המלצה לסטנד

  • פותח הנושא פותח הנושא Avner
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

מישהו מוכר עכשיו box. אחלה סטנד
 
המערכת אצלי יושבת על שידה בסלון, ולמרות שאין תלונות מההנהלה
זה נראה לי עמוס מדי.
לכן עלתה אפשרות לשים סטנד לצד הקיר ולהחליף את המזנון למשהו חדש
שתי בעיות - כנראה אצטרך להחליף כבלים לרמקולים ויש לי שתי זוגות רמקולים
כרגע יש לי סט של אודיוקוסט טייפ 4,סט נוסף של אודיוקווסט פייקס פיק

אז מה אני מבקש
המלצות לסטנד במחיר שפוי
והעונש לצד הבקשה כבלים במחיר שפוי

כמה שפוי סטנד 5000 ש"ח +-
כבלים 5000 לשני סטים כשאפשר לסט אחד לק"ב זול, האורך הולך להיות בעייתי 8-6 מטר לצד

כל המלצה תתקבל בברכה


בשביל הכייף שלך והסיפוק מציע לך לבנות לבד,לי יש ידיים שמאליות אבל רציתי לבנות מיטה בעצמי ולמדתי הרבה דברים ומצאתי הרבה רעיונות
בשביל 5000 שח הייתי מנסה לבד
זה מה יצא לי ללא כל נסיון קודם
למדתי מההולנדים הקמצנים עושים הכל בבית בעצמם


IMG_0990.JPG
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0990.JPG
    IMG_0990.JPG
    KB 41.1 · צפיות: 285
בשביל הכייף שלך והסיפוק מציע לך לבנות לבד,לי יש ידיים שמאליות אבל רציתי לבנות מיטה בעצמי ולמדתי הרבה דברים ומצאתי הרבה רעיונות
בשביל 5000 שח הייתי מנסה לבד
זה מה יצא לי ללא כל נסיון קודם
למדתי מההולנדים הקמצנים עושים הכל בבית בעצמם


צפה בקובץ המצורף 48964
יפה מאוד
אבל זאת מיטה מרובת פינות. איך הרגל של האישה? כחולה כבר?
 
בשביל הכייף שלך והסיפוק מציע לך לבנות לבד,לי יש ידיים שמאליות אבל רציתי לבנות מיטה בעצמי ולמדתי הרבה דברים ומצאתי הרבה רעיונות
בשביל 5000 שח הייתי מנסה לבד
זה מה יצא לי ללא כל נסיון קודם
למדתי מההולנדים הקמצנים עושים הכל בבית בעצמם


צפה בקובץ המצורף 48964
אני עושה המון לבד באמת
לפעמים מצליח לפעמים לא כלכך לא מתרגש אבל בגלל שזה בסלון ואסטטיקה חשובה
אני מעדיף לקנות ,אני לא סומך על עצמי שיצא משהו נורמאלי :)
 

יפה מאוד
אבל זאת מיטה מרובת פינות. איך הרגל של האישה? כחולה כבר?

דוקא לא, אהבה מאוד ולא קיבלה מכה עדיין ;)
מקום לרעיונות מ - pinterest
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור