המלצה לסטנד

  • פותח הנושא פותח הנושא Avner
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Avner

אוהב את התחום
הודעות
328
מעורבות
46
נקודות
28
המערכת אצלי יושבת על שידה בסלון, ולמרות שאין תלונות מההנהלה
זה נראה לי עמוס מדי.
לכן עלתה אפשרות לשים סטנד לצד הקיר ולהחליף את המזנון למשהו חדש
שתי בעיות - כנראה אצטרך להחליף כבלים לרמקולים ויש לי שתי זוגות רמקולים
כרגע יש לי סט של אודיוקוסט טייפ 4,סט נוסף של אודיוקווסט פייקס פיק

אז מה אני מבקש
המלצות לסטנד במחיר שפוי
והעונש לצד הבקשה כבלים במחיר שפוי

כמה שפוי סטנד 5000 ש"ח +-
כבלים 5000 לשני סטים כשאפשר לסט אחד לק"ב זול, האורך הולך להיות בעייתי 8-6 מטר לצד

כל המלצה תתקבל בברכה
 

סטנדים יפים שיכולים להשתלב בנראות הסלון יש לאמיר ארמה ולגבי מסאונד קווסט, לגבי מחיר, עדיף שתתקשר אליהם.
 
המערכת אצלי יושבת על שידה בסלון, ולמרות שאין תלונות מההנהלה
זה נראה לי עמוס מדי.
לכן עלתה אפשרות לשים סטנד לצד הקיר ולהחליף את המזנון למשהו חדש
שתי בעיות - כנראה אצטרך להחליף כבלים לרמקולים ויש לי שתי זוגות רמקולים
כרגע יש לי סט של אודיוקוסט טייפ 4,סט נוסף של אודיוקווסט פייקס פיק

אז מה אני מבקש
המלצות לסטנד במחיר שפוי
והעונש לצד הבקשה כבלים במחיר שפוי

כמה שפוי סטנד 5000 ש"ח +-
כבלים 5000 לשני סטים כשאפשר לסט אחד לק"ב זול, האורך הולך להיות בעייתי 8-6 מטר לצד

כל המלצה תתקבל בברכה

איזה מגבר יש לך? שווה לשקול לשים את המגבר באמצע בין הרמקולים, ולהעביר אליו כבלי RCA ארוכים מהסטנד, במקום להעביר כבלי רמקולים ארוכים. אם אין ברירה להאריך, עדיף להאריך RCA.

לגבי סטנד, 5000 זה כבר סכום מכובד. בהצלחה.
 
מתנוש נשמה , זה לא ממש טוב להאריך RCA !
 

איזה מגבר יש לך? שווה לשקול לשים את המגבר באמצע בין הרמקולים, ולהעביר אליו כבלי RCA ארוכים מהסטנד, במקום להעביר כבלי רמקולים ארוכים. אם אין ברירה להאריך, עדיף להאריך RCA.

לגבי סטנד, 5000 זה כבר סכום מכובד. בהצלחה.
אני מעדיף לשים את המגבר בצד בכל זאת רוצה את המרחב פתוח ויש הרבה מרחב

ההגברה פאתוס לוגוס,
פטיפון רגה P1 לבינתיים משרת אותי
נגן בלוסאונד בן שבוע ונהנה מעל ומעבר
מחוברים זוג קרמונה
אונקיו 875
מחשב מדיה סנטר
DVD פיוניר
מחוברים לסנטר ואחוריים של סונוס פאבר מסידרת דומוס
קדמיים AR ישנים לבינתיים מספיקים לי
וסאב של REL
 
סטנד במחיר שפוי יש אצל זיו אודיו זיפ. חברת סולידטק.
לגבי הכבלים, עדיף לך XLR ארוכים. הם בנויים לזה. נסה לשמור על כבילת הרמקולים באורכים קצרים יותר.
 
ס נסה לשמור על כבילת הרמקולים באורכים קצרים יותר.
זה לא נכון בכלל
 

בבנייה עצמית אתה יכול
לבנות סטנד שיעלה לך גרושים!
ולדעתי עם תוצאות טובות הרבה יותר.
מניסיון.
פרסמתי עד לא מזמן סטנד שבניתי
לבד,אתה יכול לראות בלוח מכירה
פה באתר,כבר מכרתי אותו.
אני רק יכול להגיד לך שזה
ממש קלי קלות לבנות,והעלות
היא עשירית מהמחיר בחנויות
בארץ.
 
נערך לאחרונה ב:
בבנייה עצמית אתה יכול
לבנות סטנד שיעלה לך גרושים!
ולדעתי עם תוצאות טובות הרבה יותר.
מניסיון.
פרסמתי עד לא מזמן סטנד שבניתי
לבד,אתה יכול לראות בלוח מכירה
פה באתר,כבר מכרתי אותו.
אני רק יכול להגיד לך שזה
ממש קלי קלות לבנות,והעלות
היא עשירית מהמחיר בחנויות
בארץ.
אין לי את הכישורים לבנות,ואם זה נגר שיבנה לי מדפים אז לא יודע אם שווה.
 
בבנייה עצמית אתה יכול
לבנות סטנד שיעלה לך גרושים!
ולדעתי עם תוצאות טובות הרבה יותר.
מניסיון.
פרסמתי עד לא מזמן סטנד שבניתי
לבד,אתה יכול לראות בלוח מכירה
פה באתר,כבר מכרתי אותו.
אני רק יכול להגיד לך שזה
ממש קלי קלות לבנות,והעלות
היא עשירית מהמחיר בחנויות
בארץ.

סטנד זה לא רק מדפים על שלדת של צנרת.
יש עניין משמעותי לשיכוך ויש טכניקות שונות לשיכוך.
לחבר מדפים עם ברגים זה לא זה...
ארז
 

הסטנד שבניתי לא עשוי מצינורות.
אבל לא חשוב,ציטוטים של דילרים
על בנייה ביתי זה לא חדש לי.
 
אין לי את הכישורים לבנות,ואם זה נגר שיבנה לי מדפים אז לא יודע אם שווה.

לא שווה ללכת לנגר. הוא לא יודע מה אתה מחפש בכלל.

בתקציב שלך, לך לזיו, תבחר סטנד טוב מבין האופציות וסגור עניין.
 
לא שווה ללכת לנגר. הוא לא יודע מה אתה מחפש בכלל.

בתקציב שלך, לך לזיו, תבחר סטנד טוב מבין האופציות וסגור עניין.
זו האופציה הכי שנראית לי כרגע

והציעו לי גם https://www.bdiusa.com/ בודק מחירים
 

בבנייה עצמית אתה יכול
לבנות סטנד שיעלה לך גרושים!
ולדעתי עם תוצאות טובות הרבה יותר.
מניסיון.
פרסמתי עד לא מזמן סטנד שבניתי
לבד,אתה יכול לראות בלוח מכירה
פה באתר,כבר מכרתי אותו.
אני רק יכול להגיד לך שזה
ממש קלי קלות לבנות,והעלות
היא עשירית מהמחיר בחנויות
בארץ.
תלוי עד היכן רמת ההשקעה...
 
זה שקנה ממני תסטנד היה חבר
מאד מכובד בפורום הזה.
ובפורום של hometheater!
ואם הוא הניח עליו סט
סטריאו שעלה לו סכום מטורף
ואמר לי שהשיפור בצליל מטורף
אני מרוצה.
לא צריך להיות מהנדס טילים
לבנות סטנד.
 
 

והציעו לי גם https://www.bdiusa.com/ בודק מחירים
זה ריהוט משרדי ומסחרי. לא קשור לאודיו. לך על סוליד טק וסגור עניין. שמע מאחד שעבר קילומטרים וממונים רבים עם diy.
 

זה שקנה ממני תסטנד היה חבר מאד מכובד בפורום הזה ובפורום של hometheater!
ואם הוא הניח עליו סט סטריאו שעלה לו סכום מטורף
ואמר לי שהשיפור בצליל מטורף אני מרוצה.

אז גם זה שקנה ממך מעיד על שיפור בסאונד כתוצאה משיפור באיכות הסטנד.
אז יש לך ספק שסטנד איכותי יותר מבחינת יכולת השיכוך שלו והחומר שממנו הוא בנוי יישמע אחרת (יותר טוב או פחות טוב זה כבר עניין להעדפה אישית) ?
עזוב את העניין האם השינוי שווה את הכסף או לא. לזה הרי אין תשובה נכונה או לא נכונה. זה הכל עניין של העדפות וסדר עדיפויות.

לא צריך להיות מהנדס טילים לבנות סטנד
מה זה רלוונטי ?
מדובר על איכויות שונות של מוצר.
יש קיטים לבנייה עצמית של רמקולים ומגברים (אגב, כבר עשרות שנים שזה קיים) שכל אחד שיודע לקרוא תרשים ולהבריג ברגים יכול להרכיב אותם לפי ההוראות.
יש להם את קהל היעד שלהם וזה בסדר גמור אבל לא לכל אחד זה מתאים.
ארז
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור