מגבר,pure class a...

  • פותח הנושא פותח הנושא zs
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לואטים אין משמעות רבה.
ההבדל בין מגבר 50 ואט למגבר 35 ואט הוא בערך 1.5 dB. שום דבר מהותי.
זרם הוא הדבר החשוב.
לרמקולים נצילים מאוד יש בעיה אחרת של באס.
להוציא מהם באס טוב צריך תיבה גדולה.

להכל יש משמעות רוזי, גם לוואטים, לפחות כשהתנאים (גודל חלל הההאזנה/ עוצמות / שכנים...)מאפשרים.
כשמאזינים בעוצמה "ראויה" לאורך זמן, דהיינו מאזור ה 85dB SPL והלאה,
בכל קרשנדו אפשר להגיע בכיף לטרנזיינטים של מאות וואטים.
 

להכל יש משמעות רוזי, גם לוואטים, לפחות כשהתנאים (גודל חלל הההאזנה/ עוצמות / שכנים...)מאפשרים.
כשמאזינים בעוצמה "ראויה" לאורך זמן, דהיינו מאזור ה 85dB SPL והלאה,
בכל קרשנדו אפשר להגיע בכיף לטרנזיינטים של מאות וואטים.
צודק
לצערי רוב המגברים שאני שמעתי , שמגיעים לואטים האילו מוציאים סאונד שהוא יותר רעש מאשר מוזיקה
 
להכל יש משמעות רוזי, גם לוואטים, לפחות כשהתנאים (גודל חלל הההאזנה/ עוצמות / שכנים...)מאפשרים.
כשמאזינים בעוצמה "ראויה" לאורך זמן, דהיינו מאזור ה 85dB SPL והלאה,
בכל קרשנדו אפשר להגיע בכיף לטרנזיינטים של מאות וואטים.
ננסה להיות פרקטיים וריאליים.
הממוצע של המאזין בפורום הזה הוא חדר בגודל 20 עד 30 מטר, לא ממש מטופל אקוסטית, יש שכן מקדימה, אישה מאחורה וילדים בצד.
מי שומע במשך שעות ב 90 dB או אפילו מעל 85 dB?
עדיף מגבר עם זרם רציני ששולט ברמקול וגם ישמע דינאמי בווליום נמוך.
זאת דעתי.
 
ננסה להיות פרקטיים וריאליים.
הממוצע של המאזין בפורום הזה הוא חדר בגודל 20 עד 30 מטר, לא ממש מטופל אקוסטית, יש שכן מקדימה, אישה מאחורה וילדים בצד.
מי שומע במשך שעות ב 90 dB או אפילו מעל 85 dB?
עדיף מגבר עם זרם רציני ששולט ברמקול וגם ישמע דינאמי בווליום נמוך.
זאת דעתי.
מסכים, אני בעד זרם בריא בכל מצב נתון, אפשר לקרוא לזה האופטימום של הפרקטיקה. :)
(גם כי הפרקטיקה של האופטימום דורשת מאיתנו יותר, אבל ככה זה בחיים...)
 

מצד שני BI-AMP אופטימלי, לא רלוונטי עבור 99% מהמקרים, לפחות כשמדובר בציוד ביתי ולא במערכות PA.
(אלא אם המשתמש מוציא משימוש את הקרוסאובר הפנימי של הרמקול)

זו לא דוגמא למערכת היי- אנד, אבל זו בהחלט דוגמא למיני מערכת ביתית עם BIAMP אפקטיבי.

 
באיזה רמקול, כמה אימפדנס, באיזה ווליום.
ואיים זאת לא צריכה.
יש לי מגבר 25 ואט, וממש לא חסר לי הרעש שעשו מגברים של 180 ואט ומעלה שהיו אצלי.
לא ממש חדר קטן ורמקולים שביום טוב הם משהו כמו 86 dB.
המגבר שלך מיוחד באמת ,קטן קטן , אבל ממזר גדול , גם הרמקול יוצא דופן ,אבל עדיין הכל לא מספיק בשביל הסלון הנהדר שלך , מה אתה מתלכלך על מגברים יותר גדולים ? להזכירך הפיסיקה לא משקרת , צריך שנאים קבלים וזה תופס נפח ומשקל , נכון מי שמנסה להרים המגבר שלך מופתע ממשקלו יחסית לגודלו , אבל עדיין קטן ,ותרגע עם ה25W שלך אפילו ויטוס
 
המגבר שלך מיוחד באמת ,קטן קטן , אבל ממזר גדול , גם הרמקול יוצא דופן ,אבל עדיין הכל לא מספיק בשביל הסלון הנהדר שלך , מה אתה מתלכלך על מגברים יותר גדולים ? להזכירך הפיסיקה לא משקרת , צריך שנאים קבלים וזה תופס נפח ומשקל , נכון מי שמנסה להרים המגבר שלך מופתע ממשקלו יחסית לגודלו , אבל עדיין קטן ,ותרגע עם ה25W שלך אפילו ויטוס
למה להפוך את זה לאישי?
נראה לי מציק לך משהו, אז סליחה לא התכוונתי לפגוע בך או במגברים מרובי ועשירי ואטים.

ואם 25 ואט לא מספיק לך, קח עוד 5 ואט.
אני משוכנע שה 5 ואט תוספת יביאו את מירב האודיופילים לשמוע בווליום מספק.
https://www.audiotherapyuk.com/product/vitus-audio-sia-030-integrated-amplifier/

ד״א, אני בטוח שאף אחד לא שומע איתו בקלאס ab אלא כרקע...
 

המגבר שלך מיוחד באמת ,קטן קטן , אבל ממזר גדול , גם הרמקול יוצא דופן ,אבל עדיין הכל לא מספיק בשביל הסלון הנהדר שלך , מה אתה מתלכלך על מגברים יותר גדולים ? להזכירך הפיסיקה לא משקרת , צריך שנאים קבלים וזה תופס נפח ומשקל , נכון מי שמנסה להרים המגבר שלך מופתע ממשקלו יחסית לגודלו , אבל עדיין קטן ,ותרגע עם ה25W שלך אפילו ויטוס
המגבר שלי הוא כולו שנאי עם 25 ואט
היו לי מגברים עם פי 8 ואטים ושנאי בפחות מחצי הגודל
 
למה להפוך את זה לאישי?
נראה לי מציק לך משהו, אז סליחה לא התכוונתי לפגוע בך או במגברים מרובי ועשירי ואטים.

ואם 25 ואט לא מספיק לך, קח עוד 5 ואט.
אני משוכנע שה 5 ואט תוספת יביאו את מירב האודיופילים לשמוע בווליום מספק.
https://www.audiotherapyuk.com/product/vitus-audio-sia-030-integrated-amplifier/

ד״א, אני בטוח שאף אחד לא שומע איתו בקלאס ab אלא כרקע...
מה פתאום אישי , דווקא בגלל שאוהב אותך מרשה לעצמי קצת להגזים , סליחה
 
אין קשר לשנאי, שיהיה בגודל של בוטן, העיקר שהמגבר יסחב. ראה ערך מגברי קלאס די, mbl ושות', משולבים טרנזיסטורים מעוטי וואטים, יכולים להישמע נפלא, עד שמרימים קצת בווליום ואז נהיה סמטוחה, כל עוד שומעים נמוך בעדינות עם רמקול נציל+ אז אין בעיה, ברגע שפותחים מצערת, המגבר לא סוחב מה שמכניס את הרמקול למגננה, ואז מתחיל משחק בכבלים/משככים ושיפורים, בסוף מעיפים או את הרמקול או את המגבר או את שניהם.
 

אין קשר לשנאי, שיהיה בגודל של בוטן, העיקר שהמגבר יסחב. ראה ערך מגברי קלאס די, mbl ושות', משולבים טרנזיסטורים מעוטי וואטים, יכולים להישמע נפלא, עד שמרימים קצת בווליום ואז נהיה סמטוחה, כל עוד שומעים נמוך בעדינות עם רמקול נציל+ אז אין בעיה, ברגע שפותחים מצערת, המגבר לא סוחב מה שמכניס את הרמקול למגננה, ואז מתחיל משחק בכבלים/משככים ושיפורים, בסוף מעיפים או את הרמקול או את המגבר או את שניהם.
380 וואט ל-mbl שאתה מדבר עליו זה נקרא אצלך ״מעוט וואטים״??
 
נקודה. אחרי mbl ושות'.
.
בסופו של יום הכל סוג של פשרה.
 

זו לא דוגמא למערכת היי- אנד, אבל זו בהחלט דוגמא למיני מערכת ביתית עם BIAMP אפקטיבי.

אוקיי, אז זה היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל.
מצד שני, לא בטוח עד כמה זה אפקטיבי, בהתחשב בעיוות המכני של ממברנת הוופר בצד הימני, שאפשר להבחין בה בעין בלתי מזוינת...
גם לא ברור איפה מכניסים שם את התקליט ;)
 
אוקיי, אז זה היוצא מן הכלל שמעיד על הכלל.
מצד שני, לא בטוח עד כמה זה אפקטיבי, בהתחשב בעיוות המכני של ממברנת הוופר בצד הימני, שאפשר להבחין בה בעין בלתי מזוינת...
גם לא ברור איפה מכניסים שם את התקליט ;)
יש לך שם מקום לקסטות במקום תקליטים
 

אז על אותו משקל אל תקנה אף מכונת קפה ידנית כזאת:
501859_large.jpg

זה מטופש לגמרי להתעסק עם כיוון של טחינה, גלישת טמפרטורה וכל מני דברים הזויים שאפשר למצוא במכונה ב- 3000 ש"ח. אז למה לשלם פי 3?
ממש לא דומה
מכונת קפה ברמה גבוהה נותנת לחץ גדול יותר טמפרטורה גבוהה ומייצרת קפה טעים יותר
מגבר שצריך להדליק אותו 8 שעות לפני שרוצים לשמוע זה חרא מוצר שמיועד לאספני ציוד ולא לחובבי מוסיקה
 
לפי דעתי זה מיועד בעיקר ל אנשים שאוהבים התעסקויות ו טקסיות.
אלו ששמים כפפות עור בכל נהיגה בשביל להיכנס ל מוד...
כל עוד זה גורם לך הנאה, לך על זה.
 
מצד שני, לא בטוח עד כמה זה אפקטיבי, בהתחשב בעיוות המכני של ממברנת הוופר בצד הימני, שאפשר להבחין בה בעין בלתי מזוינת...

לא שאני מנסה לשווק את המכשיר הזה, אבל מה שאתה רואה זה רק אפקט לוואי של הסריקה במצלמה..
 

הרגת אותי.
הבחור מבוזבז. הישר למשרת עורך תוכן ב whathifi

אתה תתפלא איזה שיפור דרמטי אתה שומע במכשירים הפשוטים האלו רק בגלל שהם BI-AMPED
איזה דפינישין בבאס, והבמה ברורה ויציבה. אני את הדגם הזה שבווידאו לא מכיר, אך שמעתי לפני הרבה שנים מכשירים ניידים כאלה של סוני. היתרון הוא מוחץ.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור