LCD בחירה בין 2 מסכים

  • פותח הנושא פותח הנושא liorms
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorms

חבר משקיען
הודעות
1,018
מעורבות
61
נקודות
48
הי,

אני לפני קנית טלויזיה, מי לדעתכם עדיפה:
1. LG CX 77
2. Sony A9G 77

מה היתרונות / חסרונות של כל מסך ומי עדיף לצפיה של 30% חדשות , 60% נטפליקס ו10% סטרימינג של קבצי וידאו ברשת ביתית.
מה לגבי הסאונד של טלויזיות ? ניתן לחיות ללא סאונד בר או חובה להוסיף?

תודה,
ליאור
 

הי,

אני לפני קנית טלויזיה, מי לדעתכם עדיפה:
1. LG CX 77
2. Sony A9G 77

מה היתרונות / חסרונות של כל מסך ומי עדיף לצפיה של 30% חדשות , 60% נטפליקס ו10% סטרימינג של קבצי וידאו ברשת ביתית.
מה לגבי הסאונד של טלויזיות ? ניתן לחיות ללא סאונד בר או חובה להוסיף?

תודה,
ליאור

מכיר את מסכי האולד היטב. לדעתי מסך האולד סוני הוא הטוב ביותר גם מבחינת איכות התמונה הכולל את מעבד התמונה הטוב בעולם X1 Ultimate וגם מבחינת מערכת האודיו הייחודית הטמונה בפאנל המסך הנקראת Acoustic Surface. יחידות האודיו בוקעות מהפאל עצמו באיכות פנומנלית, מעבר לכך ניתן להשמיש את פאנל המסך כרמקול סנטר פאסיבי בחיבור לרסיבר דרך יציאת הסנטר.

מסך הסוני עבר סקירה נרחבת באתר
http://www.dtown.co.il/articles/4692.html
 
איזה סאונד בר מומלץ איציק?

במידה ותרכוש את מסך הסוני יש מצב שלא תזדקק כלל לסאונדבר.. לכן במידה ןרכשת את הסוני תבחן היטב את איכות האודיו.. חסר לך מעט באס ניתן לשדך למסך סאב.

ממליץ לך להיכנס לאחת החנויות המתמחות שיש ברשותם את מסך הסוני כדי להתרשם מאיכות האודיו וידיאו..
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור