למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

כשנכנסתי לתחביב הזה ברצינות (וזה קרה רק לפני כשנה וחצי - בגיל די מתקדם), חיפשתי פורומים כדי ללמוד ו-ASR היה אחד המקומות הראשונים שבהם התחלתי. אז אני התחלתי בסטאפ לגמרי דיגיטלי וחשבתי שאני ״דופק את המערכת״ משום שקניתי דאק סיני ב-250 יורו שאמיר אמר שהוא מודד יותר טוב מדאקים שעולים פי 10. עשיתי את הדרך בעצמי והגעתי לשפופרות שאותם אני מזין ממקור שהוא עדיין דיגיטלי אבל החלק האנלוגי מגיע כי אני חושב ששניהם יכולים לחיות יחדיו יפה מאד.

לגבי ASR אני כבר לא נכנס יותר לשם, משום שאחרי שהעזתי להביע שם דעות הסותרות במעט את הקו המערכתי, חטפתי עלבונות בשרשרת.....
חטפתי גם שם אבל לא כ"כ אכפת לי
המטרה שלי היא ללמוד
ואכן יש DAC זול שהביצועים שלו שווים לDAC הרבה יותר יקר
זה לא כ"כ לא הגיוני
 
חברים. אני מעריץ את שרון. סובב את כולנו על האצבע. לקח לי קצת זמן להבין. אשמתי.
שרון אני מוריד בפניך את הכובע.
עכשיו, חוץ מלעשות מאיתנו צחוק, מה אתה מבקש להשיג? לשכנע אותנו? ללמוד משהו על הנפש האודיופילית? ללמד אותנו?

אני רק עכשיו קולט שפורום שלם מנסה לשכנע אדם אחד שמסובב את כולם. לא נתפס. פרשתי.
אף אחד לא משכנע אותי ואני לא משכנע אף אחד
זה דיון שאומר שאנשים לא מספיק נותנים משקל למדע ולמדידות כשהם באים לבחור רמקול או חלק למערכת שלהם, זה הכל
אנשים יכולים לחשוב אחרת או הפוך ממני.
 

אף אחד לא משכנע אותי ואני לא משכנע אף אחד
זה דיון שאומר שאנשים לא מספיק נותנים משקל למדע ולמדידות כשהם באים לבחור רמקול או חלק למערכת שלהם, זה הכל
אנשים יכולים לחשוב אחרת או הפוך ממני.
לא נותנים משקל כי זה לא משנה. לשמיעה. כמו שתשב על כורסא שלא נוחה לך ואז הנגר יסביר לך על העור אלקנטרה, והקפיצים השוויצרים והעץ אגוז מכופף בתמיסה דנית עתיקה. וכל זאת בתהליך אקוסיסטם מבוקר. ומה לעשות...לא נח. לא קונה. מדידה אינה תחליף לשמיעה, אבל שמיעה יכולה להחליף מדידה, עובדה שרוב האודיופילים לא מייחסים חשיבות למדידות. זה למה.
 
נערך לאחרונה ב:
חברים. אני מעריץ את שרון. סובב את כולנו על האצבע. לקח לי קצת זמן להבין. אשמתי.
שרון אני מוריד בפניך את הכובע.
עכשיו, חוץ מלעשות מאיתנו צחוק, מה אתה מבקש להשיג? לשכנע אותנו? ללמוד משהו על הנפש האודיופילית? ללמד אותנו?

אני רק עכשיו קולט שפורום שלם מנסה לשכנע אדם אחד שמסובב את כולם. לא נתפס. פרשתי.

האמת, לקח לך זמן. תהיתי מהיכן האנרגיות והייתי בטוח שאחרי משפט המחץ:
״אני הולך על האובייקטיבי לא הסובייקטיבי
שהאוזניים יגידו מה שבא להן, מה שקובע זה המדידות בלבד״

שאגב, מבחינתי לוקח מקום ראשון ובענק את תואר כל הזמנים כאן מאז פתיחת האתר.
אחרי זה הייתי בטוח שתפרוש. וואלה אתה כמו דנמרק אתמול, נתת fight עז עד הסוף אבל זה היה ברור כי אבוד כבר במחצית.
 
נערך לאחרונה ב:
למה משקיעים בכבלים בכלל;)

ולמה קונים מגבר דו ערוצי כשאפשר לקנות רסיבר קולנוע ביתי שיש בו יותר פיצ'רים והוא זול יותר ?
באמת מתפלא עליך איך לא מיחזרת גם את זה.
 

מהתחלה היה ברור לאן זה הולך.;) מיתפלא עליכם חברים,ששוב נפלתם באותו פח. מהעמוד הראשון הבנתי,שחבל לבזבז זמן יקר על אחד כזה. כמו שאומרים בעברית פשוטה "עץ,שגדל עקום אי אפשר ליישר".:בכי:
 
הטענה שלי היא שגם אם אנלוגי ישמע לי יותר טוב אני אעדיף דיגיטל כי מדעית הוא מתעלה על אנלוג ומתקרב הכי הרבה למקור ללא שום עיוות
וזאת המטרה שלי
לשמוע את ההקלטה כמו שהוקלטה, לא שיהיה לי נעים באוזן
זאת בסופו של דבר המטרה העליונה בתחביב הזה.
אגב ראיתי את המערכת שלך ביוטיוב והיא אחלה :)

ממה מורכבת המערכת שלך?
 

זה כמו ארגון טרור עם תאים רדומים
מדי פעם מתעורר איזה תא רדום ומתחיל לעורר מהומות
בד"כ הוא עושה איזה טעות קריטית ואז מחוסל ע"י נמר
פה בנתיים מחזיק יפה בלי לעבור את הגבול
 
ממה מורכבת המערכת שלך?

נמר, הדר' אמר שהמערכת שלך זה אחלה. אז כנראה המערכת שלו אחלה בחלה. עזוב אותך, אתה לא בליגה שלו. הרי מדעית המערכת שלך נחותה. הרי גם לאוזניים אין say מול כל גרף "מדעי".
יכול להיות כי שוב יש לנו כאן זאב מן העבר במעטה כבשה שושנה?
 
ממה מורכבת המערכת שלך?

עזוב.
בנאדם גם מפגין בורות טכנית וחוסר הבנה.
מהנדס הוא לא..
 

עזוב.
בנאדם גם מפגין בורות טכנית וחוסר הבנה.
מהנדס הוא לא..

בכל זאת, עם שאיפות כמו שלו, ודעות נחרצות כל כך, מעניין במה בחר.
 
זה כמו ארגון טרור עם תאים רדומים
מדי פעם מתעורר איזה תא רדום ומתחיל לעורר מהומות
בד"כ הוא עושה איזה טעות קריטית ואז מחוסל ע"י נמר
פה בנתיים מחזיק יפה בלי לעבור את הגבול

גם תאים רדומים לומדים טקטיקות בזמני התרדמות. הרי אחרת לא היו שורדים ונולדים מחדש כל פעם בגרסה משופרת לכאורה.
 
עזוב.
בנאדם גם מפגין בורות טכנית וחוסר הבנה.
מהנדס הוא לא..

לא מהנדס מיכאל. מדען!! מצפה ממך לדייק. הכל פה מדעי.
מסכנה ההנדסה אם הייתה נכנסת ל-so called דיון הזה.
 

לדעתי למרות שהוא טרול אחלה שירשור.
 
ולמה קונים מגבר דו ערוצי כשאפשר לקנות רסיבר קולנוע ביתי שיש בו יותר פיצ'רים והוא זול יותר ?
באמת מתפלא עליך איך לא מיחזרת גם את זה.
ונמדד טוב מאוד.
 
בכל זאת, עם שאיפות כמו שלו, ודעות נחרצות כל כך, מעניין במה בחר.
עדיין חוקר בשם המדע.
 

מתנוש התעוררת מאוחר. כבר לפני כמה דפים כתבתי את זה. כנראה שאני במצב "התעלם ממשתמש זה" אצלך
 
פעם הבאה שאני קובע עם יבואן לשמוע ציוד
אקח איתי אטמי אוזניים, סקופ, ספקטרום אנלייזר ומד זרם.
 
פעם הבאה שאני קובע עם יבואן לשמוע ציוד
אקח איתי אטמי אוזניים, סקופ, ספקטרום אנלייזר ומד זרם.

אתה יכול למדוד, כל עוד אתה מבין מה אתה מודד, ומה הקורלציה בין מדידה לאוזניים. ואת האמת, אצל יבואן אין הרבה טעם לשמוע, צריך לקחת ציוד הבייתה לפחות לשבוע בדיקה בסביבה שלך ורגועה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור