מגבר,pure class a...

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא שאני מנסה לשווק את המכשיר הזה, אבל מה שאתה רואה זה רק אפקט לוואי של הסריקה במצלמה..
מצלמה סלקטיבית משהו כי במידריינג' זה לא קורה, אבל מילא.
היית מחליף את הdiva במערכת הזאת?
 
תקשיב, כאחד שעבד כמה שנים בענף הרכב ונהג באופנועי סופר ספורט, אף אופנוע או רכב אינו מוכן לנהיגה אופטימלית לאחר 20 שניות, בטח לא אחרי מספר שעות מנוחה כשכול השמן יורד למטה בגלל כוח הכבידה.
כנל במגברים, כולם יעבדו מהרגע הראשון ורובם ישמעו טוב (אבל לא מצוין) אבל רק לאחר זמן מסויים יגיעו למצב אופטימלי. במגבר מסויים זה יקרה בתוך דק׳ ובאחר אחרי כחצי שעה אבל לא מהרגע הראשון.
שוב אמרנו בדיוק אותו דבר גם על רכב (מלבד דראג) וגם על מגברים, אני רשמתי יעבוד תקין לא אופטימלי
תשים לב איזה מהירות חום המים עולה ביום רגיל. תוסיף על זה דקה השמן כבר מספיק חם.
לגבי התנעה חמה תראה איך כולם כבר משתמשים בסטרט סטופ. אולי לא אידיאלי, אבל כבר מוכח
גם אני אופנוען בעברי
 

ממש לא דומה
מכונת קפה ברמה גבוהה נותנת לחץ גדול יותר טמפרטורה גבוהה ומייצרת קפה טעים יותר
מגבר שצריך להדליק אותו 8 שעות לפני שרוצים לשמוע זה חרא מוצר שמיועד לאספני ציוד ולא לחובבי מוסיקה
אתה טועה בשני המקרים. גם במכונה וגם במגבר. אבל איש איש באמונתו יחיה. כל עוד אתה נהנה לשתות קפה ולשמוע מוסיקה, זה מה שחשוב.
 
נערך לאחרונה ב:
לא שאני מנסה לשווק את המכשיר הזה, אבל מה שאתה רואה זה רק אפקט לוואי של הסריקה במצלמה..
אם כך צר לי, חשבתי שאתה מסתלבט. לא ראיתי איפה בסירטון כתוב שיש בי אמפינג.
 
מצלמה סלקטיבית משהו כי במידריינג' זה לא קורה, אבל מילא.

זו תופעה מוכרת וידועה, וזה קשור לתדר התנועה של הממברנה וה- FRAME RATE של המצלמה.
קח עוד דוגמא לתופעה זו.
 

נערך לאחרונה ב:
אתה טועה בשני המקרים. גם במכונה וגם במגבר. אבל יש באמונתו יחיה. כל עוד אתה נהנה לשתות קפה ולשמוע מוסיקה, זה מה שחשוב.
הפסוק הנכון הוא "צדיק באמונתו יחיה"
תמצא לי רק את הצדיק הזה שיסכים לקנות מכונת קפה שצריך להפעיל אותה 8 שעות לפני שרוצים קפה
יש לי אגב מכונה של Gaggia לחיצה אחת טוחנת דוחסת ומכינה אחלה אספרסו
 
הפסוק הנכון הוא "צדיק באמונתו יחיה"
תמצא לי רק את הצדיק הזה שיסכים לקנות מכונת קפה שצריך להפעיל אותה 8 שעות לפני שרוצים קפה
יש לי אגב מכונה של Gaggia לחיצה אחת טוחנת דוחסת ומכינה אחלה אספרסו
איזה הגזמה 8 שעות, רוב המגברים מגיעים לטמפ׳ עבודה אחרי כחצי שעה של נגינה ואם זה מגבר טוב אז שומעים טוב גם באותה חצי שעה, קצת פחות טוב אבל מוזיקה זה מוזיקה...
 
איזה הגזמה 8 שעות, רוב המגברים מגיעים לטמפ׳ עבודה אחרי כחצי שעה של נגינה ואם זה מגבר טוב אז שומעים טוב גם באותה חצי שעה, קצת פחות טוב אבל מוזיקה זה מוזיקה...
זה מה שכתבו כאן
4 שעות
8 שעות
הזוי. מטוס בוינג 787 מוכן בפחות זמן
 

הפסוק הנכון הוא "צדיק באמונתו יחיה"
תמצא לי רק את הצדיק הזה שיסכים לקנות מכונת קפה שצריך להפעיל אותה 8 שעות לפני שרוצים קפה
יש לי אגב מכונה של Gaggia לחיצה אחת טוחנת דוחסת ומכינה אחלה אספרסו
לא נורא אם גולשים קצת ,דוקא סבבה.
בינתיים המכונה והקפה הכי טעים ששתיתי זה אצל אמיר ארמה....מוריד הכובע..:כל-הכבוד:
 
זה מה שכתבו כאן
4 שעות
8 שעות
הזוי. מטוס בוינג 787 מוכן בפחות זמן
זה לא קשור למטוסים, מכוניות, אופנועים, מכונות קפה ואוכל הודי.

זה גם לא feature מכוון ומתוכנן על ידי היצרן.
היצרן היה מעדיף שזה לא יתנהג כך, אבל השליטה שלו על זה מוגבלת.

זה פשוט כך קורה -- ההסברים לא לגמרי ברורים/משכנעים.
יש סיכוי טוב שזה כך גם אצלך, ואתה לא שומע את זה, כמו שיש דברים אחרים שאתה לא שומע אם הם לא נשמעים לך הגיוניים.

בדרך כלל מדובר בציוד יקר, שגם מיידית לאחר הפעלתו הוא עדיין עדיף על פני האלטרנטיבות.

בהרבה מקרים כשקונים ציוד כזה, כולל אחרי בדיקה בבית, קונים בלי לשים לב לתופעה. ומגלים אותה עם הזמן, כשחוזרים במקרה לשמוע את אותו קטע ששמעו קודם, ושנשמע נהדר קודם, אבל פתאום זה אפילו יותר טוב.

העניין הוא שלא תמיד מאופסים על כמה זמן עובר מרגע ההתחלה עד שהצליל מפסיק להשתפר.

אם במקרה קלטת את השיפור אחרי 4 שעות, זה לא אומר אם הצליל עדיין בתהליך שיפור, או שהוא הפסיק להשתפר אחרי חצי שעה. צריך ממש לעשות ניסויים מבוקרים כדי לדעת אחרי כמה זמן השיפור מפסיק, ולא כל אלה ששומעים שיפור אחרי התחממות עושים את הניסויים האלה. לי מעולם לא הייתה סבלנות לזה, אבל אני מעריך שאצלי מדובר על לא פחות משעה (ציוד מנורתי).
 
זה מה שכתבו כאן
לפעמים לאנשים יש נטיה להגזים...
 

זה לא קשור למטוסים, מכוניות, אופנועים, מכונות קפה ואוכל הודי.

זה גם לא feature מכוון ומתוכנן על ידי היצרן.
היצרן היה מעדיף שזה לא יתנהג כך, אבל השליטה שלו על זה מוגבלת.

זה פשוט כך קורה -- ההסברים לא לגמרי ברורים/משכנעים.
יש סיכוי טוב שזה כך גם אצלך, ואתה לא שומע את זה, כמו שיש דברים אחרים שאתה לא שומע אם הם לא נשמעים לך הגיוניים.

בדרך כלל מדובר בציוד יקר, שגם מיידית לאחר הפעלתו הוא עדיין עדיף על פני האלטרנטיבות.

בהרבה מקרים כשקונים ציוד כזה, כולל אחרי בדיקה בבית, קונים בלי לשים לב לתופעה. ומגלים אותה עם הזמן, כשחוזרים במקרה לשמוע את אותו קטע ששמעו קודם, ושנשמע נהדר קודם, אבל פתאום זה אפילו יותר טוב.

העניין הוא שלא תמיד מאופסים על כמה זמן עובר מרגע ההתחלה עד שהצליל מפסיק להשתפר.

אם במקרה קלטת את השיפור אחרי 4 שעות, זה לא אומר אם הצליל עדיין בתהליך שיפור, או שהוא הפסיק להשתפר אחרי חצי שעה. צריך ממש לעשות ניסויים מבוקרים כדי לדעת אחרי כמה זמן השיפור מפסיק, ולא כל אלה ששומעים שיפור אחרי התחממות עושים את הניסויים האלה. לי מעולם לא הייתה סבלנות לזה, אבל אני מעריך שאצלי מדובר על לא פחות משעה (ציוד מנורתי).
כמו שכתבתי גם אני שומע שיפור אבל גג אחרי 15 דקות
מעבר לזה אין הבדל
 
זה לא קשור למטוסים, מכוניות, אופנועים, מכונות קפה ואוכל הודי.

זה גם לא feature מכוון ומתוכנן על ידי היצרן.
היצרן היה מעדיף שזה לא יתנהג כך, אבל השליטה שלו על זה מוגבלת.

זה פשוט כך קורה -- ההסברים לא לגמרי ברורים/משכנעים.
יש סיכוי טוב שזה כך גם אצלך, ואתה לא שומע את זה, כמו שיש דברים אחרים שאתה לא שומע אם הם לא נשמעים לך הגיוניים.

בדרך כלל מדובר בציוד יקר, שגם מיידית לאחר הפעלתו הוא עדיין עדיף על פני האלטרנטיבות.

בהרבה מקרים כשקונים ציוד כזה, כולל אחרי בדיקה בבית, קונים בלי לשים לב לתופעה. ומגלים אותה עם הזמן, כשחוזרים במקרה לשמוע את אותו קטע ששמעו קודם, ושנשמע נהדר קודם, אבל פתאום זה אפילו יותר טוב.

העניין הוא שלא תמיד מאופסים על כמה זמן עובר מרגע ההתחלה עד שהצליל מפסיק להשתפר.

אם במקרה קלטת את השיפור אחרי 4 שעות, זה לא אומר אם הצליל עדיין בתהליך שיפור, או שהוא הפסיק להשתפר אחרי חצי שעה. צריך ממש לעשות ניסויים מבוקרים כדי לדעת אחרי כמה זמן השיפור מפסיק, ולא כל אלה ששומעים שיפור אחרי התחממות עושים את הניסויים האלה. לי מעולם לא הייתה סבלנות לזה, אבל אני מעריך שאצלי מדובר על לא פחות משעה (ציוד מנורתי).
אז מה אתה אומר בעצם: להכין טבלת שעות לכל מכשיר, לתלות אותה על הקיר ולהתנהל לפי הכתוב ...
 
כמו שכתבתי גם אני שומע שיפור אבל גג אחרי 15 דקות
מעבר לזה אין הבדל
מעבר לזה אתה לא שומע הבדל, שזה לא לגמרי שקול לזה שאין הבדל.


אז מה אתה אומר בעצם: להכין טבלת שעות לכל מכשיר, לתלות אותה על הקיר ולהתנהל לפי הכתוב ...
נא לא לתקוע לי מילים לפה.

מה שאני אומר הוא שבדרך כלל אין שום צורך להתעסק בזה, אלא פשוט להאזין למוזיקה מהרגע הראשון.

אבל אם מסיבה כלשהי אתה זקוק למצב שבו המערכת תישמע בשיא-שיא-שיא היכולות שלה, תדליק אותה הרבה זמן לפני כן ותן למשהו לנגן (לא סתם הדלקה). כמה שיותר זמן יותר טוב, אבל ההבדל בין שעה לשעתיים, אם בכלל קיים, כנראה גדול יותר מההבדל בין 7 ל-8 שעות, אם בכלל קיים.

אני לא יודע באיזה מצב זה נחוץ, אבל אם זה נחוץ -- אתה מחליט אם/מתי/כמה -- זה יכול אולי להועיל וכנראה שלא יכול להזיק, אז אפילו אם אתה לא מאמין בזה, או חושב שזה וודו, עדיין אולי עדיף לעשות V על זה, אם זה כזה חשוב שהמערכת תישמע בשיא-שיא-שיא היכולות שלה.

מכשירים כמו נגן דיסקים, סטרימר, פרה טרנזיסטורי ו/או מגבר שאינו מתחמם יתר על המידה ניתן בכלל להשאיר פועלים כל הזמן, ויש הטוענים שזה לא מגדיל בהרבה את הבלאי ומשפר את הסאונד.

מי שלא רוצה, שלא יעשה, ואין צורך לנפח את כל העניין מעבר לזה.
 

זה מה שכתבו כאן
4 שעות
8 שעות
הזוי. מטוס בוינג 787 מוכן בפחות זמן

מי מכבה מגבר מכלל? (חוץ מאנשי המנורות)

המגברים שלי, מהרגע שנרכשו, למעט סופות, מעולם לא כבו.
 

שוב אמרנו בדיוק אותו דבר גם על רכב (מלבד דראג) וגם על מגברים, אני רשמתי יעבוד תקין לא אופטימלי
תשים לב איזה מהירות חום המים עולה ביום רגיל. תוסיף על זה דקה השמן כבר מספיק חם.
לגבי התנעה חמה תראה איך כולם כבר משתמשים בסטרט סטופ. אולי לא אידיאלי, אבל כבר מוכח
גם אני א
מי מכבה מגבר מכלל? (חוץ מאנשי המנורות)

המגברים שלי, מהרגע שנרכשו, למעט סופות, מעולם לא כבו.
תשאל אנשי ביטוח, הם כבר יאמרו לך כמה בטיחותי להשאיר מגבר דולק כשאתה לא בבית, אחרי שיחה עם איש ביטוח יש מצב שתמצא את עצמך שם מטף כיבוי וגלגל הצלה בכל חדר :D
 
יש דיסק שמקצר את כל הזמן הזה ל 20 דקות:
https://elusivedisc.com/ayre-cardas-system-enhancement-disc-ver-1-2/
זה לא נועד לקצר את זמן ההתחממות של מכשירים מרגע הדלקתם, אלא את זמן ה-break in של רכיבים במערכת, כולל כבלים, ולעזור באינטגרציה של סאב עם המערכת.

המשפט !Tune up" your system in under 20 minutes" מתייחס ל-fine-tuning של המערכת תוך 20 דקות, לא לתהליך החימום.

הם טוענים דברים בסגנון וודו: "we suspect that it functions by demagnetizing residual fields that build up in your components over time".

ההמלצה שלהם: "We recommend playing this track on a periodic basis, from perhaps once a week to once a month. We put this track at the end of the disc so that it can be easily played even if the system is unattended".
 
מי מכבה מגבר מכלל? (חוץ מאנשי המנורות)

המגברים שלי, מהרגע שנרכשו, למעט סופות, מעולם לא כבו.
ולא מפריע לך החום שהציוד פולט
אני עם מגבר צנוע יחסית 30 וואט יכול לטגן שניצלים עליו
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור