צפה בקובץ המצורף 55106

הסאונד שפקס עושה הוא סאונד דיגיטלי ומדויק להפליא. אני בטוח שהוא נמדד מצוין.
אתה מוזמן להאזין ולהנות....

תשמע, תעשה חיפוש על דיגיטל מול אנלוג, כבלים, מדידות ושמן נחשים ותמצא הרבה פוסטים שתוכל ללמוד מהם.
המובאות והטיעונים שאתה מביא זה כיתה א' במקרה הטוב ומביך בדרך כלל.
למשל :"מי שמחפש דיוק הולך על דיגיטל מי שמחפש סאונד כביכול יותר מוזיקלי ואת כל הפאן שבמדיה פיזית קונה פטיפון".
זאת הצהרה ילדותית שמעידה על חוסר הבנה בסיסי ( וחוסר ניסיון) לגבי מהות התחביב .
אני לא מזהה שום מכנה משותף שיכול להניב דיאלוג סביר או מפרה בינינו.

היו פה דיונים ברמה גבוהה יותר וגם הם לא צלחו אז חסוך לנו.
תודה מראש.
 
נערך לאחרונה ב:
הסאונד שפקס עושה הוא סאונד דיגיטלי ומדויק להפליא.
אתה מוזמן להאזין ולהנות....

תשמע, תעשה חיפוש על דיגיטל מול אנלוג, כבלים, מדידות ושמן נחשים ותמצא הרבה פוסטים שתוכל ללמוד מהם.
המובאות והטיעונים שאתה מביא זה כיתה א' במקרה הטוב ומביך בדרך כלל.
למשל :"מי שמחפש דיוק הולך על דיגיטל מי שמחפש סאונד כביכול יותר מוזיקלי ואת כל הפאן שבמדיה פיזית קונה פטיפון".

היו פה דיונים ברמה גבוהה יותר וגם הם לא צלחו אז חסוך לנו את הדה-ז'אוו החסר תוחלת.
תודה מראש.
האמת שאני עדיין בגן חובה, מצפה בכיליון עיניים לכיתה א
 
אם להתווכח, אז שלפחות יהיה עם מה..
Why Tube Amps Sound Awesome
https://ampthesounds.com/tube-amps-guide/#tab-con-6
Here is the funny thing, though. The nature of the distortions produced by tube amplifiers will generally enhance the sound of the music being amplified, whereas a solid-state amplifier may degrade the quality of the sound.
בסוליד סטייט הדיסטורשן הרבה יותר נמוך
אבל כמו שאמרתי מנורות יכולות להשמע נעים לאוזן ואם זה מה שמחפשים אז סבבה
 

31 דפים
יפה
מתוחכם
תכלס אם נסכם מה הוא רצה לכתוב זה:
_____________________
אתם כולכם פראיירים
עובדים עליכם בעיניים, אני קונה בעשירית מחיר בדיוק את אותה איכות
פטיפון זה בכלל בדיחה, כל דאק ב 1000 דולר ישמע טוב יותר
__________________

רק אם היה כותב את זה היה נחסם מייד אז הוא התפתל והתפתל וסיבב אותנו כאילו המטרה עניינית
מיצינו
זאת הפרשנות שלך בלבד
 
איזה דגמים?
אני לא נכנס לפינות האלה
 

איזה דגמים?

באמת חשבת שתקבל תשובה עניינית ?
הרי אין לו מושג.
הוא רק יודע לצטט (והיו פה מוצלחים ממנו בציטוטים) ולהצהיר הצהרות ילדותיות.
אני מבין שהחופש הגדול התחיל אבל למה פה ?...
ארז
 
אני לא נכנס לפינות האלה
לא חייב, אבל זה הופך את האמירה שלך לריקה.
 

היה מעניין לראות איזה אופי הויכוח היה לובש , אם הציוד בו מחזיק הרוב המוחלט כאן היה מתומחר באותם סדרי גודל +/- כמו זה שהדון קישוט התורן עושה בו שימוש לצורך טיעוניו . סקרנות אנתרופולוגית , שעשוע מחשבתי או לחילופין בסיס להבנת העיוות שמתווה את הדינמיקה המביכה הזו? תהא התשובה אשר תהא, דבר אחד בטוח- זו תהייה שרק אדם נייטרלי כנראה היה יכול להעלות .
 
היה מעניין לראות איזה אופי הויכוח היה לובש , אם הציוד בו מחזיק הרוב המוחלט כאן היה מתומחר באותם סדרי גודל +/- כמו זה שהדון קישוט התורן עושה בו שימוש לצורך טיעוניו . סקרנות אנתרופולוגית , שעשוע מחשבתי או לחילופין בסיס להבנת העיוות שמתווה את הדינמיקה המביכה הזו? תהא התשובה אשר תהא, דבר אחד בטוח- זו תהייה שרק אדם נייטרלי כנראה היה יכול להעלות .
אתה הראשון שיוזמן אליי כשהמערכת תושלם :אצבע מורמת
 

יפה שרון...615 הודעות שבהם העסקת את רובנו! מבחינה חוקית התחום שהעלת קשור לאודיו, למרות שכמעט כולנו חושבים אחרת מדעתך.

הרעיון של הפורום להפוך לסביבה נעימה לדיונים על אודיו. כאמור, בתור כותב חדש יחסית נצל לטובה את האנונימיות שלך, ישפטו אותך לפי איכות הכתיבה שלך והעזרה לחברי פורום אחרים.

אתה יכול לקחת חלק בהצלחת הפורום, שום כלל אינו תחליף לרצון טוב ולהתחשבות באחרים.

ד"א, תזמין גם אותי אם המערכת תהיה טובה :)...
 
היה מעניין לראות איזה אופי הויכוח היה לובש , אם הציוד בו מחזיק הרוב המוחלט כאן היה מתומחר באותם סדרי גודל +/- כמו זה שהדון קישוט התורן עושה בו שימוש לצורך טיעוניו . סקרנות אנתרופולוגית , שעשוע מחשבתי או לחילופין בסיס להבנת העיוות שמתווה את הדינמיקה המביכה הזו? תהא התשובה אשר תהא, דבר אחד בטוח- זו תהייה שרק אדם נייטרלי כנראה היה יכול להעלות .

לדעתי הדיון בכלל לא הגיע לשלב הזה והשוני בגישה (לדעתי, וייתכן בניגוד לעמדת נמר) הוא לא פועל יוצא ממחירי הציוד שרוב האנשים מחזיקים פה.
הדיון (או הויכוח) נוצר בשלב הגישה הבסיסית לתחביב והתמקד סביב כמה הצהרות שמאוד מנוגדות לדעת הרוב פה.
רק בשלב מתקדם בשרשור עידן שרון את האמירה ״שרק המדידות קובעות״ וסייג אותה לשלב הסינון הראשוני לפני האזנה.
בעמוד 28 סיכם למעשה shokroun את נושא השרשור :
״ענית לעצמך, רוב האודיופילים מודעים לבסיס אבל יודעים שמדידות זה לא חזות הכל. וזה בא מניסיון מסויים. ולכן הרבה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר.״
 
היה מעניין לראות איזה אופי הויכוח היה לובש , אם הציוד בו מחזיק הרוב המוחלט כאן היה מתומחר באותם סדרי גודל +/- כמו זה שהדון קישוט התורן עושה בו שימוש לצורך טיעוניו . סקרנות אנתרופולוגית , שעשוע מחשבתי או לחילופין בסיס להבנת העיוות שמתווה את הדינמיקה המביכה הזו? תהא התשובה אשר תהא, דבר אחד בטוח- זו תהייה שרק אדם נייטרלי כנראה היה יכול להעלות .
מה זה קשור לציוד? היכן כתבתי משהו שקשור לציוד ולעלות שהוא מתכוון לרכוש?

הוא מעלה טיעונים סותרים, מסתבך עם ההודעות של עצמו ועוד אומר שהוא מקבל יחס גרוע. זו לא בושה להגיד לא יודע.

לצטט את פלויד כל אחד יודע. להתמודד עם הטיעונים הנגדיים שהעליתי, צריך לשלוט היטב בחומר וכפי שנראה זה בכלל לא המצב. יתרה מזאת, כשהעליתי את אותם הטיעונים בזמנו, גם לחסידים האדוקים של פלויד לא היה מענה והם התעלמו.

לידיעתך, החברים פה צברו קילמטראג' גבוה מאוד, גם יחסית לפורומים המקבילים בחו"ל שאני עוקב אחריהם יותר מ-20 שנים.
 

מה זה קשור לציוד? היכן כתבתי משהו שקשור לציוד ולעלות שהוא מתכוון לרכוש?

הוא מעלה טיעונים סותרים, מסתבך עם ההודעות של עצמו ועוד אומר שהוא מקבל יחס גרוע. זו לא בושה להגיד לא יודע.

לצטט את פלויד כל אחד יודע. להתמודד עם הטיעונים הנגדיים שהעליתי, צריך לשלוט היטב בחומר וכפי שנראה זה בכלל לא המצב. יתרה מזאת, כשהעליתי את אותם הטיעונים בזמנו, גם לחסידים האדוקים של פלויד לא היה מענה והם התעלמו.

לידיעתך, החברים פה צברו קילמטראג' גבוה מאוד, גם יחסית לפורומים המקבילים בחו"ל שאני עוקב אחריהם יותר מ-20 שנים.
הציטוטים פה ששרון העלה אין להם ולא חצי קשר למחקרים של פלויד. בענייני מדידת רמקולים כן,אבל גם פה ,יש עניין של המדידה הנכונה ושילוב בין כל המדידות כמשהו שיכול בסבירות גבוהה לחזות התנהגות של רמקול בחדר ורק בתדרים מסוימים.
הציטוטים של פלויד שהועלו כאן היו חלק מינורי ממשהו גדול,עמוק ,מורכב ושלושה משפטים מהם - לא מציירים שום תמונה אמיתית.

גם החסידים הכי הדוקים של פלויד,מתכננים רמקול כפי שהם חושבים לנכון,בהתאם לממצאים שלו (שאף אחד לא סותר אותם) ומתיישרים היטב עם קווי האודיופיליה ובסוף יושבים להקשיב אין סוף שעות.


פלויד בגדול טען והוכיח פעם אחר פעם -שיש קשר הדוק בין איך שרמקול נמדד בתא אנאקואי לאיך שהוא נשמע בחדר האזנה טיפוסי - בתדרים מסוימים שבהם הרמקול הוא הפקטור המשמעותי(בניגוד לבאס -שבו החדר הוא הגורם המשמעותי)

פלויד לא בעד ואף הזהיר מ EQ לרמקול לא מאוזן - זה מתיישר היטב עם הדעות השולטות כאן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור