אתמול נדבק לי שיר
על הקפה של הבוקר
התנגן לי בראש
דביק כמו זמריר
עם מילים כאלה
רדודות
שאני מתבייש להודות
שמכיר
חשבתי אולי
בעבודה
עם הפגישות
הטלפונים
והלחץ
הוא ייתן קצת
מנוחה ונחת
אך הוא לא הרפה
ונצמד
לכל שיחה ומפגש
כמו ערפד
ובסוף מלה ומשפט
נתן את שורת
המחץ
תפסתי את עצמי
ואמרתי
בן אדם!
סלק את השיר
הערפד הרברבן
נפנף אותו
תתעלם
בשבילך הוא לא
קיים!
חחח
צחק לי בפנים
השטן
זה כמו לומר
אל תחשוב על סוס
לבן...
בדרך הביתה
התחכמתי
ובחיוך ממזרי
הרדיו הדלקתי
שמתי רוק כבד
פול ווליום
איכותי
איי סי די סי
קצפת
לד זפלין
מטאליקה
וכריסי היינד
ההורסת
והערפד נעלם!
נכתש
לא פצה פה
ולא רחש
נאלם!
אבל רק טרקתי
הדלת
המלעון חזר
והתיישב לי
באפרכסת
והמשיך בנגינתו
ובמילותיו הרדודות
גרם לי לשמוט
הלסת
בבית הגיעה הישועה
אל תשכח
הזכירה זוגתי המתוקה
היום יש לנו אירוע
הביטה בי בחשש
מה קרה לך?
היה יום גרוע?
אתה כזה... מותש
תתרחץ
תתגלח
תתלבש
החולצה
תגהץ
תביא מעטפה
רשום ברכה
תזיז כבר את הרגליים
ובוינה!
מה קרה לך?
תחליף חגורה
זו לא מתאימה
לנעליים!
יצאנו בלב נרגש
העולם היה יפה
כמו חדש
הרב בירך
ואת הזוג קידש
וכל האולם
רגש
מכל עבר ופינה
הגיעו חברים
ומכרים
וקרובים
מסרו ברכה
ודש
האוויר היה נעים
האוכל טעים
והיין עשה
תעתועים
הכל זרם
ברכות
זמן איכות
טנגו
וואלס
וקוקטייל
הרגשנו
כמו באיזו
נסיכות
ופתאום
בלי התראה
הכל התהפך
והאוויר השתנה
לא הבנתי מה קרה
כי כולם המשיכו לרקוד
וגם אני איתם מתנועע
בהנאה
עדיין עם חיוך
על הפנים
אבל מוטרד
מבפנים
ולפתע
נפלה בי
ההכרה
הן אני רוקד
ומזמר
ומזיז את הישבן
לצליליו של אותו השיר
הדביק
הערפד
הרברבן!