אמת בפרסום ו-SINE SUTRA

  • פותח הנושא פותח הנושא נוריאל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתחדש! סיין כבלים מעולים!

יש כבלים לא סלחניים ויש רמקולים לא סלחניים תלוי איזו איכות מחברים אליהם, זו התאמה ראשונה במעלה כדי לאפשר מימוש נכון לכבלי אודיו.
 
אני היום עורך השוואה בבית בין הסוטרה לקנטון בשביל להחליט !
הכבלים מעולים לא פחות חשוב מהמכשיר שהם מזינים.
 

א
אני השוואתי את הקאסיו לקנטון, הקנטון הוא כבל נפלא שהייתי משדך למערכות ברמת ביניים עם נטייה לבהירות בגלל שהוא מוסיף גוון של מנורות לצליל, הקאסיו לעומתו יותר שקט כמו פילטר רק בלי המגרעות, מה שתורם להפרדה טובה יותר, במה רחבה יותר והוא גם ניטרלי לחלוטין. יופי של כבל.
אהלן זאב...למה הייתה קורא מע ברמת בניים.
ישנם פה הודעות על כבלים מעולים ויחד עם זאת הזכרתה "רמת בניים" לפי דברך אני מבין שאילו לא מתאימים למע נניח כמו של נמר,שניצל,איתי..וכמובן ישנם עוד חברה...
 
אהלן זאב...למה הייתה קורא מע ברמת בניים.
ישנם פה הודעות על כבלים מעולים ויחד עם זאת הזכרתה "רמת בניים" לפי דברך אני מבין שאילו לא מתאימים למע נניח כמו של נמר,שניצל,איתי..וכמובן ישנם עוד חברה...
אני דווקא לא מי יודע מה בבחירת כבלים ,אם כבר מישהו קפדן בזה זה אתה , ואם כבר מדברים על מערכות ממש טובות , זה לאו דווקא הגדולות הללו שצינת , מה חסר לך ,למשה נורדיה , דורון בכלל פצצה ועוד באמת הרבה כמו שצינת.
 
אין לא מתאימים. יש מצב שכבל פשוט
יישב מצויין על המערכת ויש כבל מעולה שלא יישב טוב.
 

אני דווקא לא מי יודע מה בבחירת כבלים ,אם כבר מישהו קפדן בזה זה אתה , ואם כבר מדברים על מערכות ממש טובות , זה לאו דווקא הגדולות הללו שצינת , מה חסר לך ,למשה נורדיה , דורון בכלל פצצה ועוד באמת הרבה כמו שצינת.
האמת שלא חסר כלום ב"ה... והיה לי קשה באותו רגע לזכור גם את החברה שמניתה.לכן רשמתי "ישנם ..."
אני פשוט חושב כמו שמוישה רשם.
כבל חשמל הרי עושה עבודה כל שהיא. השאלה היא אם זה יושב בדיוק כמו שאתה רוצה.
לא חושב שהמחיר הוא פקטור לתוצאה במיוחד עם כבלי חשמל.
אני יכול להעיד על עצמי שיש לי כבלים לא יקרים של פיורוטק שבישבילי עושים אחלה עבודה.
עכשיו לגבי המע שלך ושל נמר אילו שתי מערכות שונות לגמרי אבל זה כמו אריק קלפטון וג'ימי הנדריקס.
 
אין לא מתאימים. יש מצב שכבל פשוט
יישב מצויין על המערכת ויש כבל מעולה שלא יישב טוב.

זה לא במקרה כבל מעולה מגלה חולשות במערכת לכן זה בלבל אותך.
 
זה לא במקרה כבל מעולה מגלה חולשות במערכת לכן זה בלבל אותך.
אבל זה לא משנה את העובדה שהוא לא מתאים.
לעומת זאת אפשר לומר שכבל פשוט יוריד מרמת המע. זה צריך ל"שבת טוב".
כבל יחסית יקר של סיינרג'סטיק לא ישב לי טוב על הפט.לעומת כבל פשוט של סטלס.הסיינרג'סטיק יושב אצלי על הסידי מצויין.שני מונובלוקים ופרה עם פיורוטק...יעברו בירושה לילדים.
 

אבל זה לא משנה את העובדה שהוא לא מתאים.
לעומת זאת אפשר לומר שכבל פשוט יוריד מרמת המע. זה צריך ל"שבת טוב".
כבל יחסית יקר של סיינרג'סטיק לא ישב לי טוב על הפט.לעומת כבל פשוט של סטלס.הסיינרג'סטיק יושב אצלי על הסידי מצויין.שני מונובלוקים ופרה עם פיורוטק...יעברו בירושה לילדים.

כולם מכרו או עדיין מוכרים לא במקרה, אני מכיר ארבעה, ומוישה הוא חמישי, תמיד יש
trade off כשבוחרים אישה מפסידים כל האחרות. חחחח
 
נערך לאחרונה ב:
יוסי זה תאוריה של שנות ה 50.

היגענו לזמנים טובים, שהביצה מתווכחת עם התרנגולת.
 

כולם מכרו או עדיין מוכרים לא במקרה, אני מכיר ארבעה, ומוישה הוא חמישי, תמיד יש
trade off כשבוחרים אישה מפסידים כל האחרות. חחחח
מאיפה המסקנה שמכרתי?
 
אבל זה לא משנה את העובדה שהוא לא מתאים.
לעומת זאת אפשר לומר שכבל פשוט יוריד מרמת המע. זה צריך ל"שבת טוב".
כבל יחסית יקר של סיינרג'סטיק לא ישב לי טוב על הפט.לעומת כבל פשוט של סטלס.הסיינרג'סטיק יושב אצלי על הסידי מצויין.שני מונובלוקים ופרה עם פיורוטק...יעברו בירושה לילדים.
אז לפי התאוריה של מר לוקובסקי בכיר האודיופילים, הכבל של סנרגיסטיק חשף לך חולשה במערכת?!
 

כולם מכרו או עדיין מוכרים לא במקרה, אני מכיר ארבעה, ומוישה הוא חמישי, תמיד יש
trade off כשבוחרים אישה מפסידים כל האחרות. חחחח
אשרי האיש שאמר "זו אישתי ולא אחרת"
והיא תמיד מחזירה לו אהבה.
 
אז לפי התאוריה של מר לוקובסקי בכיר האודיופילים, הכבל של סנרגיסטיק חשף לך חולשה במערכת?!

משה אתה חושב שאין לך מה להפסיד, אולי תרד מהסולם, תצניע דרכך, יש לך עוד לאכול אוניית תפוחי אדמה כדי להתחיל להיות יהיר.
 
נערך לאחרונה ב:
משה אתה חושב שאין לך מה להפסיד, אולי תרד מהשולם, תצניע דרכך, יש לך עוד לאכול אונית תפוחי אדמה כדי להתחיל להיות יהיר.
מה קשור להפסיד. דרך אגב כותבים "סולם".מצחיק שאתה מרשה לעצמך לרדת על כולם ועוד מדגיש את זה בגיחוך ואחר כך רץ לבכות שיורדים עליך.
 

מה קשור להפסיד. דרך אגב כותבים "סולם".מצחיק שאתה מרשה לעצמך לרדת על כולם ועוד מדגיש את זה בגיחוך ואחר כך רץ לבכות שיורדים עליך.

אני שתקתי עד עתה ולא הגבתי לשטויות שלך עד היום, מעתה יהיה לך מה להפסיד, לא היו בינינו ניצוצות עד עתה, אך הגאווה חזקה ממך, אתה לא מכבד אנשים וגרוע מכך שאין לך חרטה, לכן אתה גם לא זכאי לחמלה.
 
http://www.nbscables.com/products/cables.html.
NBS חברת כבלים ממליצה על כבלים של החברה בעלות התלויה במחיר המערכת, הרעיון מוליך לתובנה שלא כידאי לערבב כבלים מחברות שונות, הטבלה יכולה לשמש כקו מנחה להתאים מחיר הכבילה כתלות במכיר המערכת, אולי העיקרון הזה יצמצם את הוויכוח מתמשך.
 
נערך לאחרונה ב:
http://www.nbscables.com/products/cables.html.
NBS חברת כבלים ממליצה על כבלים של החברה בעלות התלויה במחיר המערכת.

לחברה הזו יש לה "גישה חברתית" לקהיליית האודיופילים.....המייסדים והבעלים בטח מיוצאי "מחאת הקוטג' "(ורד)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור