למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שמישהו יסביר לי למה יש מדידות בStereophile, כולם ליצנים?
https://www.stereophile.com/content/kef-ls50-meta-loudspeaker-measurements

Ok

יש לך 2 רכבים, שניהם 5* בטיחות,שניהם צורכים 8ל ל-100קמ.מה תבחר?
 

לפני שקנית הסתכלת על נתוני צריכת הדלק וזו נבדקה במעבדה
ולפי המדידה הזאת בכלל שקלת את הרכב הזה או שלא
לא נכנסת אליו ואמרת לעצמך וואלה הוא מרגיש לי חסכוני, נכון?
בדיוק אותו דבר עם ציוד סאונד
אבל באודיו אין את המוחלטות הזאת. חלק ירגישו שנתון אחד נעים להם וחלק שלא. כלומר כן, חלק ירגישו יותר חסכוני.
למה מאזינים בסטריאופייל, מה הם ליצנים?
זה בדיוק המשקל, 4 דפים של התרשמות האזנה ובסוף 2 פסקאות נתונים, משווק, מחיר.
 

המדע קבע שחדר ״מתערב בסאונד״, אז למה צריך מגברים טרנזיסטורים ענקיים ורמקולים כשאפשר לשמוע דרך אוזניות?

אין שום קביעה מדעית מהסוג המתואר פה, גם לא הפורום שנשלח בלינק, זה לא מדע זה פורום. גם 0 ו 1 הדיגיטלים מורכבים מזרמים/מתחים אנלוגים. רמקול הוא אלמנט אלקטרומכאני אנלוגי. החשמל לא מועובר דיגיטלית לשקע. גם אנלוג וגם דיגיטל מסוגלים להוציא סאונד מפיל לסתות, הרוב תלוי באיכות ההקלטה/מסטרימג שמנגנים.
 
הכל מדיד כשזה מגיע לסאונד
Www.audiosciencereview.com הוא ההוכחה
אני מראה לאנשים הוכחות שחור על גבי לבן ועדיין אני "ליצן"

אז למה אתה מתלבט ברכישת מערכת ?
בטוח שמצאת ציוד שנמדד נפלא.
בחר את זה שנמדד הכי טוב וקנה אותו.
בזמן שהשרשור הזה צובר ביטים על השרת אתה כבר היית יכול להחליט לפחות פעמיים....
במקום לספר לנו סיפורים אולי תראה לנו איך בוחרים ציוד בקלי קלות ?
 
הנה תופעה מעניינת :
"אנשים לא אוהבים טרולים ובכל זאת מאכילים אותם.."

האם יש מדידה מדעית לתופעה ?
 

מסתבר שלא
אבל זה טוב לטראפיק.

מתחיל לשעמם אותי, הגלישה פה.
 
מסתבר שלא
אבל זה טוב לטראפיק.

מתחיל לשעמם אותי, הגלישה פה.

בגלל השיעמום....o_O
 

כנראה האדם היחיד כאן שיחלוק על טענתך הוא פותח השרשור.

אבל בוא נחזור להקשר המקורי: פותח השרשור "תמה" איך ייתכן שאודיופילים מעדיפים ציוד מנורתי או אנלוגי על פני ציוד טרנזיסטורי או דיגיטלי, כשהמדע מוכיח אחרת.
אז נשאלת השאלה מהו אותו מדע שמוכיח שהגברה טרנזיסטורית או מקור דיגיטלי תמיד יישמעו יותר נכון.

אני בחרתי במקור דיגיטלי והגברה טרנזיסטורית, אבל לא בגלל שקראתי איפשהו הוכחה מדעית

הסיבה לכך היא מה קורה בתוך האוזן כשאנו שומעים מוסיקה בעוצמה גבוהה.

https://www.rivieralabs.com/en/project/technology/

גילוי נאות - בגלל זה בדיוק אני מביא את ההגברה הזאת לארץ.
 
שרון 100, איש יקר שכמותך:
רציתי להצדיע לך על התנהלותך המרשימה בשרשור.
על אורך הרוח, על הסבלנות לחברים המתקשים, על החזרה הרפטטיבית על המנטרה אלפי פעמים ללא כל שינוי בגוון הקולי, על הניווט של שרשור פתלתל זה (וכפיליו של שרשור זה בחודש האחרון) ללא התדרדרות (שכה מקובלת פה) להעלבות אישיות וחבטות אגרוף, וזאת על אף העובדה שקיבלת לעיתים יחס מזלזל מהחברים.
התנהלות אצילית זו, כרוזן שוודי בעל דם כחול אמיתי בעורקיו, הינה אות כבוד עבורך כאדם.

מצער אמנם, שכך לא תוכל להיות אודיופיל אמיתי, שכן, ללא מידת הטירוף וההתלהמות ההכרחית לא תוכל להתקבל לעולם למועדון, אבל מצד שני, גם לא יוכלו להעיף אותך כפי שעשו לאחרים שעלו פה על הבריקדות בעניינים כדוגמת אלה שהעלת פה לאחרונה.
על כך ועוד - אני חושב שבהחלט ניצחת את המערכת ומגיע לך שאפו גדול.
 
תכף מגיעים ל15.
 

הסיבה לכך היא מה קורה בתוך האוזן כשאנו שומעים מוסיקה בעוצמה גבוהה.

https://www.rivieralabs.com/en/project/technology/

גילוי נאות - בגלל זה בדיוק אני מביא את ההגברה הזאת לארץ.

שמע, שמעון, אם כבר לינק, אז זרוק לינק לאתר שלך, לפחות תעבוד קצת על ה- SEO שלך ולא של חברה שמי יודע מי ייבא אותה עוד שנה לארץ.
 
שרון 100, איש יקר שכמותך:
רציתי להצדיע לך על התנהלותך המרשימה בשרשור.
על אורך הרוח, על הסבלנות לחברים המתקשים, על החזרה הרפטטיבית על המנטרה אלפי פעמים ללא כל שינוי בגוון הקולי, על הניווט של שרשור פתלתל זה (וכפיליו של שרשור זה בחודש האחרון) ללא התדרדרות (שכה מקובלת פה) להעלבות אישיות וחבטות אגרוף, וזאת על אף העובדה שקיבלת לעיתים יחס מזלזל מהחברים.
התנהלות אצילית זו, כרוזן שוודי בעל דם כחול אמיתי בעורקיו, הינה אות כבוד עבורך כאדם.

מצער אמנם, שכך לא תוכל להיות אודיופיל אמיתי, שכן, ללא מידת הטירוף וההתלהמות ההכרחית לא תוכל להתקבל לעולם למועדון, אבל מצד שני, גם לא יוכלו להעיף אותך כפי שעשו לאחרים שעלו פה על הבריקדות בעניינים כדוגמת אלה שהעלת פה לאחרונה.
על כך ועוד - אני חושב שבהחלט ניצחת את המערכת ומגיע לך שאפו גדול.
תודה רבה, ריגשת :)(לא בציניות בכלל)
 
אז למה אתה מתלבט ברכישת מערכת ?
בטוח שמצאת ציוד שנמדד נפלא.
בחר את זה שנמדד הכי טוב וקנה אותו.
בזמן שהשרשור הזה צובר ביטים על השרת אתה כבר היית יכול להחליט לפחות פעמיים....
במקום לספר לנו סיפורים אולי תראה לנו איך בוחרים ציוד בקלי קלות ?
בדיוק כמו שבוחרים כל דבר בחיים
מסתכלים על specs, מדידות, מצמצמים את האופציות, שומעים את כל הרמקולים שנשארו ברשימה המצומצמת וקונים אחד מהם.
 

אז איזה רמקולים נמצאים ברשימה שלך?
 
בדיוק כמו שבוחרים כל דבר בחיים
מסתכלים על specs, מדידות, מצמצמים את האופציות, שומעים את כל הרמקולים שנשארו ברשימה המצומצמת וקונים אחד מהם.
לא מבין משהו, אם מדידות הן חזות הכל ושאלת הצליל וחיבורו לאוזן הפרטית פשוט לא מענינת ביחס, אז למה לא לקחת את הנתונים של כל הרמקולים שבתקציב להכניס לאקסל או משהו כזה ולקחת את זה שיוצא בטופ ואם יוצאים כמה לוקחים את הכי יפה או הכי זול. מה יש לשמוע בכלל.
 
תודה רבה, ריגשת :)(לא בציניות בכלל)
אתה רואה שרון, אז בסוף אתה כן יכול להתרגש...
ככה בדיוק זה איתנו ועם הציוד הלא מדיד שלנו.
מתרגשים וזה.
בקיצור…כשתחליט לשבור את הפייק, שתף את המערכת שלך. מעניין.

(בסוף עוד יתברר שאתה יושב על זוג טידל של הביוקר :))
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור