חומר לכבל - Chord

  • פותח הנושא פותח הנושא Roip1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Roip1

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
42
נקודות
28
אחרי שחשבנו שראינו הכל...

https://www.whathifi.com/us/amp/new...fluid-promises-improved-cable-signal-transfer

מעניין אם זה אכן עושה משהו
 

:D:D:D הרגתה אותי...
 
נערך לאחרונה ב:
קודם כל, המחיר נכון
 
Chord לא מפיקה שמן נחשים ולא תסתכן בדבר כזה.

קרא על הפיתוחים של החברה.
 

יהיה תפראייר שיקנה
 
המשפט הזה אומר הכל:

to improve their transfer of music signals

בכדי שמהנדסים לא ישללו את המוצר בטענה שהוא אינו משפר את התנגדות המגע הגלווני, מה שנקרא TAP, הם מהרו לרשום שנזלת האודיפילית הזאת משפרת הולכה של "אותות מוסיקה" ולא אותות חשמליים רגילים...
 
יהיה תפראייר שיקנה
יש כאן טיעון מנצח של מישהו שהיה חלק מצוות הפיתוח, שבדק את זה במשך 4 שנים.

המשפט הזה אומר הכל:

to improve their transfer of music signals

בכדי שמהנדסים לא ישללו את המוצר בטענה שהוא אינו משפר את התנגדות המגע הגלווני, מה שנקרא TAP, הם מהרו לרשום שנזלת האודיפילית הזאת משפרת הולכה של "אותות מוסיקה" ולא אותות חשמליים רגילים...
בדקת את זה? איך אתה בכלל קורא לזה נזלת אודיופילית?
אתה הרצת בדיקות מעבדה לכל אבות הטיפוס?

אתה יודע מי זו חברת CHORD ואילו פיתוחים הם פיתחו?

בכלל, לא נמאס לך לטחון לנו את המוח על כמה שאתה חכם וכולם אהבלים?

תרכיב לך מגבר בלגו חלל ושחרר אותנו.
 

יש כאן טיעון מנצח של מישהו שהיה חלק מצוות הפיתוח, שבדק את זה במשך 4 שנים.


בדקת את זה? איך אתה בכלל קורא לזה נזלת אודיופילית?
אתה הרצת בדיקות מעבדה לכל אבות הטיפוס?

אתה יודע מי זו חברת CHORD ואילו פיתוחים הם פיתחו?

בכלל, לא נמאס לך לטחון לנו את המוח על כמה שאתה חכם וכולם אהבלים?

תרכיב לך מגבר בלגו חלל ושחרר אותנו.

ואתה בדקת שאתה ממהיר להגן על המוצר? יש לך בכלל מושג בסיסי בחומרים או חשמל? מחברים איכותיים שזה הפלאג של הכבל והבננה במכשיר מצופים זהב 24 קראט. זהב זו מתכת אצילית ולכן לא מקיימת כל משיכה או אינטאקציה אלקטרונית עם חומרים אחרים. מכאן שהזהב עמיד בפני קורוזיה לאורך זמן (אינו מתחמצן). זהב הוא גם מוליך טוב (פחות טוב מנחושת), אבל במגע גלווני ללא הלחמה, אז הכי טוב זה זהב עם זהב. אז איך בדיוק חומר נוזלי צד ג' יכול לשפר משהו במגע בין שתי פיסות זהב? מדובר בהולכה חשמלית ולא תרמית ששם זה סיפור אחר שכן משחות תרמיות משפרות מעברי חום בין גופים. ובכלל, התנגדות המגע של זהב עם זהם או בדיל עם בדיל נמוכה מאד. שיפור שלה חסר כל השפעה על ההתנגדות הכוללת של המעגל. וגם אם יש השפעה זניחה, איך בדיוק הקטנת התנגדות הולכה משפיעה על איכות הסאונד? החברות הללו מחפשות בנירות להיציא פטנטים שאפשר להדביק להם סוג של הגיון עבור מי שאינו מבין בתחום הטכני וצמא לשיפורים, דייהנו, קהל האודיפילים.


אם המגע כבל למכשיר מאד מטריד אותך, אז תלחים את הכבל למכשיר וסיימת עניין. זה מגע הרבה יותר טוב ועמיד מאשר נוזלי פלא.

יש גם את המוצר הזה:

http://www.machinadynamica.com/machina31.htm

אבני מיניארליים שאתה מצמיד לכבל והן סופגות רעשי EMI ומשפרות את הסאונד לטענת החברה שמוכרת אותם. זה כמובן קשקוש, אבל גם מאחורי זה יש את פיסת ההגיון התכני (חומרים אלו מגיבים לקרינה אלקטרומגנטית עי עירור של אלטרונים אשר סופגים את מנות האנגיה ואז משתחררים לאט באפקט דעיכה שמשחרר קרינה בעוצמה נמוכה יותר ולאורך יותר זמן). האם זה מספיק בכדי להביא לשינוי מדיד? ברור שלא, אבל זה מספיק בשביל לגרום לאודיפיל לשלוף כרטיס אשראי ולשלם 200 דולר לשקית קטנה כזאת...
 
ואתה בדקת שאתה ממהיר להגן על המוצר? יש לך בכלל מושג בסיסי בחומרים או חשמל? מחברים איכותיים שזה הפלאג של הכבל והבננה במכשיר מצופים זהב 24 קראט. זהב זו מתכת אצילית ולכן לא מקיימת כל משיכה או אינטאקציה אלקטרונית עם חומרים אחרים. מכאן שהזהב עמיד בפני קורוזיה לאורך זמן (אינו מתחמצן). זהב הוא גם מוליך טוב (פחות טוב מנחושת), אבל במגע גלווני ללא הלחמה, אז הכי טוב זה זהב עם זהב. אז איך בדיוק חומר נוזלי צד ג' יכול לשפר משהו במגע בין שתי פיסות זהב? מדובר בהולכה חשמלית ולא תרמית ששם זה סיפור אחר שכן משחות תרמיות משפרות מעברי חום בין גופים. ובכלל, התנגדות המגע של זהב עם זהם או בדיל עם בדיל נמוכה מאד. שיפור שלה חסר כל השפעה על ההתנגדות הכוללת של המעגל. וגם אם יש השפעה זניחה, איך בדיוק הקטנת התנגדות הולכה משפיעה על איכות הסאונד? החברות הללו מחפשות בנירות להיציא פטנטים שאפשר להדביק להם סוג של הגיון עבור מי שאינו מבין בתחום הטכני וצמא לשיפורים, דייהנו, קהל האודיפילים.


אם המגע כבל למכשיר מאד מטריד אותך, אז תלחים את הכבל למכשיר וסיימת עניין. זה מגע הרבה יותר טוב ועמיד מאשר נוזלי פלא.

יש גם את המוצר הזה:

http://www.machinadynamica.com/machina31.htm

אבני מיניארליים שאתה מצמיד לכבל והן סופגות רעשי EMI ומשפרות את הסאונד לטענת החברה שמוכרת אותם. זה כמובן קשקוש, אבל גם מאחורי זה יש את פיסת ההגיון התכני (חומרים אלו מגיבים לקרינה אלקטרומגנטית עי עירור של אלטרונים אשר סופגים את מנות האנגיה ואז משתחררים לאט באפקט דעיכה שמשחרר קרינה בעוצמה נמוכה יותר ולאורך יותר זמן). האם זה מספיק בכדי להביא לשינוי מדיד? ברור שלא, אבל זה מספיק בשביל לגרום לאודיפיל לשלוף כרטיס אשראי ולשלם 200 דולר לשקית קטנה כזאת...
עזוב
זה כל פעם חוזר
תן להם לקנות כבלים , מתאמים, מרימי רמקולים ושאר שמנים
לא משנה כמה ננסה להסביר להם שעדיף להוציא את הכסף על שדרוג רמקולים או אלקטרוניקה זה לא יעזור
זה חלק מהשיעמום שמגיע אחרי השדרוגים
במקום להתרכז במוזיקה מחפשים שטויות
 

אני לא מבין, אם הבנתם שאנכנו עקומים ונמשיך לאמין ולקנות דברים שאתם לא בקטע איתם- למה להגיב בכלל? שחררו, תורידו נטל כזה מעצמכם, חבל על הביטים שרצים ברשת ומעלים עומס.
תהנו ממה שאתם נהנים ושיהיה לכולנו שבוע טוב ומהנה!
 
אני לא מבין, אם הבנתם שאנכנו עקומים ונמשיך לאמין ולקנות דברים שאתם לא בקטע איתם- למה להגיב בכלל? שחררו, תורידו נטל כזה מעצמכם, חבל על הביטים שרצים ברשת ומעלים עומס.
תהנו ממה שאתם נהנים ושיהיה לכולנו שבוע טוב ומהנה!
זו המטרה של פורום
אתה אומר משהו
מישהו אומר משהו הפוך
נוצר דיון
אולי משתכנעים ואולי לא
מה רצית?
שמישהו יפרסם קניתי כבל חדש ואז כולם יגידו לו תתחדש
זה יותר קבוצת תמיכה
כל עוד מקיימים את הויכוחים האלו בצורה יפה בלי קללות והשמצות אישיות מה בדיוק הבעיה?
 
Chord כותבים שזה ניקוי מגעים

https://www.chord.co.uk/chord-compa...ransmission-fluid-at-bristol-hi-fi-show-2020/

אז יכול להיות שזה באמת עושה משהו.. סוג של WD40?
 

המשפט הזה אומר הכל:

to improve their transfer of music signals

בכדי שמהנדסים לא ישללו את המוצר בטענה שהוא אינו משפר את התנגדות המגע הגלווני, מה שנקרא TAP, הם מהרו לרשום שנזלת האודיפילית הזאת משפרת הולכה של "אותות מוסיקה" ולא אותות חשמליים רגילים...

מאיפה לך שהסיבה היא שלא ישללו את המוצר ה״מהנדסים״, ומאיפה לך שמהרו לרשום ״אותות מוסיקה״?
 
לא לשכוח לאחר ניקוי מגעים לסגור פלאגים בלחץ מחושב, יש כאלה מפתחות עם מד- חובה לדעתי במיוחד בחיבור ספייד.

מומנט. מפתחות מומנט. אני סוגר את הכבלים שלי ושומר על מידת לחץ זהה בשני הצדדים.
 

מומנט. מפתחות מומנט. אני סוגר את הכבלים שלי ושומר על מידת לחץ זהה בשני הצדדים.
באיזה מומנט/מידת לחץ מומלץ? אני לא עושה זאות וכתבתי בחצי צחוק, אך לפעמים אני באמת מרגיש צורך בכזה דבר.
 
לא הייתי קונה את זה אבל חברה כמו chord לא הייתי מזלזל
חלילה וחס.. לא מזלזל בכלום..

סתם מצחיק :)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור