למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תלוי איזה סאונד הם מעדיפים ;)
זהו פה הבעיה של הטיעונים שלך
זה לא מייצג את עולם המדע .רחוק שנות אור.


זה כמו שתגיד לי שרמקול שנמדד שטוח על הציר יותר טוב מבחינת מדידות מרמקול שנמדד פחות שטוח על הציר .
בפועל מה שקורה , שוב מבחינת מדידות, הוא שהמדידה מחוץ לציר היא זו המשפיעה יותר על התגובה בחדר בכללי ( המדידה ) ועל מה ששומעים .

לסיכומו של עניין , לא מסכים - וגם לא המדע .
בהצלחה
 

דבר שני אף אחד לא הפריך את הנקודה שלי
סידי או סטרימינג לנצח יהיו יותר מדויקים מויניל גם אם הפטיפון יעלה מיליון דולר

שרון בשיא הישירות ולא בכוונה לפגוע.
אף אחד לא מתווכח איתך ברצינות כי מצטייר שאתה טירון בתחום ההאזנה למערכות שחזור מוזיקה. אתה כלל לא מבין ולא התייחסת לכך שיש פונקציה פסיכואקוסטית. מנין לנו שסט הבדיקות של סטיריאופיל לדוגמה מקביל למה שהאוזן שלנו שומעת ואוהבת?
ראיתי דוגמאות למכשירים שנמדדו מצוין ולא נשמעו טוב, ובחקירה יותר מעמיקה התברר שהם עם thd נמוך בגלי סינוס, אבל עם thd הרבה יותר גבוה באות מורכב של מוזיקה. צא ולמד.
ומכאן נובע גם שחברות שמנסות להגיע למדידות הכי טובות בסטיריאופיל, כי זה מוכר לאנשים עם גישה כגישתך, עושות פשע למוזיקה שהיא לא גל סינוס פשוט, ומבצעות אופטימיזציה לאות הסינתטי הזה, וזו רק דוגמה אחת. באופן כללי המדידות שלך כלל לא מתחשבות בפונקציה של האוזן/מח. ועוד לא דיברנו על המגבלות של הרמקולים איתם עושים מאסטרינג, על החדר בו מאזינים לעומת האולפן וכו' וכו' ועוד ועוד. אתה מנסה להשטיח ולפשט הכל.
עומר.
 
אם זה לא אינדיקציה לכלום אז איזה חשיבות יש למדידות בכלל?
ואני קיצוני?
תראה איזה תגובות אני מקבל כאן
אולי תקרא שוב
אני כתבתי לא אינדיקציה לכלום?
 

זהו פה הבעיה של הטיעונים שלך
זה לא מייצג את עולם המדע .רחוק שנות אור.


זה כמו שתגיד לי שרמקול שנמדד שטוח על הציר יותר טוב מבחינת מדידות מרמקול שנמדד פחות שטוח על הציר .
בפועל מה שקורה , שוב מבחינת מדידות, הוא שהמדידה מחוץ לציר היא זו המשפיעה יותר על התגובה בחדר בכללי ( המדידה ) ועל מה ששומעים .

לסיכומו של עניין , לא מסכים - וגם לא המדע .
בהצלחה
איפה כתבתי שoff axis לא חשוב?
 
שרון בשיא הישירות ולא בכוונה לפגוע.
אף אחד לא מתווכח איתך ברצינות כי מצטייר שאתה טירון בתחום ההאזנה למערכות שחזור מוזיקה. אתה כלל לא מבין ולא התייחסת לכך שיש פונקציה פסיכואקוסטית. מנין לנו שסט הבדיקות של סטיריאופיל לדוגמה מקביל למה שהאוזן שלנו שומעת ואוהבת?
ראיתי דוגמאות למכשירים שנמדדו מצוין ולא נשמעו טוב, ובחקירה יותר מעמיקה התברר שהם עם thd נמוך בגלי סינוס, אבל עם thd הרבה יותר גבוה באות מורכב של מוזיקה. צא ולמד.
ומכאן נובע גם שחברות שמנסות להגיע למדידות הכי טובות בסטיריאופיל, כי זה מוכר לאנשים עם גישה כגישתך, עושות פשע למוזיקה שהיא לא גל סינוס פשוט, ומבצעות אופטימיזציה לאות הסינתטי הזה, וזו רק דוגמה אחת. באופן כללי המדידות שלך כלל לא מתחשבות בפונקציה של האוזן/מח. ועוד לא דיברנו על המגבלות של הרמקולים איתם עושים מאסטרינג, על החדר בו מאזינים לעומת האולפן וכו' וכו' ועוד ועוד. אתה מנסה להשטיח ולפשט הכל.
עומר.

כמו שאמרתי אני לא מבין כלום בכלום
 

אתה מתחמק. אתה מכיר מישהו שבהאזנה רצינית העדיף סאונד של סידי ב 50 דולר על פטיפון במיליון דולר?
למה לתת אבל דוגמא של 50 דולר
האם יש DAC ב1000 דולר שישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון?
דפנטלי
למה? כי ויניל זה פורמט עם מגבלות מטורפות לא משנה כמה יעלה הפטיפון
אתה לא יכול לתקן פורמט שהוא inherently פגום על ידי שפיכת עוד ועוד כסף
לגבי העדפה כן יד אנשים שמעדיפים סאונד אנלוגי שנשמע להם יותר מוזיקלי וזה סבבה
 
תלוי איזה סאונד הם מעדיפים ;)
מאיפה הבאת את זה? איך אתה אמור להעדיף סאונד מסוים אם אתה דוגל בפלויד? אתה אמור לרכוש את זה על בליינד!

איך אתה מצטט את פלויד ועקומת הרמן, כשבארץ יש קירות בטון בממ"ד שמשנות את מפל המים של הצליל דראסטית?

אתה שולף את התאוריות של פלויד עם ציטוטים שלא קשורים לכלום ומדבר גבוהה גבוהה על מדידות, שבכלל תפורות מראש לאתר.

תעשה שיעורי בית. זה מביך.
 

בתחומים שהעליתי בפוסט אתה כנראה לא מבין כי לא התייחסת אליהם בכל כמעט שלושים העמודים כאן.
בזבוז זמן.
בוא רק נגיד שאיבדתי את המוטיבציה לענות לכל אחד ואחד ולהשקיע אחרי כל מה שספגתי בשרשור.
 
למה לתת אבל דוגמא של 50 דולר
האם יש DAC ב1000 דולר שישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון?
דפנטלי
למה? כי ויניל זה פורמט עם מגבלות מטורפות לא משנה כמה יעלה הפטיפון
אתה לא יכול לתקן פורמט שהוא inherently פגום על ידי שפיכת עוד ועוד כסף
לגבי העדפה כן יד אנשים שמעדיפים סאונד אנלוגי שנשמע להם יותר מוזיקלי וזה סבבה

שוב אתה בתיאורטי. השאלה היתה ספציפית על מבחן האזנה. יצאתי מכאן.
 
מאיפה הבאת את זה? איך אתה אמור להעדיף סאונד מסוים אם אתה דוגל בפלויד? אתה אמור לרכוש את זה על בליינד!

איך אתה מצטט את פלויד ועקומת הרמן, כשבארץ יש קירות בטון בממ"ד שמשנות את מפל המים של הצליל דראסטית?

אתה שולף את התאוריות של פלויד עם ציטוטים שלא קשורים לכלום ומדבר גבוהה גבוהה על מדידות, שבכלל תפורות מראש לאתר.

תעשה שיעורי בית. זה מביך.
סיימתי עם שיעורי בית בכיתה ט' כבר, אבל תודה על הטיפ
 

שום תיאוריה
האם DAC של 1000 דולר ישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון- כן
איך אתה יודע? השאלה היתה לא מה המדע כמו שאתה תופס אותו אומר, אלא מה קורה בפועל במבחן האזנה. אתה בתיאוריה, ועד שלא תבין את זה לא תתקדם.
 
שום תיאוריה
האם DAC של 1000 דולר ישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון- כן
איזה דגמים?
 

שום תיאוריה
האם DAC של 1000 דולר ישמע יותר טוב מפטיפון של מיליון- כן
שטות מוחלטת ואתה מוזמן לבדיקה אצלי
תביא איזה דאק שאתה רוצה עד 5000 דולר
מול פטיפון שעולה חדש 9000
 
איך אתה יודע? השאלה היתה לא מה המדע כמו שאתה תופס אותו אומר, אלא מה קורה בפועל במבחן האזנה. אתה בתיאוריה, ועד שלא תבין את זה לא תתקדם.
שמעתי גם וגם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור