אמרתם וודו,שמן נחשים...אז אמרתם..אתם צודקים?????

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חברים עלו על דרך הדיון התרבותי

האם יש או אין השפעה זה הדיון
מכאן ועד מה שקורה כאן עכשו רחוק מדיון תרבותי ....
 
לא מבין למה רבים פה עד טיפת הדם האחרונה , מה זה הגנה על המולדת או המשפחה ? תרגעו !
מה מפריע שהזוג אודי ומשה תולה נוצות טווס בחדר האזנה , למי זה מפריע ,שיהנו !!!!!
 

וואלה צודק, איפה האריה הזה הלך לנו?:לב-שבור:.....אבל שתדע שהציוד של Naim מתוכנן מלכתחילה כך שהוא לא מושפע מאביזרים שכאלה......רק מאביזרים שNaim "ברכה" עליהם.

המעט לעשות .....ובטיפה הומור.... לזכרו של אריה ז"ל.

בטוחני שאריה לא היה מסכים אתך,
NAIM AUDIO לא פיתחה מעולם אביזרי אקוסטיקה ומה שפיתחה, תואם חשמלית/מוזיקלית את המוצרים שלה בלבד. או שכבודו מתיימר גם להקטין את מהנדסי המו"פ שלהם?
 
לא מבין למה רבים פה עד טיפת הדם האחרונה , מה זה הגנה על המולדת או המשפחה ? תרגעו !
מה מפריע שהזוג אודי ומשה תולה נוצות טווס בחדר האזנה , למי זה מפריע ,שיהנו !!!!!
צודק
ירצו ישמעו לא ירצו לא ישמעו

מה קורה כאן באמת אני ממש מאבד בריבים האלו את הרצף הנושא ונוטש
וכנראה אנטוש גם הפעם
הבאתי דוגמא למעלה בפילהרמוני ברלין בדיוק אותו העניין יורדים ועולים מנורות וחוטים המשנים את אקוסטיקה ..
אז למה דבר כזה לא יעבור בבית שלנו
עשיתי בעבר הרחוק
היום פחות מקפיד מה שכן

מחפש סטנדים ל801 S3 קרובים לרציפה יש יותר מידי בומים
רוצה אולי יש למשהו כזה במחסן מיותר או לייצר אותם לא מסובך להרים 25-30 סמ מהריצפה
 
לא מבין למה רבים פה עד טיפת הדם האחרונה , מה זה הגנה על המולדת או המשפחה ? תרגעו !
:בעד:
מה מפריע שהזוג אודי ומשה תולה נוצות טווס בחדר האזנה , למי זה מפריע ,שיהנו !!!!!

עם זה אני פחות מסכים משום שיש בתגובה כזאת צליל של זלזול , אמירה שזה לא רציני....תתלו נוצות טווס, תיקחו בצל ושימו בפינות החדר, קחו הינומה של כלה ותלו אותה על הקיר - כל אלה הן אמירות שבאוזני נשמעות לא מכבדות את הדיווח של פותח השרשור (ZS) ושל אחרים שיש להם ניסיון של "חודש-חודשיים" בתחום:
exupgh12, רוזי 1, נמר, moshe625 , לוני מאורק אודיו (שלא משווק את המוצרים האלה) , שוני.
ייתכן שלא הייתה כוונה לזלזל אבל זה לא נשמע טוב...

אני רואה בפוסט של ZS סוג של הזמנה להתנסות.
למי שלא מתאים או סבור שאין בזה ממש, מוזמן להתעלם ולהמשיך הלאה...
ארז
 

הבאתי דוגמא למעלה בפילהרמוני ברלין בדיוק אותו העניין יורדים ועולים מנורות וחוטים המשנים את אקוסטיקה ..
אתה יכול לשלוח צילום של המדובר ?.....תודה מראש
 
אתה יכול לשלוח צילום של המדובר ?.....תודה מראש

מידת ההשפעה של רכיב אקוסטי (עבור אורך גל מסויים) הוא פונקציה של גודלו הפיזי !!! ........רכיב אקוסטי בגודל כדור טניס כמעט ולא יכול לשנות מאומה מבחינה אקוסטית בחדר (ובמיוחד לא בתדרים נמוכים).....מבחינת "תחושה חוויתית" הוא יכול גם יכול ......ואנחנו בפורום כזה.

אתן לכם תחושה לדברי ....אם לוקחים שטיח 3X3 מטר עבה וצפוף תהיה לו השפעה גדולה על ההדהוד בחדר אם ניקח פיסת בד דקה של 10X10 ס"מ כמעט ולא תהיה לה השפעה על ההדהוד.
 
נערך לאחרונה ב:
הייתי כן מציע למישהו ששומע הבדלים בכבלים ואין לא הרבה שעות ביקור והאזנה במקומות שונים,לבקש ממוישה להאזין למערכת שלו.בטוח אני שיחווה חוויה .
תחשבו על כך שחברה "כבדים עם ציוד ונסיון"
נמר,שוני ועוד אכן כן מדווחים עלתופעה מהנה וחיובית ושיפור אקוסטי שמיע בהחלט.
 

מידת ההשפעה של רכיב אקוסטי (עבור אורך גל מסויים) הוא פונקציה של גודלו הפיזי !!! ........רכיב אקוסטי בגודל כדור טניס כמעט ולא יכול לשנות מאומה מבחינה אקוסטית בחדר (ובמיוחד לא בתדרים נמוכים).....מבחינת "תחושה חוויתית" הוא יכול גם יכול ......ואנחנו בפורום כזה.

אתן לכם תחושה לדברי ....אם לוקחים שטיח 3X3 מטר עבה וצפוף תהיה לו השפעה גדולה על ההדהוד בחדר אם ניקח פיסת בד דקה של 10X10 ס"מ כמעט ולא תהיה לה השפעה על ההדהוד.

הכל טוב ויפה לגבי הדוגמה של השטיח. לגבי המעבר מאלמנט דו מימדי לכזה שבנוי בתצורת תלת ומחומר קשיח, זה שמיים וארץ וכאן טמונות הפתעות שיכולות לשנות גישה גם של אודיופיל שחשב שראה ושמע הכל! והכוונה גם ליחס הגודל לאמפקט שלו בתדרים נמוכים
 
אז זהו שלא......באקוסטיקה דו מימד, תלת מימד, 7 מימד- "הגודל כן קובע" .......אבל כאמור זהו פורום חווייתי, הכל טוב, חוקי הפיסיקה לא חלים כאן וזה בסדר גמור.
 
אז זהו שלא......באקוסטיקה דו מימד, תלת מימד, 7 מימד- "הגודל כן קובע" .......אבל כאמור זהו פורום חווייתי, הכל טוב, חוקי הפיסיקה לא חלים כאן וזה בסדר גמור.
אתה פשוט לא בדקת את זה מעבר לנוסחה פיסקלית שאתה אולי מכיר הייטב, ואתה יכול לקבל את דברי או שלא. ויש לי רעיון פשוט יותר; קח פעמון קטנציק ותלה אותו בקיר שמולך בין הרמקולים ובגבהים שונים ותאזין בקפידה לתוצאה. אתה תהיה מופתע
 

כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת גם הפעם.....אם כדבריך פעמון קטן עושה כזה הבדל גדול אז גם הכנסת כוס קריסטל דקה עם רגל גבוהה לחדר (שעושה צליל של "גלינגגגגג" יפה ומתמשך) אמורה לעשות הבדל באותו סדר גודל.

אז אתה אומר שאם המארח מציע כוס יין לחברו האודיופיל שבא לבקר אותו, אז ישתנה דרמטית הצליל בחדר ?......אתה שלם עם תובנה זו?
 
נערך לאחרונה ב:
כתבתי זאת בעבר ואכתוב זאת גם הפעם.....אם כדבריך פעמון קטן עושה כזה הבדל גדול אז גם הכנסת כוס קריסטל דקה עם רגל גבוהה לחדר (שעושה צליל של "גלינגגגגג" יפה ומתמשך) אמורה לעשות הבדל באותו סדר גודל.
מה זה "אמורה" אם תכתוב ששמעתה נאמין לך ואולי ננסה אצלנו.
וזה בדיוק ההבדל של ה 180°
 
אני לא אכתוב ששמעתי כי אני לא אשמע דבר כזה......היי, אבל אני חטייאר בן 60 ששומע בקושי עד 16.2 KHz (בעוצמות חזקות) ועד 14.5 KHz (בעוצמות סבירות)......אבל כאן באתר יש "עוללים" עם שמיעה Hi Res....... אקוויולנט ל 8K בוידאו.;)
 

נערך לאחרונה ב:
מידת ההשפעה של רכיב אקוסטי (עבור אורך גל מסויים) הוא פונקציה של גודלו הפיזי !!!

הגודל הצורה והקשיות של החומר משפיעים על תדר הרזוננס.
יתכן שהפעמונים האלו מצלצלים קלות בזמן הנגינה של המערכת.
זה כמו שתציב בחדר ארון ריק, בטוח שישמעו הבדל.
 
אז אתה אומר שאם המארח מציע כוס יין לחברו

אם הכוס מלאה אז לא...
 

סליחה שאני מציג את זה בצורה הבאה, מי שנותן הדוגמה של הכוס פשוט לא בדק את הנושא לעומק וכמו שצריך, ואני עומד מאחורי כל מילה שאני אומר בנדון![/QUOTE]
 
הגודל הצורה והקשיות של החומר משפיעים על תדר הרזוננס.
יתכן שהפעמונים האלו מצלצלים קלות בזמן הנגינה של המערכת.
זה כמו שתציב בחדר ארון ריק, בטוח שישמעו הבדל.
וכנל לגבי אופי התוצאה המתקבלת מהשימוש בפעמונים או טוויקים יעודיים הדומים להם!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור