למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אפשר לדעת מה הכוונה ב"קובע"? קובע את מה?
 

אני הולך על האובייקטיבי לא הסובייקטיבי
שהאוזניים יגידו מה שבא להן, מה שקובע זה המדידות בלבד

איך אפשר להינות מהאזנה שמתבססת בסופו של דבר על רגש, אם אתה מנטרל את חוש השמיעה והרגש בדרך?
 
אני הולך על האובייקטיבי לא הסובייקטיבי
שהאוזניים יגידו מה שבא להן, מה שקובע זה המדידות בלבד
ח ח ח בחור דיגיטלי.
שליחות קטלנית...
 

הכוונה שהחבר שרון 100 יסביר מה המדידות קובעות , אבל הוא בוחר להתעלם מהשאלה
 
מה רע בדיון עד עכשיו לא הבנתי
מה שרע, בגדול, הוא שאתה בשלב 2.

שלב 1- אתה לא יודע כלום ויודע שלא יודע כלום.
שלב 2 - אתה יודע טיפה וחושב שאתה יודע הכל
שלב 3 - אתה יודע הרבה יותר אבל מבין שאתה לא יודע מספיק.
שלב 4 - אתה מומחה על ויודע שאתה מומחה על.

כשתגיע לשלב 3, נדבר. בינתיים אתה מדבר שטויות בסיסיות שכל בן אדם שאודיו יקר לליבו מבין אחרי חודש התעמקות.
 

מה שרע, בגדול, הוא שאתה בשלב 2.

שלב 1- אתה לא יודע כלום ויודע שלא יודע כלום.
שלב 2 - אתה יודע טיפה וחושב שאתה יודע הכל
שלב 3 - אתה יודע הרבה יותר אבל מבין שאתה לא יודע מספיק.
שלב 4 - אתה מומחה על ויודע שאתה מומחה על.

כשתגיע לשלב 3, נדבר. בינתיים אתה מדבר שטויות בסיסיות שכל בן אדם שאודיו יקר לליבו מבין אחרי חודש התעמקות.
אני דווקא בשלב 5:
אני יודע שאני לא יודע כלום וגם אין לי יכולת לדעת כי האוזן שלי היא הדבר הכי רחוק מכלי מדעי שיש ולכן לא דעתי על רמקול מסוים או טכנולוגיה מסוימת לא כזאת משנה, ולכן אסתמך על מדידות בלבד או כ98% מהזמן.
 
אני דווקא בשלב 5:
אני יודע שאני לא יודע כלום וגם אין לי יכולת לדעת כי האוזן שלי היא הדבר הכי רחוק מכלי מדעי שיש ולכן לא דעתי על רמקול מסוים או טכנולוגיה מסוימת לא כזאת משנה, ולכן אסתמך על מדידות בלבד או כ98% מהזמן.
חייב להבין אתה יושב מול מערכת או לא משנה מה , ואתה לא יודע אם אתה נהנה או לא?, אתה צריך דף נתונים שיגיד לך שאתה נהנה או לא נהנה?
 
מה רע בדיון עד עכשיו לא הבנתי
שרון,
אתה מבין את פשר המדידות ? לעומקן?

אתה מבין שגם אמיר ,ימליץ לך ללכת על רמקול שנמדד טוב ,כשלב סינון ראשוני,כשלב מקדים לשלב הסופי והמכריע - האזנה?(תשאל אותו)

כל מה שימליצו לך ,ובצדק לטעמי ,הוא לדעת לאן לצמצם את הרשימה שלך.

אבל בסוף - זה אתה,הרמקול והחדר שלך - והאם יש תקשורות טובה בניהם.

וקבל עצה מאחד שממש מאמין במדידות וחיי אותם. תחיה גם את האוזן שלך ואת התפיסה שלך למה שאתה שומע ,זה לימוד ארוך ביותר שדורש המון זמן ונסיון ,מאתגר פסיכולוגית, אך חשוב מאוד. גם זה לא מספיק - תעזר גם באוזן של אחרים,תלמד גם איך הם שומעים.

פלויד טול - אותו אמיר מעריץ - הקדיש חלק אדיר מהמחקר שלו למבחני האזנה.
אז אם מישהו אומר לך שמדידות זה אפס חשיבות למה אתהמשיב לו ששמיעה היא אפס חשיבות.

תחשוב על זה

בהצלחה .פרשתי
 

כנראה שיש עוד הרבה "ליצנים" כמוני בASR, אנשים שלא מבינים כלום בסאונד, אלא רק מדובר בפורום הסאונד המקצועי בעולם אבל וואטאבר.
כשקשה לאנשים להתמודד עם טיעונים אז יורדים לפסים אישיים כמו "ליצן" ולא" איש של אודיו"

כשנכנסתי לתחביב הזה ברצינות (וזה קרה רק לפני כשנה וחצי - בגיל די מתקדם), חיפשתי פורומים כדי ללמוד ו-ASR היה אחד המקומות הראשונים שבהם התחלתי. אז אני התחלתי בסטאפ לגמרי דיגיטלי וחשבתי שאני ״דופק את המערכת״ משום שקניתי דאק סיני ב-250 יורו שאמיר אמר שהוא מודד יותר טוב מדאקים שעולים פי 10. עשיתי את הדרך בעצמי והגעתי לשפופרות שאותם אני מזין ממקור שהוא עדיין דיגיטלי אבל החלק האנלוגי מגיע כי אני חושב ששניהם יכולים לחיות יחדיו יפה מאד.

לגבי ASR אני כבר לא נכנס יותר לשם, משום שאחרי שהעזתי להביע שם דעות הסותרות במעט את הקו המערכתי, חטפתי עלבונות בשרשרת.....
 
שרון,
אתה מבין את פשר המדידות ? לעומקן?

אתה מבין שגם אמיר ,ימליץ לך ללכת על רמקול שנמדד טוב ,כשלב סינון ראשוני,כשלב מקדים לשלב הסופי והמכריע - האזנה?(תשאל אותו)

כל מה שימליצו לך ,ובצדק לטעמי ,הוא לדעת לאן לצמצם את הרשימה שלך.

אבל בסוף - זה אתה,הרמקול והחדר שלך - והאם יש תקשורות טובה בניהם.

וקבל עצה מאחד שממש מאמין במדידות וחיי אותם. תחיה גם את האוזן שלך ואת התפיסה שלך למה שאתה שומע ,זה לימוד ארוך ביותר שדורש המון זמן ונסיון ,מאתגר פסיכולוגית, אך חשוב מאוד. גם זה לא מספיק - תעזר גם באוזן של אחרים,תלמד גם איך הם שומעים.

פלויד טול - אותו אמיר מעריץ - הקדיש חלק אדיר מהמחקר שלו למבחני האזנה.
אז אם מישהו אומר לך שמדידות זה אפס חשיבות למה אתהמשיב לו ששמיעה היא אפס חשיבות.

תחשוב על זה

בהצלחה .פרשתי

אכן כך, מסכים עם מה שדן כתב.
ושרון, קח לדוגמה את זיגפריד לינקוויץ שאותו אני מעריך מאוד שהקדיש את כל החיים שלו לסאונד ומוסיקה. מהנדס ברמת על, מוערך מאד. הוא כל הזמן ניסה וגם הצליח בגדול לבצע קורלציה בין תאוריה, חישובים ומדידות ואיך שהדברים נשמעים. אבל גם הוא בסופו של דבר ביצע תמיד מבחני האזנה.
הבעיה שדף נתונים טכניים של יצרן (המדידות שלו) לא מצליח לתת את כל התמונה, ז.א. לשקף את הסאונד של המכשיר. נתונים טכניים של ציוד אלקטרוני מצליח להעביר יותר אבל רק כדי לסנן ציוד נחות. ברמקולים נתוני מדידות יצרן נותן כמעט אפס או קרוב לכלום. בסופו של דבר צריך לשמוע.
 
@sharon100 אגב, למה מנורות זה ציוד אנלוגי?
 

חברים. אני מעריץ את שרון. סובב את כולנו על האצבע. לקח לי קצת זמן להבין. אשמתי.
שרון אני מוריד בפניך את הכובע.
עכשיו, חוץ מלעשות מאיתנו צחוק, מה אתה מבקש להשיג? לשכנע אותנו? ללמוד משהו על הנפש האודיופילית? ללמד אותנו?

אני רק עכשיו קולט שפורום שלם מנסה לשכנע אדם אחד שמסובב את כולם. לא נתפס. פרשתי.
 
חברים. אני מעריץ את שרון. סובב את כולנו על האצבע. לקח לי קצת זמן להבין. אשמתי.
שרון אני מוריד בפניך את הכובע.
עכשיו, חוץ מלעשות מאיתנו צחוק, מה אתה מבקש להשיג? לשכנע אותנו? ללמוד משהו על הנפש האודיופילית? ללמד אותנו?

אני רק עכשיו קולט שפורום שלם מנסה לשכנע אדם אחד שמסובב את כולם. לא נתפס. פרשתי.

סוף סוף ירד לך האסימון שמדובר ב"משתמש" שנועד לייצר טראפיק.
אינך שואל את עצמך לאן נעלם "ההולנדי המעופף" שטירחן את הפורום על דאקים סינים ב 100 יורו ?;)
 
סוף סוף ירד לך האסימון שמדובר ב"משתמש" שנועד לייצר טראפיק.
אינך שואל את עצמך לאן נעלם "ההולנדי המעופף" שטירחן את הפורום על דאקים סינים ב 100 יורו ?;)
הוא שאמרתי. הבעיה אצלי;)
 

צפו פגיעה - שרשור בנושא למה אודיופילים זורקים כסף על כבלי חשמל כאשר החיווט עד ארון החשמל הוא סטנדרטי...
 
שרון,
אתה מבין את פשר המדידות ? לעומקן?

אתה מבין שגם אמיר ,ימליץ לך ללכת על רמקול שנמדד טוב ,כשלב סינון ראשוני,כשלב מקדים לשלב הסופי והמכריע - האזנה?(תשאל אותו)

כל מה שימליצו לך ,ובצדק לטעמי ,הוא לדעת לאן לצמצם את הרשימה שלך.

אבל בסוף - זה אתה,הרמקול והחדר שלך - והאם יש תקשורות טובה בניהם.

וקבל עצה מאחד שממש מאמין במדידות וחיי אותם. תחיה גם את האוזן שלך ואת התפיסה שלך למה שאתה שומע ,זה לימוד ארוך ביותר שדורש המון זמן ונסיון ,מאתגר פסיכולוגית, אך חשוב מאוד. גם זה לא מספיק - תעזר גם באוזן של אחרים,תלמד גם איך הם שומעים.

פלויד טול - אותו אמיר מעריץ - הקדיש חלק אדיר מהמחקר שלו למבחני האזנה.
אז אם מישהו אומר לך שמדידות זה אפס חשיבות למה אתהמשיב לו ששמיעה היא אפס חשיבות.

תחשוב על זה

בהצלחה .פרשתי
ברור שלשמיעה יש משקל
שרון,
אתה מבין את פשר המדידות ? לעומקן?

אתה מבין שגם אמיר ,ימליץ לך ללכת על רמקול שנמדד טוב ,כשלב סינון ראשוני,כשלב מקדים לשלב הסופי והמכריע - האזנה?(תשאל אותו)

כל מה שימליצו לך ,ובצדק לטעמי ,הוא לדעת לאן לצמצם את הרשימה שלך.

אבל בסוף - זה אתה,הרמקול והחדר שלך - והאם יש תקשורות טובה בניהם.

וקבל עצה מאחד שממש מאמין במדידות וחיי אותם. תחיה גם את האוזן שלך ואת התפיסה שלך למה שאתה שומע ,זה לימוד ארוך ביותר שדורש המון זמן ונסיון ,מאתגר פסיכולוגית, אך חשוב מאוד. גם זה לא מספיק - תעזר גם באוזן של אחרים,תלמד גם איך הם שומעים.

פלויד טול - אותו אמיר מעריץ - הקדיש חלק אדיר מהמחקר שלו למבחני האזנה.
אז אם מישהו אומר לך שמדידות זה אפס חשיבות למה אתהמשיב לו ששמיעה היא אפס חשיבות.

תחשוב על זה

בהצלחה .פרשתי
התכוונתי שאני אתן את מירב המשקל למדידות כשבכלל אשקול דגם מסוים, כמובן שאשמע אותו, למעשה יצא לי לשמוע 2 רמקולים שאמורים להיות מאוד מדויקים ואהבתי אחד יותר
מין הסתם שלשמיעה יש משקל אבל למדע יש לא פחות.
 
צפו פגיעה - שרשור בנושא למה אודיופילים זורקים כסף על כבלי חשמל כאשר החיווט עד ארון החשמל הוא סטנדרטי...
למה משקיעים בכבלים בכלל;)
 

שרון,
אתה מבין את פשר המדידות ? לעומקן?

אתה מבין שגם אמיר ,ימליץ לך ללכת על רמקול שנמדד טוב ,כשלב סינון ראשוני,כשלב מקדים לשלב הסופי והמכריע - האזנה?(תשאל אותו)

כל מה שימליצו לך ,ובצדק לטעמי ,הוא לדעת לאן לצמצם את הרשימה שלך.

אבל בסוף - זה אתה,הרמקול והחדר שלך - והאם יש תקשורות טובה בניהם.

וקבל עצה מאחד שממש מאמין במדידות וחיי אותם. תחיה גם את האוזן שלך ואת התפיסה שלך למה שאתה שומע ,זה לימוד ארוך ביותר שדורש המון זמן ונסיון ,מאתגר פסיכולוגית, אך חשוב מאוד. גם זה לא מספיק - תעזר גם באוזן של אחרים,תלמד גם איך הם שומעים.

פלויד טול - אותו אמיר מעריץ - הקדיש חלק אדיר מהמחקר שלו למבחני האזנה.
אז אם מישהו אומר לך שמדידות זה אפס חשיבות למה אתהמשיב לו ששמיעה היא אפס חשיבות.

תחשוב על זה

בהצלחה .פרשתי
אתה בייסקלי אומר את מה שאני אומר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור